Tiedoksi sille kaverille, joka nuhteli minua S-Marketin parkkiksella, etten noudattanut "kielletty ajosuunta" -merkiä, kun ajoin parkkikselle Leijatieltä (n. klo 10). Kiittelin tietty asiallisesta huomautuksesta nimittäin en huomannut koko merkkiä. Ilmeisesti se on laitettu siihen hiljakkoin.
Lähtiessäni vilkaisin minkälainen tuo merkki nyt sitten on.
Ensinnäkin merkki on "Ajoneuvolla ajo kielletty", sitten siinä on lisäkilpi, joka määrittää koska kielto on voimassa (klo 22-05) ja vielä muistaakseni sen alla lisäkilpi "Huoltoajo sallittu", että sinänsä nuhtelu oli tarpeeton. Sitten huomasin, että tismalleen samanlainen kilpipatteri oli laitettu myös toiseen sisäänajoliittymään. Mistähän em. kaveri oli itse ajanut parkkikselle?
Mutta mitäs tuo merkki sitten kieltää? Kieltääkö se kaiken paitsi huoltoajon klo 22-05 välisenä aikana ja mikä lasketaan huoltoajoksi? Parkkiksellahan on monenlaista 24 h-palvelupistettä mm: Bensa- ja pankkiautomaatti, kierrätyspiste ja postilaatikot. Voiko autoilija yms. käyttää niitä 24 h vai pitääkö ottaa kansiteri mukaan bensakaupoille?
Keskustan S-Marketin uudet ajokieltomerkit
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Huoltoajo on nimensä mukaisesti huoltoajoa. Ei tarkoita oman auton "huoltamista" eikä kierrätyspisteeseen ajamista klo 22 jälkeen. Pankkiautomaatille ja postilaatikolle voi kävellä.
- Anonyymi
Meinaat, että kanisteri mukaan jos tulee tankkauksen tarvetta klo 22-05 välillä.
Noinkohan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat, että kanisteri mukaan jos tulee tankkauksen tarvetta klo 22-05 välillä.
Noinkohan?No luulisi, että koskisi enemmän asiatonta ajamista (äänekästä ja kiihdyttelyä), kuin tankkaamis- tai rahannostomielessä olevia käyntejä pihassa. Ei kai nyt tarvitse kovin pilkkua viilata? Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinkohan?Kuinka se tankkauksen tarve juuri silloin tulee. minun autossani on polttoainemittari, josta näkee, jos tankki alakaa vajeentua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka se tankkauksen tarve juuri silloin tulee. minun autossani on polttoainemittari, josta näkee, jos tankki alakaa vajeentua.
Jos pihassa on 24 h bensa-automaatti, ei ihan mene kovin hepposilla perusteluilla läpi, että molemmille bensa-automaatille johtaville liittymille laitetaan kyseinen kieltomerkki.
- Anonyymi
Rallin ajaminen, möykkääminen ja musiikin bassojen paukuttelu voitaisiin kieltää pihassa/s-marketin alueella. Ei kai nyt tavallista asiointia kuten tankkaamista ja pankkiautomaattikäyntejä rangaista? Ketä se häiritsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764