Pönäkät ja pontevat köyhät

Anonyymi

Sitä on tullut ihmeteltyä jo pitkään, että mistä se köyhien pummien mahtava itsetunto oikein tulee? Luulisi ettei esim. leipäjonossa seisominen nosta sitä, mutta kovin ollaan olevinaan viisaista siinäkin pummien ydinryhmässä.
Köyhä ei kai koskaan opi nöyryyttä ja siksi pysyykin köyhänä. Se on tehtävä nöyrästi työtä, jos haluaa rahaa. Mutta siinähän ovat omasta mielestään viisaita ja haisevat pahalta. Pitäisi varmaan päästä vähintään presidentiksi, jotta työ kelpaisi.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asenne on se kun omasta mielestään repiny rahoja tehtaassa heh voi irtisanottu paperimies olla ihmeissään kun alkaa muita duunarihommia tekeen. Yhteiskunnan täytyy maksaa sitten perkuma ku työtön. Täytyy tehdä vaikka pienipalkkaista työtä eikä ajatella mitä tukiaisia saa.

    • Anonyymi

      Juu juu lueppo haisee ite.

    • Anonyymi

      Olisipa kiva nähä mikä järjen jättiläinen aloittaja on😂👍

      • Anonyymi

        Mene sinäkin pelle hermanni töihin. Voit siivota välillä omat sotkusi ja korjata itse hajoittamasi paikat. Opit sinäkin käyttämään vähäistä järkeäsi johonkin hyödylliseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinäkin pelle hermanni töihin. Voit siivota välillä omat sotkusi ja korjata itse hajoittamasi paikat. Opit sinäkin käyttämään vähäistä järkeäsi johonkin hyödylliseen.

        Eli liepposielä .


    • Anonyymi

      Kyllähän aloittaja varm hyvä tyyppi on mutta otit itseesi.

    • Anonyymi

      Olen pönäkkä,en ponteva. Masentunut köyhä.

    • Anonyymi

      Katkera kateellinen kirjottelee noin! Onko kivaa olla orjapalkalla? No ei vrmaan kun noin haukkuu kaikki eläkeläiset, sairaat, työttömät, lapset, opiskelijat... vammaiset, vanhat, ym kotiäidit ym ym, eiluulisi olevan kiva olotila olla aina noin mustis ja narsisti.

      • Anonyymi

        Tein aikonaan kahen ukon kaa lapsia,toine oli vähemmistöö kuuluva. Nyt esitäm parempaa.


    • Anonyymi

      Onko taas työtön työllinen äänessä? Vaikutaa siltä. Omassa kuvittteellisessa maailmassa luulee olevansa työssä mutta aikaa on kehuskella täällä köyhyyspalstalla itseään ja haukkua muita aamusta iltaan. Sepäs käy kyllä työstä! Työtähän se on sekin.

      • Anonyymi

        Pienellä palkalla toimistossa laskutusta hoitaa, 80luvulla koulunsa käynyt,lähes eläkeläinen. Ett sil viissiiiii.


    • Anonyymi

      Miten sie jaksat meitä muistaa työn lisäks. Hanki harrastuksia. Vaikka vesijuoksu? Käyt huruslahella muovin seassa polskii.

    • Kohtuullisuus on tietynlaista vakautta, toisin sinä jos joutuisit sitä kohtaamaan niin varmaan hyppäisit katolta 🙊

    • Anonyymi

      Kerroppa yksiki hyvä syy, miksi pitäisi kehuksella työllä ja rahalla?

      Jos työssäolosta ja rahasta tulee noin mielenvikaiseksi, niin kyllä me pysymme köyhinä.

      Hyvä ihminen on enempi kuin ihminen joka pätee rahan avulla.

      • Anonyymi

        Ainakin kouluttautunut on todennäköisesti myös sivistynyt ja työssäkäyvä. Lisäksi hän on luku- ja kirjoitustaitoinen.

        Vertaa: "Kerroppa yksiki hyvä syy, miksi pitäisi kehuksella työllä ja rahalla?"
        (Yhdessä virkkeessä kaksoiskonsonanttivirhe, sanasta puuttuu kirjain ja kirjaimet vovat väärässä järjestyksessä)


      • Anonyymi

        Hyvä ihminen elättää itsensä käymällä töissä. Itse sain 12 vuodessa maksettua yrittäjäkkokeilusta vähemmän onnistuneen projektin velat, noin 40.000 €, ulosoton kautta. Ulosotto oli tietenkin kallis tapa hoitaa ne, mutta muutakaan mahdollisuutta ei ollut.

        Koko ajan olen käynyt palkkatöissä, senttikään en ole saanut mitään yhteiskunnan tukia, joskus on tehnyt tiukkaa, mutta siitäkin selvisin.

        Mutta tehdään nyt niin, että tavataan naamatusten, tarjoan sinulle ja aviottomille lapsillesi vaikka mäkkärilounaan, tosin sen jälkeen itsetuntosi on sillä tasolla, että olet varmaankin pakkohoidon tarpeessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ihminen elättää itsensä käymällä töissä. Itse sain 12 vuodessa maksettua yrittäjäkkokeilusta vähemmän onnistuneen projektin velat, noin 40.000 €, ulosoton kautta. Ulosotto oli tietenkin kallis tapa hoitaa ne, mutta muutakaan mahdollisuutta ei ollut.

        Koko ajan olen käynyt palkkatöissä, senttikään en ole saanut mitään yhteiskunnan tukia, joskus on tehnyt tiukkaa, mutta siitäkin selvisin.

        Mutta tehdään nyt niin, että tavataan naamatusten, tarjoan sinulle ja aviottomille lapsillesi vaikka mäkkärilounaan, tosin sen jälkeen itsetuntosi on sillä tasolla, että olet varmaankin pakkohoidon tarpeessa...

        Itse olen myös maksanut kaiken itse. yhtään ei ole velkaa, vaikka on asunto osake iso, ja uusi auto. Mutta en koskaan kehu niillä kenellekkään. En omaisuudellani muutenkaan, se on yksin mun asia.

        Nytkään en olisi kertonut enkä ole täällä kertonut aiemminkaan, mutta kun kuvittelet että vain sinä pystyt olemaan itsenäinen ja varakas, niin ei se ihan niin ole. Hyvä ihminen ei kehu vaan elää omaa elämää eikä kuuntele kerskailijoita, joiden todenperäisyys sanomisiin on epätodennäköistä.


    • Anonyymi

      Oon lappeen rannasta ja työkseni olen rakennus mestari,,,,,, syön paljo lenkki makkaraa.Nakki toisaalta vois hyvemPää.

    • Anonyymi

      Mä olen työtön ja onnellinen siitä. En tajuu näitä nipoja jotka täällä huutaa katkerana kun ovat töissä. Se on heidän oma valinta olla . Eikukaan pakota, aina voi muuttaa suuntaa.
      Tänääkin käivn kaupassa ja tein täyskärin, sitten menin terassille ja sieltä elokuviin ja sitten menin vaateostoksille ja sitten terassille.Mä oon vapaaeherratr ja iloinen siitä. Kohta nukkumaan ja huomenna rantsuun. Hiiohoi, taika pajastuu,

    • Anonyymi

      Mikä elokuva tuli.

    • Anonyymi

      Hyvästä ja mielekkäästä elämästä ja kiireettömästä ja vapaudesta huonoista paskaduuneista, siitä tulee hyväitsetunto. Omasta ajasta ja siitä että voi tehdäja olla miten haluaa.
      Mistä sulla on käsitys että kaikki ollaan leipäjonossa jos sinä seillä joka päivä käyt? Kyllä tuet ja korvaukset ym on sen verran hyvät että niillä pärjää jos ei tuhlaa. Paremmin kuin palkalla, kun vielä joudutte hakemaan TT tukea. Surullistahan se on ja surullista olla ketkera siitä.

      Noh kukpa haluaa presidentiksi? Ei varmasti ole montaa. Ei yhtä monta kuin edustajaksi haluavia, siihen hommaan jossa rahaa tulee mutta laiskana ollaan eikä tehdä mitään, yhteiskunnan tukia käytetään surutta ja ilmaispalveluja, aika surullista sekin.

      Meitä onmonta jotka osaamme vapaan olemisen ja tukein käytön taidon, niiden tukien jotka meille kuuluu. Köyhähän ei kaikkia saa samoin kuin kansanedustaja joka vaan ottaa eikä kysele. On se kumma että heillä ei 10 000 kk palkka riitä vaan on käytettävä ilmaisia palveluita ja tukia nostettava ja pimeetä rahaa.

      Eräs tuttuni oli kansanedustaja ja sanoi että rahaa tuli joka suunnalta että lopulta ei enää ymmärtänytkään miten sitä on elänyt joskus työttömyyskorvauksella, nyt kun voi ostaa mitä ikinä haluaa. Ja aina vaan riittää rahaa.

      • Anonyymi

        "Ihan ittekseen saa päivänsä kehittää. On ihanaa herätä aamulla kun herää ei kiire eikä kukaan vaadi mitään, nousee yläs kun haluaa ja syö sillon kun haluaa. Uloskaan ei ole pakko mennä jos ei halua."

        Kyllä, teitä on aivan liian monta, jotta Suomen talous ei kuvailemastasi touhusta vahingoittuisi. Onneksi tähän on tulossa muutos, kun korona romutti talouden lopullisesti. Työttömät on saatava töihin.

        (Miksi muuten juuri tämän tyhmä ja laiska kotona makaava kansanosa vastustaa eniten sitä, että ulkomaalaiset saisivat tulla Suomeen paikkaamaan työvoimapulaa? Eihän niitä ulkomaalaisia tarvittaisi lainkaan, jos te loiset nostaisitte perseenne sohvasta ylös ja menisitte töihin.)

        "Köyhähän ei kaikkia saa samoin kuin kansanedustaja joka vaan ottaa eikä kysele. On se kumma että heillä ei 10 000 kk palkka riitä vaan on käytettävä ilmaisia palveluita ja tukia nostettava ja pimeetä rahaa."

        Toisaalta, kun lukee tuon kommenttisi, alan ymmärtää, että sinä olet yksinkertaisesti niin uskomattoman tyhmä, että et pärjäisi edes yksinkertaisimmissa hanttihommissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan ittekseen saa päivänsä kehittää. On ihanaa herätä aamulla kun herää ei kiire eikä kukaan vaadi mitään, nousee yläs kun haluaa ja syö sillon kun haluaa. Uloskaan ei ole pakko mennä jos ei halua."

        Kyllä, teitä on aivan liian monta, jotta Suomen talous ei kuvailemastasi touhusta vahingoittuisi. Onneksi tähän on tulossa muutos, kun korona romutti talouden lopullisesti. Työttömät on saatava töihin.

        (Miksi muuten juuri tämän tyhmä ja laiska kotona makaava kansanosa vastustaa eniten sitä, että ulkomaalaiset saisivat tulla Suomeen paikkaamaan työvoimapulaa? Eihän niitä ulkomaalaisia tarvittaisi lainkaan, jos te loiset nostaisitte perseenne sohvasta ylös ja menisitte töihin.)

        "Köyhähän ei kaikkia saa samoin kuin kansanedustaja joka vaan ottaa eikä kysele. On se kumma että heillä ei 10 000 kk palkka riitä vaan on käytettävä ilmaisia palveluita ja tukia nostettava ja pimeetä rahaa."

        Toisaalta, kun lukee tuon kommenttisi, alan ymmärtää, että sinä olet yksinkertaisesti niin uskomattoman tyhmä, että et pärjäisi edes yksinkertaisimmissa hanttihommissa.

        Aivan samaa ajattelin sinusta! Olemmehan hyvin yksimielisä toisistamme! Loistavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan ittekseen saa päivänsä kehittää. On ihanaa herätä aamulla kun herää ei kiire eikä kukaan vaadi mitään, nousee yläs kun haluaa ja syö sillon kun haluaa. Uloskaan ei ole pakko mennä jos ei halua."

        Kyllä, teitä on aivan liian monta, jotta Suomen talous ei kuvailemastasi touhusta vahingoittuisi. Onneksi tähän on tulossa muutos, kun korona romutti talouden lopullisesti. Työttömät on saatava töihin.

        (Miksi muuten juuri tämän tyhmä ja laiska kotona makaava kansanosa vastustaa eniten sitä, että ulkomaalaiset saisivat tulla Suomeen paikkaamaan työvoimapulaa? Eihän niitä ulkomaalaisia tarvittaisi lainkaan, jos te loiset nostaisitte perseenne sohvasta ylös ja menisitte töihin.)

        "Köyhähän ei kaikkia saa samoin kuin kansanedustaja joka vaan ottaa eikä kysele. On se kumma että heillä ei 10 000 kk palkka riitä vaan on käytettävä ilmaisia palveluita ja tukia nostettava ja pimeetä rahaa."

        Toisaalta, kun lukee tuon kommenttisi, alan ymmärtää, että sinä olet yksinkertaisesti niin uskomattoman tyhmä, että et pärjäisi edes yksinkertaisimmissa hanttihommissa.

        Eihän puheessasi mikään ollut totta. Vielä hyväuskoisena nielet kolonialistien syöttämän pajunköyden siitä että matut tulevat pakosta paikkaamaan työvoima pulaa.

        Myöskään pelkkä ahkera työnteko ei sulle riitä vaan samalla pitäisi vielä nöyritelläkkin. Pthyi!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe