Joka yö joutuu kunnella naapurin krokotiili rock.

Anonyymi

Naapuri nukkui päivisin ja on yöisin pirteä ja tykkää harjoitella pianolla ja laulamalla hänen lempi biisi krokotiili rock ja hän soitta sen monta kerta joka yö apua mitä minä teen olen kunnellut tuota biisiä jo monta tuhat kerta olen niin kyllästynyt eikä kehta sanoa sitä naapurille kun hän on niin mukava melkein joka ilta päivä hän tarjoa ruoka ja kahvit....

3

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piditkö biisistä alussa? Ehkä voisi olla hänelle yleisönä ja tyydyttää sen musiikin sosiaalisen puolen. Sitten voisit livauttaa hänelle että osaatko myös [artisti tai pari joista itse pidät] biisejä?

      Kuka tietää, että siitä voi tulla hauskaakin ja se vahvistaa teidän naapurisiteitänne sen sijaan että rasitat niitä.

      Ehkä teistä tulee jopa duetto. Musisointi on aina hauskempaa toisten kanssa.

    • Anonyymi

      Hanki vastamelu kuulokkeet jos kerran ilmasta ruokaa naapuriltasi saat ja sen takia et loisena kehtaa sanoa asiasta.Loppuu ilmainen ruoka.

    • Anonyymi

      Silloin joutuu itse kärsimään ,jos omat motiivit ei puhtaat,haetaan sitä ilmasta ruokaa naapurilta.On valtava säätö omille rahoille syödä toisen maksamia ruokia.2 talouden rivitalossako asut,vuokralla vai omistussunto? Meinaan asui vuokralla tai omistusasunto uhtitalot,rivitalo yhteisöt tai kerrostalot.Ihmiset ottaisivat A 4 arkin.Paperin kirjoitaisit vaikka viikon ajan kellon,häirintä .Haet sitten sihen 2 multa eri taloudessa asuvan nimet. Oman nimesi laitat vimesenä.On siis3 nimeä paperissa.Riitä hyvin vuokra tai osake talojen isänöitsijäälle alkaa tapahtua ja yönne saate nukkua rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe