Naapuri nukkui päivisin ja on yöisin pirteä ja tykkää harjoitella pianolla ja laulamalla hänen lempi biisi krokotiili rock ja hän soitta sen monta kerta joka yö apua mitä minä teen olen kunnellut tuota biisiä jo monta tuhat kerta olen niin kyllästynyt eikä kehta sanoa sitä naapurille kun hän on niin mukava melkein joka ilta päivä hän tarjoa ruoka ja kahvit....
Joka yö joutuu kunnella naapurin krokotiili rock.
3
250
Vastaukset
Piditkö biisistä alussa? Ehkä voisi olla hänelle yleisönä ja tyydyttää sen musiikin sosiaalisen puolen. Sitten voisit livauttaa hänelle että osaatko myös [artisti tai pari joista itse pidät] biisejä?
Kuka tietää, että siitä voi tulla hauskaakin ja se vahvistaa teidän naapurisiteitänne sen sijaan että rasitat niitä.
Ehkä teistä tulee jopa duetto. Musisointi on aina hauskempaa toisten kanssa.- Anonyymi
Hanki vastamelu kuulokkeet jos kerran ilmasta ruokaa naapuriltasi saat ja sen takia et loisena kehtaa sanoa asiasta.Loppuu ilmainen ruoka.
- Anonyymi
Silloin joutuu itse kärsimään ,jos omat motiivit ei puhtaat,haetaan sitä ilmasta ruokaa naapurilta.On valtava säätö omille rahoille syödä toisen maksamia ruokia.2 talouden rivitalossako asut,vuokralla vai omistussunto? Meinaan asui vuokralla tai omistusasunto uhtitalot,rivitalo yhteisöt tai kerrostalot.Ihmiset ottaisivat A 4 arkin.Paperin kirjoitaisit vaikka viikon ajan kellon,häirintä .Haet sitten sihen 2 multa eri taloudessa asuvan nimet. Oman nimesi laitat vimesenä.On siis3 nimeä paperissa.Riitä hyvin vuokra tai osake talojen isänöitsijäälle alkaa tapahtua ja yönne saate nukkua rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711673IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk451539Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1511251Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371035
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72981Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää449917Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47881Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta150864