Teillä on taas yt päällä. Kunnon pelle paikka, rahoja menee iso kenkäisten taskuihin ja käsi pitkällä valtion kirstulla. Eikö hävetä
No oliko yllätys
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitä kapitalismin sosialismia. Kaikki mikä on sun, minä saan ryövätä. Minulta et saa mitään piilotan ne ulkomaille.
- Anonyymi
Demarismissa kaikki mikä on sun on mun mutta kaikki mikä on mun ei ole sun...
- Anonyymi
Hävettää eikä edes venesatmaan ole portti auki.
- Anonyymi
Säästöt vapaa-aika toimesta. Yhdelläkin pärjää
- Anonyymi
Ilman koko vapaa aika toimea pärjää
- Anonyymi
Nuorisotoimi ja urheilun tukeminen voi loppua.Kaikki vapaaehtoispohjalta.Samoin kulttuuri ja torvensoitto harrastuspohjalta. Sosiaalitoimi parakkipohjalle ja ainoastaan hernekeittoa mustalaisille ja työttömille. Näin kunta säästää ja saadaan loputkin kaupunkilaiset muuttamaan pois kuluttamasta yhteisiä rahoja. Niin ja lukio pois ja apukoulu tilalle.
- Anonyymi
Yhteisiä rahoja? Olet todennäköisesti juuri niitä henkilöitä jotka eivät veronmaksullaan kaupungin kassaa kartuta. Kestää syytää rahaa sosiaalipalveluihin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785692
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon404199- 583704
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543442Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452530
- 342122
- 381871