kun ette pärjää keskutelussa tai muiden mielipiteen ärsyttävät teitä?
Miksi ateistit ja liberaalit käytte aina henkilöön,
86
51
Vastaukset
- Anonyymi
Me olemme reppanoita.
-a-teisti-- Anonyymi
Asumme raparperi taivaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla hampputaivas....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin pienenä Nietzschen Antikristuksen ja luulin, että se on sen pilvessä kirjoittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nimittelet toista raparperiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanoit.
- Anonyymi
Turusen Pasi kävi tänään läpi piispojen ohjeita kunnioittavan keskustelun käymiseksi ja antaa muutaman lisäohjeen. 10 min.
https://www.patmosplus.fi/radio-ohjelmat/episodi?episode=21487- Anonyymi
Mitä loukkaavaa on sanassa eskimo?
- Anonyymi
Sinä itse olet kaikkea tuota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse olet kaikkea tuota.
Oliko siinä N-sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siinä N-sana.
Ei ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut.
"Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."
Onko se n-sana Nenuli?
👍
- Anonyymi
Mitä taas poistellaan, henkilöt jotka ovat saavuttaneet asemansa valheella läpivalaistaan.
- Anonyymi
Ateistit ja liberaalit ovat pakotettuja käymään henkilöön, koska eivät voi pärjätä asiallisessa keskuslussa elävästä kristinuskosta.
Ateisteille ja liberaaleille on tavallaan sallittu myös tällä foorumilla haukkua uskovaisia, mutta vain uskovaisia, muita vähemmistöjä he eivät saa haukkua.- Anonyymi
Uskovaisetkin ovat kyllä vähemmistö.
- Anonyymi
Se on toden totta. 😃
- Anonyymi
Käydä kiinni henkilöön on näköalattomuutta. Ei nähdä kuin itsensä ja kuvitelmansa todellisuudesta, mitä nyt ateismin oppikirjoista tai tieteestä on opittu. Näköalattomuus on hengellisten asioiden tietämättömyyttä, niiden karttamista ja omien mielikuvien luulemista oikeaksi. Pilkkaamista ja ivaamista sitä kohtaan mistä ei itse mitään tiedetä. Siinäkö ateistin viisaus?
Viisaimmat tiedemiehet todistaa Jumalasta ja sanoo että kaikkea ei tiede voi selittää.
Laaja-alaisempi elämän ja maailman kaikkeuden todellisuus jää pimentoon.
Oma ja opittu viisaus estää näkemästä suurempaa viisautta joka tulee maailman kaikkeuden Luojalta joka on elämän alku ja lähde kaikkinensa. Viisain älykkyys tulee maailmaan Jumalalta. - Anonyymi
"Ateistit ja liberaalit ovat pakotettuja käymään henkilöön, koska eivät voi pärjätä asiallisessa keskuslussa elävästä kristinuskosta."
Nämä henkilöt kun eivät tunne aitoa kristinuskoa, niin ovat vain kummallisten stereotypioiden varassa. Se turhauttaa ateisteja ja liberaaleja. - Anonyymi
” Ateistit ja liberaalit ovat pakotettuja käymään henkilöön, koska eivät voi pärjätä asiallisessa keskuslussa elävästä kristinuskosta. ”
Vaihtoehtoisesti:
Kretu-uskovat ovat pakotettuja käymään henkilöön, koska eivät voi pärjätä asiallisessa keskustelussa evoluutiosta ja evoluutioteoriasta. Anonyymi kirjoitti:
"Ateistit ja liberaalit ovat pakotettuja käymään henkilöön, koska eivät voi pärjätä asiallisessa keskuslussa elävästä kristinuskosta."
Nämä henkilöt kun eivät tunne aitoa kristinuskoa, niin ovat vain kummallisten stereotypioiden varassa. Se turhauttaa ateisteja ja liberaaleja.Kymmenissä tuhansissa viesteissänne ette siis vieläkään ole saaneet esiteltyä ”aitoa kristinuskoa” meille muille.
Minäpä taas luulen että olette hyvinkin kattavasti, ja siitä se kenkä juuri puristaakin.Anonyymi kirjoitti:
Käydä kiinni henkilöön on näköalattomuutta. Ei nähdä kuin itsensä ja kuvitelmansa todellisuudesta, mitä nyt ateismin oppikirjoista tai tieteestä on opittu. Näköalattomuus on hengellisten asioiden tietämättömyyttä, niiden karttamista ja omien mielikuvien luulemista oikeaksi. Pilkkaamista ja ivaamista sitä kohtaan mistä ei itse mitään tiedetä. Siinäkö ateistin viisaus?
Viisaimmat tiedemiehet todistaa Jumalasta ja sanoo että kaikkea ei tiede voi selittää.
Laaja-alaisempi elämän ja maailman kaikkeuden todellisuus jää pimentoon.
Oma ja opittu viisaus estää näkemästä suurempaa viisautta joka tulee maailman kaikkeuden Luojalta joka on elämän alku ja lähde kaikkinensa. Viisain älykkyys tulee maailmaan Jumalalta.>Viisaimmat tiedemiehet todistaa Jumalasta ja sanoo että kaikkea ei tiede voi selittää.
Nimeäpä muutamia jotka pystyvät Jumalan todistamaan. Ihan alioikeudessa kelpaava todistelu käy.Mitä muita vähemmistöjä pitäisi haukkua ja miksi? Ennen kaikkea: Mikä muu vähemmistö tarjoaa omaa agendaansa maailmankaikkeuden ainoana oikeana ja sen arvoja välttämättöminä kaikkien noudattaa? Nyt kun taistolaisia ei enää ole, en kyllä keksi mitään ainakaan näiden palstojen piiristä.
Vihervasemmistolaisten ja seksuaalivähemmistöjen haukkumisen te aitouskovaiset hoidatte suvereenisti päivittäin hyvillä tehoilla ja pääasiassa Anonyymien takaa, joten nähdäkseni ette tarvitsette siihen minkäänlaisia apuja.- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Mitä muita vähemmistöjä pitäisi haukkua ja miksi? Ennen kaikkea: Mikä muu vähemmistö tarjoaa omaa agendaansa maailmankaikkeuden ainoana oikeana ja sen arvoja välttämättöminä kaikkien noudattaa? Nyt kun taistolaisia ei enää ole, en kyllä keksi mitään ainakaan näiden palstojen piiristä.
Vihervasemmistolaisten ja seksuaalivähemmistöjen haukkumisen te aitouskovaiset hoidatte suvereenisti päivittäin hyvillä tehoilla ja pääasiassa Anonyymien takaa, joten nähdäkseni ette tarvitsette siihen minkäänlaisia apuja."Mitä muita vähemmistöjä pitäisi haukkua ja miksi?"
Ei mitään vähemmistöjä tule haukkua eikä vihaviestiä heihin päin! Sinunkin pitäisi edes yrittää olla suvaitsevainen ja tasa-arvoinen kaikkia ihmisiä kohtaan mitä kaverisi ovat kohta 20 vuotta toitottaneet. Miksi tätä suvaitsevaisuutta ei voi soveltaa ihmisiin, jotka tekevät vain hyvää lähimmäisilleen ja ovat tasa-arvoisia ja suvaitsevaisia myös käytännössä?
"Vihervasemmistolaisten ja seksuaalivähemmistöjen haukkumisen te aitouskovaiset ..."
Sinänsä ihan ok että näin tunnustat sen perusteen miksi haukut ja vihaviestit uskoviin päin uhontaen tasa-arvoisuuden ja suvaitsevaisuuden, mutta eikö se nyt ole ihan väärin, jos näin luokittelet ihmisiä ja sitten rakennat mielikuvissasi näitä iänikuisia perusteluja? Mihin se suvaitsevaisuus ja tasa-arvoisuus nyt näin yhtäkkiä katoaa?
- Anonyymi
Nenuilija-tyyppi aloitti taas peukuttelun, itsensä jätti hämäyksen vuoksi toistaiseksi peukuttamatta.
- Anonyymi
Älä yllytä hullua yliannostukseen, sentään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yllytä hullua yliannostukseen, sentään!
Olen tulkinnut, että olet addikti jota ei tarvitse yllyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tulkinnut, että olet addikti jota ei tarvitse yllyttää.
Vai niin, Migrissäkö olet tulkkina?
- Anonyymi
Siunatut ihmiset, vitsaus ei katso henkilöön.
- Anonyymi
Keskutele ensin argumenttisi ateismia ja liberalismia vastaan (hihhuliperstuntuma ei nyt riitä) ja jatketaan sitten.
- Anonyymi
Kalikka kalahti aika moneen palstan ateistiin! Huutonaurua!
- Anonyymi
Mikä ihmeen kalikka, ja mihin se kolahti?
- Anonyymi
Kun asia-argumentit loppuvat, niin tasapuolisesti täällä käydään henkilöön, oli kysymyksessä uskova, liberaali tai ateisti,
Terveisin, 10 vuotta palstaa seurannut- Anonyymi
Todenba toki joku uskovaisen tekemä henkilöön käynti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todenna...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole todentanut yhtään ateistin tai liberaalin tekemään henkilöön käyntiin, joten ei sitä tarvitse toisinkaan päin tehdä.
- Anonyymi
” Kun asia-argumentit loppuvat, niin tasapuolisesti täällä käydään henkilöön, oli kysymyksessä uskova, liberaali tai ateisti,”
Saman huomannut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Kun asia-argumentit loppuvat, niin tasapuolisesti täällä käydään henkilöön, oli kysymyksessä uskova, liberaali tai ateisti,”
Saman huomannut.Loppuvat? Aika monella niitä ei ole ollutkaan.
- Anonyymi
Olen puhdasta totuutta ja huudan kunnes minut hävitätte tai kuolen vanhuuteen.
- Anonyymi
Me laitetaan korvatulpat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me laitetaan korvatulpat!
Vastamelukuulokkeet.
- Anonyymi
Olen huomannut uskisten tekevän samaa. Varsinkin tämä u.v. harrastaa melkein pelkästään sitä.
- Anonyymi
Laita joku esimerkki tai joudun tulkitsemaan, että se olet sinä joka niin teet.
- Anonyymi
Henkilöitän nuo lahkolaisetkin ovat, Mikä kumma siinä on, ettei niihin saa puuttua.
- Anonyymi
Opettele ensin kirjoittamaan.
- Anonyymi
Ateistit ja liberaalit nykyään eivät voi/osaa kirjoittaa asiallisia viestejä ollenkaan. Surullista.
- Anonyymi
Se on totta. Ja se johtuu siitä, että heillä ei ole yleissivistystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta. Ja se johtuu siitä, että heillä ei ole yleissivistystä.
Sanoo tyypit ketkä ovat tehneet yleissivistymättömyydestä hyveen ja tietämättömyydestä tavoittelemisen arvoisen olotilan. Ja joiden projisoinnitkin ovat naurettavan lapsellisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo tyypit ketkä ovat tehneet yleissivistymättömyydestä hyveen ja tietämättömyydestä tavoittelemisen arvoisen olotilan. Ja joiden projisoinnitkin ovat naurettavan lapsellisia.
Olisin sanonut sinusta juuri noin.
Anonyymi kirjoitti:
Asiallinen viestikin olisi po. tyypeille varmaan vain sellainen, jossa "tunnustetaan" Jeesuksen olevan herra eikä työmies.
- Anonyymi
Asiallinen viestikin olisi po. tyypeille varmaan vain sellainen, jossa "tunnustetaan" Jeesuksen olevan herra eikä työmies.
"Asiallinen viestikin olisi po. tyypeille varmaan vain sellainen, jossa "tunnustetaan" Jeesuksen olevan herra eikä työmies."
Jeesus on tosiaan Herra ja me sitten Hänen työmiehiään.
Luuk. 10:2
Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.
Matt. 11:28
Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Asiallinen viestikin olisi po. tyypeille varmaan vain sellainen, jossa "tunnustetaan" Jeesuksen olevan herra eikä työmies."
Jeesus on tosiaan Herra ja me sitten Hänen työmiehiään.
Luuk. 10:2
Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.
Matt. 11:28
Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.Aamen!
- Anonyymi
Näyttää käyvän taas hirveä pölinä kun hihhulit hakkaavat itse pystyttämiään olkiukkoja ateismista.
Hihhulien olisi helppo todistaa että ateistit ovat väärässä, siihen tarvita muuta kuin todistaa että heidän palvomansa jumaluus on oikeasti olemassa muuallakin kuin heidän mielikuvituksessaan.
Mutta ei, hihhulit eivät saa aikaiseksi kelvollista todisteen tynkääkään jumaluudestaan. Niinpä heille ei jää vaihtoehdoiksi kuin olkiukkojen pieksäminen tai myöntää että ateistit ovat oikeassa.- Anonyymi
Ennemmin aurinko alkaa nousemaan lännestä kuin että hihhuli myöntäisi olleensa väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin aurinko alkaa nousemaan lännestä kuin että hihhuli myöntäisi olleensa väärässä.
Uskovilla ei ole varaa olla väärässä, koska Jeesus vaatii ehdotonta totuutta!
On siis tosi tärkeää, että olemme aina oikeassa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siis tosi tärkeää, että olemme aina oikeassa!Jeesus ei ole ikinä vaatinut totuutta vaan ehdotonta uskoa!
Siksi teille on tosi tärkeää uskoa että olette aina oikeassa. Totuutta se seikka ei taas sivua edes etäisesti. Anonyymi kirjoitti:
On siis tosi tärkeää, että olemme aina oikeassa!Olisi tosi tärkeää, että olisitte edes joskus oikeassa, mutta ei vain onnistu millään.
Vedenpaisumushömppään ja nuoren maan kreationismiin uskonut Jeesus tulee tuskin aivan ensimmäisenä tai toisenakaan mieleen, kun faktoja aletaan haarukoida.- Anonyymi
Olisi tosi tärkeää, että olisitte edes joskus oikeassa, mutta ei vain onnistu millään.
Vedenpaisumushömppään ja nuoren maan kreationismiin uskonut Jeesus tulee tuskin aivan ensimmäisenä tai toisenakaan mieleen, kun faktoja aletaan haarukoida."Olisi tosi tärkeää, että olisitte edes joskus oikeassa, mutta ei vain onnistu millään."
Meidän uskovien vastuu on olla aina oikeassa koska olemme Jeesuksen asialla ja Hän on itse Totuus!
Tähän sinun on vain tyytyminen!
"Vedenpaisumushömppään ja nuoren maan kreationismiin uskonut Jeesus tulee tuskin aivan ensimmäisenä tai toisenakaan mieleen, kun faktoja aletaan haarukoida."
Äläs nyt taas kiukuttele ja käy henkilöön käsiksi! Lapsellista!
Justihan me yhdessä sovittiin, että alat nyt keskustelemaan asiallisesti itse asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olisi tosi tärkeää, että olisitte edes joskus oikeassa, mutta ei vain onnistu millään."
Meidän uskovien vastuu on olla aina oikeassa koska olemme Jeesuksen asialla ja Hän on itse Totuus!
Tähän sinun on vain tyytyminen!
"Vedenpaisumushömppään ja nuoren maan kreationismiin uskonut Jeesus tulee tuskin aivan ensimmäisenä tai toisenakaan mieleen, kun faktoja aletaan haarukoida."
Äläs nyt taas kiukuttele ja käy henkilöön käsiksi! Lapsellista!
Justihan me yhdessä sovittiin, että alat nyt keskustelemaan asiallisesti itse asiasta."Meidän uskovien vastuu on olla aina oikeassa koska olemme Jeesuksen asialla ja Hän on itse Totuus!"
Teillä mitään vastuuta ole. Koko uskontonne perustuu siihen että olette ulkoistaneet vastuun Jumalallenne.
"Äläs nyt taas kiukuttele ja käy henkilöön käsiksi! Lapsellista!
Justihan me yhdessä sovittiin, että alat nyt keskustelemaan asiallisesti itse asiasta."
Lapsellinen yritys vaihtaaa puheenaihetta. Onko asiallinen keskustelu sinulle niin kiusallista että pitää vaihtaa puheenaihetta vaikka väkisin?
Tässä alaketjussa keskusteltiin siitä miksi uskovaiset pieksävät itse pystyttämiään olkiukkoja ateismista sen sijaan että todistaisivat Jumalansa olemassaolon? Onko sinulla jotain asiallista sanottavaa tähän varsinaiseen aiheeseen?
- Anonyymi
Tämä on hyvä nostaa.
Miten Anyymin henkilöön käydään ja tuntuuko se Anonyymista pahaltakin?
Miten voin olla varma, että käyn juuri sen Anonyymin henkilöön jonka henkilöön haluankin käydä, enkä jonkun toisen? Kovin usein Anonyymi ilmoittaa olevansakin joku toinen Anonyymi kuin se jota tarkoitettiin.- Anonyymi
Eikö olisi nyt parempi, että käy kehenkään henkilöön käsiksi, vaan yrität keskustella asiallisesti itse asiasta. Onko tämä nyt liikaa pyydetty?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi nyt parempi, että käy kehenkään henkilöön käsiksi, vaan yrität keskustella asiallisesti itse asiasta. Onko tämä nyt liikaa pyydetty?
Minähän juuri yritän keskustella asiallisesti, mutta sinä et sitä halua, vaan siirrät keskustelun minun henkilööni, jos nyt hoonosta soomestasi ymmärsin. 😀
Aihe oli tässä kohtaa mekanismi, jolla Anonyymin henkilöön voidaan käydä. Siis mihin henkilöön? "Anonyymin" takanahan on koko suomi24:ssä ollut vähintään tuhansia henkilöitä, mutta esimerkiksi RepeRuutikallon takana vain yksi.- Anonyymi
Minähän juuri yritän keskustella asiallisesti, mutta sinä et sitä halua, vaan siirrät keskustelun minun henkilööni, jos nyt hoonosta soomestasi ymmärsin. 😀
Aihe oli tässä kohtaa mekanismi, jolla Anonyymin henkilöön voidaan käydä. Siis mihin henkilöön? "Anonyymin" takanahan on koko suomi24:ssä ollut vähintään tuhansia henkilöitä, mutta esimerkiksi RepeRuutikallon takana vain yksi."Minähän juuri yritän keskustella asiallisesti, mutta sinä et sitä halua, vaan siirrät keskustelun minun henkilööni, jos nyt hoonosta soomestasi ymmärsin."
Eli asiallinen keskustelu ei näytä onnistuvan!
Jospa sitten lähettäisit eteenpäin vain ne viestit, joissa puhut asiallista asiaa ja jätät ne viestit lähettämättä joissa on henkilöön käypää ainesta? Sopisiko tällainen järjestely? Yritä edes! Anonyymi kirjoitti:
"Minähän juuri yritän keskustella asiallisesti, mutta sinä et sitä halua, vaan siirrät keskustelun minun henkilööni, jos nyt hoonosta soomestasi ymmärsin."
Eli asiallinen keskustelu ei näytä onnistuvan!
Jospa sitten lähettäisit eteenpäin vain ne viestit, joissa puhut asiallista asiaa ja jätät ne viestit lähettämättä joissa on henkilöön käypää ainesta? Sopisiko tällainen järjestely? Yritä edes!>Eli asiallinen keskustelu ei näytä onnistuvan!
Kuten juuri sanoin, se ei näy sinulta onnistuvan, vaan haluat keskustella minusta etkä asiasta.
Olet tänään muuten tavallistakin innokkaampi kääntämään kaikki toisten viestit asiallisesti päälaelleen. Se on hyvin huvittavaa, mikä lienee tarkoituskin. 😄- Anonyymi
>Eli asiallinen keskustelu ei näytä onnistuvan!
Kuten juuri sanoin, se ei näy sinulta onnistuvan, vaan haluat keskustella minusta etkä asiasta.
Olet tänään muuten tavallistakin innokkaampi kääntämään kaikki toisten viestit asiallisesti päälaelleen. Se on hyvin huvittavaa, mikä lienee tarkoituskin. 😄">Eli asiallinen keskustelu ei näytä onnistuvan!
Kuten juuri sanoin, se ei näy sinulta onnistuvan, vaan haluat keskustella minusta etkä asiasta."
Nyt on hyvä päivä sinulle aloittaa asialliset keskustelut itse asiasta! Mikä tilaisuus sinulla siihen nyt onkaan! Anonyymi kirjoitti:
">Eli asiallinen keskustelu ei näytä onnistuvan!
Kuten juuri sanoin, se ei näy sinulta onnistuvan, vaan haluat keskustella minusta etkä asiasta."
Nyt on hyvä päivä sinulle aloittaa asialliset keskustelut itse asiasta! Mikä tilaisuus sinulla siihen nyt onkaan!Aloitin jo, mutta toveritarta ei vain kiinnosta. 😄
Toisin kuin usko.vaista usein ja sinuakin joskus, minua ei kiinnosta jutskata Anonyymien sivupersoonieni kanssa.
- Anonyymi
Tähän ketjuun sopii tämä, kun en nyt muuta jaksa. On niin väsynyt ketju että huh huh. Samat lauseet sen sadat kerrat toistetut. Video on esimerkki palstasta. Kyllä, juuri kristityt ovat se rauhallinen osapuoli.
ttps://vk.com/wall427208675_6765
Video todistaa myös tämän tutkimustuloksen, lähde TWNews, Fria Tider.
ttps://mvlehti.net/2020/08/14/tutkimus-nuorten-vasemmistolaisten-naisten-nakemyksilla-vahva-yhteys-mielenterveydellisiin-hairioihin/ No voi herran pieksut. Teillä uskonnollisilla on sentään laki puolellanne. Laki uskonrauhasta ja mikäli joku parjaa uskoanne , niin rikosilmoitus poliisille.
- Anonyymi
Laki ei suojaa uskovaisia kristittyjä!
Anonyymi kirjoitti:
Laki ei suojaa uskovaisia kristittyjä!
Aattelin hieman auttaa Lainaus Wikistä.
"Uskonrauhan rikkominen on Suomen rikoslain 17 luvun 10 §:n määrittämä rikos, josta voidaan tuomita sakkoihin tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. Laki tuli voimaan vuonna 1999. Uskonrauhan rikkomiseen syyllistyy mikäli[1]:
»julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, tai meluamalla, uhkaavalla käyttäytymisellään tai muuten häiritsee jumalanpalvelusta, kirkollista toimitusta, muuta sellaista uskonnonharjoitusta taikka hautaustilaisuutta.»
Uskonnonvapauslain 2 §:n mukaisesti uskonnollisella yhdyskunnalla tarkoitetaan evankelis-luterilaista tai ortodoksista kirkkoa tai rekisteröityä uskonnollista yhdyskuntaa.["- Anonyymi
epikuros kirjoitti:
Aattelin hieman auttaa Lainaus Wikistä.
"Uskonrauhan rikkominen on Suomen rikoslain 17 luvun 10 §:n määrittämä rikos, josta voidaan tuomita sakkoihin tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. Laki tuli voimaan vuonna 1999. Uskonrauhan rikkomiseen syyllistyy mikäli[1]:
»julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, tai meluamalla, uhkaavalla käyttäytymisellään tai muuten häiritsee jumalanpalvelusta, kirkollista toimitusta, muuta sellaista uskonnonharjoitusta taikka hautaustilaisuutta.»
Uskonnonvapauslain 2 §:n mukaisesti uskonnollisella yhdyskunnalla tarkoitetaan evankelis-luterilaista tai ortodoksista kirkkoa tai rekisteröityä uskonnollista yhdyskuntaa.["Mitä sitten?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692522Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242217Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92062Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071993MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5971889Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas401447