Antaa palaa nyt

🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat:
Naiset onko tuo
Miksi en tullut
Jos voisit tehdä vain yhden asian kaivatullesi
Hyvää yötä
Hyvää iltaa
Pidä mua hulluna
Nakkikioski gallup
Mitä miehen käytöksestä pitäisi ajatella
Ikävä juurille
Perjantai päivää
Tahtoisin lähellesi ? (nii)
Liian pitkä aika (ei ole)
Oletko huomannut, että AVA
Hyvät yöt
Yöllisiä ajatuksia
Ei tämä sua satuta
Tuu nyt auttamaan (pitäs kantaa tavarat autoon ja sulattaa jääkaappi)
Syksyksi ja pieemmäksi aikaa
Öitä ... Yöllä kömmin
Jos tekisin

9

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki sinun aloituksia..aika ikävä sulla.. vain huomion hakua..täällä mä onn täälläkin oon..

      • Mietitkö koskaan mitään ennenkuin kirjoitat.
        Minulla ei ole mitään tarvetta huomionhakuun tällä palstalla. Käyn täällä ikävöimässä yhtä ainutta tuntemaani henkilöä. Minulta on vain yksi aloitus eli tämä "antaa palaa". Sille ei voi mitään ettet ymmärtänyt mikä idea minun YHDESSÄ AINOASSA aamun aloituksessani oli.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mietitkö koskaan mitään ennenkuin kirjoitat.
        Minulla ei ole mitään tarvetta huomionhakuun tällä palstalla. Käyn täällä ikävöimässä yhtä ainutta tuntemaani henkilöä. Minulta on vain yksi aloitus eli tämä "antaa palaa". Sille ei voi mitään ettet ymmärtänyt mikä idea minun YHDESSÄ AINOASSA aamun aloituksessani oli.

        Ja oletkin mies tai lepakko!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja oletkin mies tai lepakko!

        Kun olet itse jompikumpi noista, niin se ei tarkoita että kaikki muut ovat samanlaisia. Korostan edelleenkin sutä, että aloituksessani oli vain kopioitu kaikki sillä hetkellä palstalla olleet otsikot. Minulta oli vain tämä yksi. Jos kirjoittaa yhden aloituksen päivässä tänne satojen joukkoon niin miten se voi olla huomionhakua? Etenkin kun kirjoitan yleensä lounasaikaan jolloin on hiljaista. Enemmän huomionhakua ja tahallista sitkemista on sellaisella joka käy jokaisessa aloituksessa väittämässä aloittajaa mieheksi. Tämän aloittaja on edelleen nainen, eikä tälläiset kommentoijat pysty muuttamaan sitä todellisuutta, että yhtä livessä tapaamaani miestä käyn ikävöimässä.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Kun olet itse jompikumpi noista, niin se ei tarkoita että kaikki muut ovat samanlaisia. Korostan edelleenkin sutä, että aloituksessani oli vain kopioitu kaikki sillä hetkellä palstalla olleet otsikot. Minulta oli vain tämä yksi. Jos kirjoittaa yhden aloituksen päivässä tänne satojen joukkoon niin miten se voi olla huomionhakua? Etenkin kun kirjoitan yleensä lounasaikaan jolloin on hiljaista. Enemmän huomionhakua ja tahallista sitkemista on sellaisella joka käy jokaisessa aloituksessa väittämässä aloittajaa mieheksi. Tämän aloittaja on edelleen nainen, eikä tälläiset kommentoijat pysty muuttamaan sitä todellisuutta, että yhtä livessä tapaamaani miestä käyn ikävöimässä.

        Sotkemista ei sitkemistä. Pahuksen kännykkä.


    • Anonyymi

      Aijaa olen kovasti vastannut sinun rakastelu asiaan..ja ei nyt sitten vaan osu ..lounas ajatus ..ihmisen pitää syödä.

      • Vastaile ihan mihin haluat. Ei niistä aloituksista ole yksikään minun . Mikä tätä palstaa oikein vaivaa. Ensin ollaan niin ymmärtävinään eri kirjoitustyyleistä aloittajan henkilöllisyys ja sitten yhtäkkiä ne ovatkin muka kaikki minun tekemiäni . Eivät todellakaan ole. Minulta on vain tämä yksi aloitus.

        Kopioin aloitukseeni kaikki otsikot, jotka dillä hetkellä olivat näkuvissä. Kuvittelin ettei kukaan tule nälvimään aloitukseeni kysyen että "miten se liittyy ikävään."


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vastaile ihan mihin haluat. Ei niistä aloituksista ole yksikään minun . Mikä tätä palstaa oikein vaivaa. Ensin ollaan niin ymmärtävinään eri kirjoitustyyleistä aloittajan henkilöllisyys ja sitten yhtäkkiä ne ovatkin muka kaikki minun tekemiäni . Eivät todellakaan ole. Minulta on vain tämä yksi aloitus.

        Kopioin aloitukseeni kaikki otsikot, jotka dillä hetkellä olivat näkuvissä. Kuvittelin ettei kukaan tule nälvimään aloitukseeni kysyen että "miten se liittyy ikävään."

        Kiitos selvityksestä ymmärrän. Hyvää ruokahalua lounaalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos selvityksestä ymmärrän. Hyvää ruokahalua lounaalle

        Vastaukseni oli vähän kiukkuinen, kun tuo edellinen kommentoija veti kummallisia johtopäätöksiä aloituksestani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe