Antaa palaa nyt

🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat:
Naiset onko tuo
Miksi en tullut
Jos voisit tehdä vain yhden asian kaivatullesi
Hyvää yötä
Hyvää iltaa
Pidä mua hulluna
Nakkikioski gallup
Mitä miehen käytöksestä pitäisi ajatella
Ikävä juurille
Perjantai päivää
Tahtoisin lähellesi ? (nii)
Liian pitkä aika (ei ole)
Oletko huomannut, että AVA
Hyvät yöt
Yöllisiä ajatuksia
Ei tämä sua satuta
Tuu nyt auttamaan (pitäs kantaa tavarat autoon ja sulattaa jääkaappi)
Syksyksi ja pieemmäksi aikaa
Öitä ... Yöllä kömmin
Jos tekisin

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki sinun aloituksia..aika ikävä sulla.. vain huomion hakua..täällä mä onn täälläkin oon..

      • Mietitkö koskaan mitään ennenkuin kirjoitat.
        Minulla ei ole mitään tarvetta huomionhakuun tällä palstalla. Käyn täällä ikävöimässä yhtä ainutta tuntemaani henkilöä. Minulta on vain yksi aloitus eli tämä "antaa palaa". Sille ei voi mitään ettet ymmärtänyt mikä idea minun YHDESSÄ AINOASSA aamun aloituksessani oli.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mietitkö koskaan mitään ennenkuin kirjoitat.
        Minulla ei ole mitään tarvetta huomionhakuun tällä palstalla. Käyn täällä ikävöimässä yhtä ainutta tuntemaani henkilöä. Minulta on vain yksi aloitus eli tämä "antaa palaa". Sille ei voi mitään ettet ymmärtänyt mikä idea minun YHDESSÄ AINOASSA aamun aloituksessani oli.

        Ja oletkin mies tai lepakko!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja oletkin mies tai lepakko!

        Kun olet itse jompikumpi noista, niin se ei tarkoita että kaikki muut ovat samanlaisia. Korostan edelleenkin sutä, että aloituksessani oli vain kopioitu kaikki sillä hetkellä palstalla olleet otsikot. Minulta oli vain tämä yksi. Jos kirjoittaa yhden aloituksen päivässä tänne satojen joukkoon niin miten se voi olla huomionhakua? Etenkin kun kirjoitan yleensä lounasaikaan jolloin on hiljaista. Enemmän huomionhakua ja tahallista sitkemista on sellaisella joka käy jokaisessa aloituksessa väittämässä aloittajaa mieheksi. Tämän aloittaja on edelleen nainen, eikä tälläiset kommentoijat pysty muuttamaan sitä todellisuutta, että yhtä livessä tapaamaani miestä käyn ikävöimässä.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Kun olet itse jompikumpi noista, niin se ei tarkoita että kaikki muut ovat samanlaisia. Korostan edelleenkin sutä, että aloituksessani oli vain kopioitu kaikki sillä hetkellä palstalla olleet otsikot. Minulta oli vain tämä yksi. Jos kirjoittaa yhden aloituksen päivässä tänne satojen joukkoon niin miten se voi olla huomionhakua? Etenkin kun kirjoitan yleensä lounasaikaan jolloin on hiljaista. Enemmän huomionhakua ja tahallista sitkemista on sellaisella joka käy jokaisessa aloituksessa väittämässä aloittajaa mieheksi. Tämän aloittaja on edelleen nainen, eikä tälläiset kommentoijat pysty muuttamaan sitä todellisuutta, että yhtä livessä tapaamaani miestä käyn ikävöimässä.

        Sotkemista ei sitkemistä. Pahuksen kännykkä.


    • Anonyymi

      Aijaa olen kovasti vastannut sinun rakastelu asiaan..ja ei nyt sitten vaan osu ..lounas ajatus ..ihmisen pitää syödä.

      • Vastaile ihan mihin haluat. Ei niistä aloituksista ole yksikään minun . Mikä tätä palstaa oikein vaivaa. Ensin ollaan niin ymmärtävinään eri kirjoitustyyleistä aloittajan henkilöllisyys ja sitten yhtäkkiä ne ovatkin muka kaikki minun tekemiäni . Eivät todellakaan ole. Minulta on vain tämä yksi aloitus.

        Kopioin aloitukseeni kaikki otsikot, jotka dillä hetkellä olivat näkuvissä. Kuvittelin ettei kukaan tule nälvimään aloitukseeni kysyen että "miten se liittyy ikävään."


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vastaile ihan mihin haluat. Ei niistä aloituksista ole yksikään minun . Mikä tätä palstaa oikein vaivaa. Ensin ollaan niin ymmärtävinään eri kirjoitustyyleistä aloittajan henkilöllisyys ja sitten yhtäkkiä ne ovatkin muka kaikki minun tekemiäni . Eivät todellakaan ole. Minulta on vain tämä yksi aloitus.

        Kopioin aloitukseeni kaikki otsikot, jotka dillä hetkellä olivat näkuvissä. Kuvittelin ettei kukaan tule nälvimään aloitukseeni kysyen että "miten se liittyy ikävään."

        Kiitos selvityksestä ymmärrän. Hyvää ruokahalua lounaalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos selvityksestä ymmärrän. Hyvää ruokahalua lounaalle

        Vastaukseni oli vähän kiukkuinen, kun tuo edellinen kommentoija veti kummallisia johtopäätöksiä aloituksestani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe