kehukaa ja haukkukaa...lähinnä kulutus nouseeko sinne 8 pintaan vaikka reilu 5 luvataan, kalkattaako 3 pyttinen muuten kuin tyhjäkäynnillä, mites luotettavuus kun sähköjäkin on..
218i gran tourer tila-auto kokemuksia
21
13721
Vastaukset
- Anonyymi
Kulutusko on tärkeintä??
- Anonyymi
Pieni kulutus on tärkeintä.
oma kokemus? näyttää perseelle.
- Anonyymi
Sijaisautona olen kokeillut, en tykännyt.
- Anonyymi
Ei bemaria kannata ostaa bensiinimoottorilla.
- Anonyymi
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/auton-kestotesti-erottelee-jyvat-akanoista/
aika isoja vikoja tiedossa... - Anonyymi
Oliko siinä vikoja? Kuluttaako bensaa?
- Anonyymi
ei jumalau
suomi on 1920 luvun romahduksessa
ja saksalaiset autokauppiaat
myy miljoonamyllyjä ääliöille - Anonyymi
miljoonamyllyjä? luotettavaa siis priuksesta
- Anonyymi
Skeida motor tötterö akvaariossa?
- Anonyymi
Gran Tourer 218i 136pollella, pärjääkö tuolla yleensä pikkuturboissa VAG 150hp tai vapareissa 1.8-2ltr, onko millasii vikoja
- Anonyymi
Motarilla 6.5. - 7. Nolmipyttyinen kalkattaa kylmänä mutta toimii kivasti. En usko että tuo runkolaakeri on joku D4D- tai TSI- tason yleisesti tunnustettu ongelma.
- Anonyymi
nuo 3 pyttyset kannattaa kiertää kaukaa, pahoja vikoja
- Anonyymi
Mulla 225xe ja vahvistan tämän. Tilava ja mukava auto. Hybridimalli on toki erittäin suorituskykyinen mutta kova alusta rohkaisee ottamaan iisisti. Mutkissa menee kuin juna ja kaikin puolin kiva perheellisen matka-auto. Ohjausyuntumassa pientä jähmeyttä johon tottuminen on minulla vielä kesken, tulee turhaan korjailtua sellaista millin liikettä.
- Anonyymi
218i kolmipyttyinenkö vai 216i? 220i täysillä? Eiköhän noilla 6..8ltr väliin pääse eihän hybriditkään lisäpainolla parempaan mee
- Anonyymi
Minulla myös 225xe, ei ole ollut ongelmia mutta keskikulutus sen 6 jos jaksaa latailla ja ajaa nätisti, mutta pelkällä bensalla menee 6.5 jos ajaa nätisti, näin maantieajossa. Kaupungissa vie enemmän toki. Kulutus on aika runsasta, moni pienempi bensa-auto vie vähemmän,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla myös 225xe, ei ole ollut ongelmia mutta keskikulutus sen 6 jos jaksaa latailla ja ajaa nätisti, mutta pelkällä bensalla menee 6.5 jos ajaa nätisti, näin maantieajossa. Kaupungissa vie enemmän toki. Kulutus on aika runsasta, moni pienempi bensa-auto vie vähemmän,
onhan tossa tehojakin enempi kuin corolla hybridissä,
- Anonyymi
miksi 225xe piti nykästä keskusteluun kun puhuttiin bensaautosta. millaset on kalleimmat viat joita voi odottaa/ on huomattu 2 sarjan bensoissa?
- Anonyymi
Sama konehan noissa kai on, ja korikin melkein. Gran Tourer on toki tilavampi
- Anonyymi
http://www.autozeitung.de/bmw-218i-active-tourer-test-189989.html
siinä lähinnä hau hau - Anonyymi
Ein wesentlich ernsteres Problem stellte sich bei Kilometerstand 74.333 ein. Technik-Redakteur Holger Ippen fielen beim Kaltstart nach Glykol riechende und mitunter leicht neblige Abgase auf. Die Kühlmittelkontrolle ergab einen etwas unter Minimum stehenden Füllstand im Ausgleichsbehälter. Beim anschließenden Werkstattbesuch wurde ein Riss in der Zylinderkopfdichtung diagnostiziert, was eine größere Motor-Reparatur nach sich zog. Dabei wurden nicht nur Zylinderkopf samt Dichtung sondern auch Turbolader, Thermostat, Kühlmittelpumpe, ein Injektor sowie die Einlass- und Auslass-Verstelleinheiten ausgetauscht. Ein Aufwand von 5606 Euro. Nach dieser Reparatur ließ sich zudem die Kupplung deutlich schwerer treten als zuvor. Eine Kontrolle in der Werkstatt bei Kilometerstand 84.875 verlief ergebnislos – das Problem bestand weiter. Und ab Kilometer 85.000 gab es dann auch noch etwas auf die Ohren: Der Radio-Empfang im FM-Bereich nervte bei Überlandfahrten gehäuft mit lautem Rauschen, und im digitalen Radiomodus DAB überwog Stille begleitet von der Anzeige "Kein Signal". Offenbar schwächelte hier der Antennenverstärker.
Paljon vakavampi ongelma ilmeni ajettaessa 74 333. Teknologiatoimittaja Holger Ippen huomasi, että pakokaasut haisevat glykolille ja joskus hieman sumuisia kylmäkäynnistyksen aikana. Jäähdytysnesteen tarkastus paljasti, että paisuntasäiliön täyttömäärä oli hieman alle minimin. Myöhemmällä korjaamokäynnillä sylinterinkannen tiivisteessä todettiin halkeama, joka johti suureen moottorin korjaukseen. Vaihdettiin sylinterinkannen ja tiivisteen lisäksi myös turboahdin, termostaatti, jäähdytysnestepumppu, injektori sekä tulo- ja ulostulon säätöyksiköt. Kustannus 5606 euroa. Tämän korjauksen jälkeen kytkimeen oli myös huomattavasti vaikeampi astua kuin ennen. Tarkastus korjaamolla kilometrimäärällä 84 875 epäonnistui - ongelma jatkui. Ja 85 000 kilometrin päästä oli myös jotain korvissa: FM-alueen radiovastaanotto ärsytti kovaa sihisemistä maata ajettaessa, ja digitaalisessa radiotilassa DAB vallitsi hiljaisuus ja näyttö "No signal". Ilmeisesti antennivahvistin heikkeni tässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116