kehukaa ja haukkukaa...lähinnä kulutus nouseeko sinne 8 pintaan vaikka reilu 5 luvataan, kalkattaako 3 pyttinen muuten kuin tyhjäkäynnillä, mites luotettavuus kun sähköjäkin on..
218i gran tourer tila-auto kokemuksia
21
11860
Vastaukset
- Anonyymi
Kulutusko on tärkeintä??
- Anonyymi
Pieni kulutus on tärkeintä.
oma kokemus? näyttää perseelle.
- Anonyymi
Sijaisautona olen kokeillut, en tykännyt.
- Anonyymi
Ei bemaria kannata ostaa bensiinimoottorilla.
- Anonyymi
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/auton-kestotesti-erottelee-jyvat-akanoista/
aika isoja vikoja tiedossa... - Anonyymi
Oliko siinä vikoja? Kuluttaako bensaa?
- Anonyymi
ei jumalau
suomi on 1920 luvun romahduksessa
ja saksalaiset autokauppiaat
myy miljoonamyllyjä ääliöille - Anonyymi
miljoonamyllyjä? luotettavaa siis priuksesta
- Anonyymi
Skeida motor tötterö akvaariossa?
- Anonyymi
Gran Tourer 218i 136pollella, pärjääkö tuolla yleensä pikkuturboissa VAG 150hp tai vapareissa 1.8-2ltr, onko millasii vikoja
- Anonyymi
Motarilla 6.5. - 7. Nolmipyttyinen kalkattaa kylmänä mutta toimii kivasti. En usko että tuo runkolaakeri on joku D4D- tai TSI- tason yleisesti tunnustettu ongelma.
- Anonyymi
nuo 3 pyttyset kannattaa kiertää kaukaa, pahoja vikoja
- Anonyymi
Mulla 225xe ja vahvistan tämän. Tilava ja mukava auto. Hybridimalli on toki erittäin suorituskykyinen mutta kova alusta rohkaisee ottamaan iisisti. Mutkissa menee kuin juna ja kaikin puolin kiva perheellisen matka-auto. Ohjausyuntumassa pientä jähmeyttä johon tottuminen on minulla vielä kesken, tulee turhaan korjailtua sellaista millin liikettä.
- Anonyymi
218i kolmipyttyinenkö vai 216i? 220i täysillä? Eiköhän noilla 6..8ltr väliin pääse eihän hybriditkään lisäpainolla parempaan mee
- Anonyymi
Minulla myös 225xe, ei ole ollut ongelmia mutta keskikulutus sen 6 jos jaksaa latailla ja ajaa nätisti, mutta pelkällä bensalla menee 6.5 jos ajaa nätisti, näin maantieajossa. Kaupungissa vie enemmän toki. Kulutus on aika runsasta, moni pienempi bensa-auto vie vähemmän,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla myös 225xe, ei ole ollut ongelmia mutta keskikulutus sen 6 jos jaksaa latailla ja ajaa nätisti, mutta pelkällä bensalla menee 6.5 jos ajaa nätisti, näin maantieajossa. Kaupungissa vie enemmän toki. Kulutus on aika runsasta, moni pienempi bensa-auto vie vähemmän,
onhan tossa tehojakin enempi kuin corolla hybridissä,
- Anonyymi
miksi 225xe piti nykästä keskusteluun kun puhuttiin bensaautosta. millaset on kalleimmat viat joita voi odottaa/ on huomattu 2 sarjan bensoissa?
- Anonyymi
Sama konehan noissa kai on, ja korikin melkein. Gran Tourer on toki tilavampi
- Anonyymi
http://www.autozeitung.de/bmw-218i-active-tourer-test-189989.html
siinä lähinnä hau hau - Anonyymi
Ein wesentlich ernsteres Problem stellte sich bei Kilometerstand 74.333 ein. Technik-Redakteur Holger Ippen fielen beim Kaltstart nach Glykol riechende und mitunter leicht neblige Abgase auf. Die Kühlmittelkontrolle ergab einen etwas unter Minimum stehenden Füllstand im Ausgleichsbehälter. Beim anschließenden Werkstattbesuch wurde ein Riss in der Zylinderkopfdichtung diagnostiziert, was eine größere Motor-Reparatur nach sich zog. Dabei wurden nicht nur Zylinderkopf samt Dichtung sondern auch Turbolader, Thermostat, Kühlmittelpumpe, ein Injektor sowie die Einlass- und Auslass-Verstelleinheiten ausgetauscht. Ein Aufwand von 5606 Euro. Nach dieser Reparatur ließ sich zudem die Kupplung deutlich schwerer treten als zuvor. Eine Kontrolle in der Werkstatt bei Kilometerstand 84.875 verlief ergebnislos – das Problem bestand weiter. Und ab Kilometer 85.000 gab es dann auch noch etwas auf die Ohren: Der Radio-Empfang im FM-Bereich nervte bei Überlandfahrten gehäuft mit lautem Rauschen, und im digitalen Radiomodus DAB überwog Stille begleitet von der Anzeige "Kein Signal". Offenbar schwächelte hier der Antennenverstärker.
Paljon vakavampi ongelma ilmeni ajettaessa 74 333. Teknologiatoimittaja Holger Ippen huomasi, että pakokaasut haisevat glykolille ja joskus hieman sumuisia kylmäkäynnistyksen aikana. Jäähdytysnesteen tarkastus paljasti, että paisuntasäiliön täyttömäärä oli hieman alle minimin. Myöhemmällä korjaamokäynnillä sylinterinkannen tiivisteessä todettiin halkeama, joka johti suureen moottorin korjaukseen. Vaihdettiin sylinterinkannen ja tiivisteen lisäksi myös turboahdin, termostaatti, jäähdytysnestepumppu, injektori sekä tulo- ja ulostulon säätöyksiköt. Kustannus 5606 euroa. Tämän korjauksen jälkeen kytkimeen oli myös huomattavasti vaikeampi astua kuin ennen. Tarkastus korjaamolla kilometrimäärällä 84 875 epäonnistui - ongelma jatkui. Ja 85 000 kilometrin päästä oli myös jotain korvissa: FM-alueen radiovastaanotto ärsytti kovaa sihisemistä maata ajettaessa, ja digitaalisessa radiotilassa DAB vallitsi hiljaisuus ja näyttö "No signal". Ilmeisesti antennivahvistin heikkeni tässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818