Jos rukoilen Jumalaa,niin ketä

Anonyymi

minä itseasiassa rukoilen? Olen rukoillut ja rukoillut rukoilemasta päästyäni,avioliittoni puolesta,että asiat selkyityis,mutta mitään ei tapahdu,ei kaikki
menee vaan hullummaksi ja ikävämmäksi.
Olen rukoillut,että Jumala antaisi jonkinlaisen merkin,että kannattako meidän olla enää yhdessä. ja mikä sen meidän ,mieheni ja minun avioliiton tarkoitus ym ym.mutta mitään ei tapahdu,en tarkoita että Jumala olis jokin taikuri että sormia napsauttamalla vaan asiat tapahtus.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rukoile eugeniikkaa, jotta joku steriloisi sinut.

      • Anonyymi

        Nauroin tälle vastaukselle :D


    • Anonyymi

      > Olen rukoillut,että Jumala antaisi jonkinlaisen merkin,että kannattako meidän olla enää yhdessä. ja mikä sen meidän ,mieheni ja minun avioliiton tarkoitus ym ym.mutta mitään ei tapahdu

      Odotat Jumalalta vastausta jota et halua kuulla?

      Raamatun perusteella avioero ei ole hyvä.

      • Anonyymi

        Eräs mies meni saarnajan luokse ja pyysi tätä rukoilemaan hänen puolesta. että hänen vaimonsa suostuisi antamaan hänelle avio eron, koska hän on nyt löytänyt elämänsä naisen.
        Saarnaaja ei suostunut tämän pyyntöön.
        Vaan oli sanonut. Mene heti vaimosi luokse ja tee sovinto hänen kanssansa.
        Minun siskoni tuli äitini luokse ja sanoi haluavansa erota miehestään tämän erään syrjähypyn vuoksi. Äitini käski hänet kotiinsa ja kielsi häntä eroamasta lastensa vuoksi. Ja vaikka hän oli ortodoksi niin hänen neuvonsa osoittautui oikeaksi.
        Tuo liitto kesti.
        Malakia: 2:16 Sillä minä vihaan hylkäämistä,
        sanoo Herra,
        Israelin Jumala,
        ja sitä,
        joka verhoaa vaatteensa vääryydellä,
        sanoo Herra Sebaot.
        Siis ottakaa vaari hengestänne älkääkä olko uskottomat.

        19:3 Ja fariseuksia tuli hänen luoksensa, ja he kiusasivat häntä sanoen: "Onko miehen lupa hyljätä vaimonsa mistä syystä tahansa?"
        19:4 Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi'
        19:5 ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'?
        19:6 Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
        19:7 He sanoivat hänelle: "Miksi sitten Mooses käski antaa erokirjan ja hyljätä hänet?"
        19:8 Hän sanoi heille: "Teidän sydämenne kovuuden tähden Mooses salli teidän hyljätä vaimonne, mutta alusta ei niin ollut.
        19:9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs mies meni saarnajan luokse ja pyysi tätä rukoilemaan hänen puolesta. että hänen vaimonsa suostuisi antamaan hänelle avio eron, koska hän on nyt löytänyt elämänsä naisen.
        Saarnaaja ei suostunut tämän pyyntöön.
        Vaan oli sanonut. Mene heti vaimosi luokse ja tee sovinto hänen kanssansa.
        Minun siskoni tuli äitini luokse ja sanoi haluavansa erota miehestään tämän erään syrjähypyn vuoksi. Äitini käski hänet kotiinsa ja kielsi häntä eroamasta lastensa vuoksi. Ja vaikka hän oli ortodoksi niin hänen neuvonsa osoittautui oikeaksi.
        Tuo liitto kesti.
        Malakia: 2:16 Sillä minä vihaan hylkäämistä,
        sanoo Herra,
        Israelin Jumala,
        ja sitä,
        joka verhoaa vaatteensa vääryydellä,
        sanoo Herra Sebaot.
        Siis ottakaa vaari hengestänne älkääkä olko uskottomat.

        19:3 Ja fariseuksia tuli hänen luoksensa, ja he kiusasivat häntä sanoen: "Onko miehen lupa hyljätä vaimonsa mistä syystä tahansa?"
        19:4 Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi'
        19:5 ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'?
        19:6 Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
        19:7 He sanoivat hänelle: "Miksi sitten Mooses käski antaa erokirjan ja hyljätä hänet?"
        19:8 Hän sanoi heille: "Teidän sydämenne kovuuden tähden Mooses salli teidän hyljätä vaimonne, mutta alusta ei niin ollut.
        19:9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."

        KR 1933/-38, 5.Mooseksen kirja: 4:7
        Sillä onko toista suurta kansaa,
        jonka jumalat ovat sitä niin lähellä,
        kuin Herra,
        meidän Jumalamme,
        on
        lähellä
        meitä,
        niin usein kuin me häntä rukoilemme?

        Jumala kuulee vain Jeesuksen nimessä anotut asiat.


    • Anonyymi

      Rukoilu on vain keskustelua itsensä kanssa. Vastapuolta ei ole.
      Mieluummin analysoi ihan ilman uskonnollista viitekehystä tianteesi ja tee harkittuja päätöksiä.

    • Anonyymi

      Jumala on lähtenyt muualle jo tuhansia vuosia sitten. Hän kyllä kuulee rukouksesi mutta ei häntä sen enempää kiinnosta. Eli turhaan rukoilet.
      Meidät on jätetty yksin tänne etsimään vastauksia.

      • Anonyymi

        Aivan näinhän siinä kävi, kun teologiaa alettiin opiskella yliopistoissa ja papeille alettiin opettaa Kreikkalaista filosofiaa ja kansan tarustoja, hammuratin lakia jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe