Jos rukoilen Jumalaa,niin ketä

Anonyymi

minä itseasiassa rukoilen? Olen rukoillut ja rukoillut rukoilemasta päästyäni,avioliittoni puolesta,että asiat selkyityis,mutta mitään ei tapahdu,ei kaikki
menee vaan hullummaksi ja ikävämmäksi.
Olen rukoillut,että Jumala antaisi jonkinlaisen merkin,että kannattako meidän olla enää yhdessä. ja mikä sen meidän ,mieheni ja minun avioliiton tarkoitus ym ym.mutta mitään ei tapahdu,en tarkoita että Jumala olis jokin taikuri että sormia napsauttamalla vaan asiat tapahtus.

30

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsi joku sellainen varmasti uudestisyntynyt, jonka elämässä näkyvät hyvät hedelmät ja Raamatun Jumalan tuntemus. Sellaisen kanssa rukoilu voi autaa.

      Rukoilijan ei tarvitse olla kirjanoppinut, vaan että syzämeltään on puhdas.

      Uskon, että Jumala johdattaa teitä, kun turvaudutte Häneen. Älä hätäile äläkä kiirehdi liikaa.

      • Anonyymi

        Miten se parantaa debiilin valinnan ei niitä vajakkeja itsestään synny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se parantaa debiilin valinnan ei niitä vajakkeja itsestään synny.

        Kuule,Jumala on ne debiilitkin luonut,kuten valitettavasti myös sinutkin.


      • Anonyymi

        Aivan,hätäily tai kiirehtimen ei ei hyödytä mitään,kaikki on lopulta itestä kiinni.
        Oon meinannu hankkia jotain apuja,mutta kun koko ajan on jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan,hätäily tai kiirehtimen ei ei hyödytä mitään,kaikki on lopulta itestä kiinni.
        Oon meinannu hankkia jotain apuja,mutta kun koko ajan on jotain.

        Aika karkaa, ennenkuin huomaakaan. Kulkiessasikin voi siunata itsensä Jeesuksen syliin.
        Anna vain tyynenä hetkenä itsesi Jeesuksen käteen. Jeesuksen kädestä ei mikään, tai kukaan toinen ottaa sinua pois. Jesuksella on valta kaikkeen. Jeesus katsoo sinua kädessään ja pitää sinusta huolen. Jeesuksen sylissä on maailman turvallisin paikka. Se on sinun paikkasi, äläkä koskaan lähde siitä pois. Katso suoraan Jesuksen silmiin, niin näet todellisen maailman suurimman Rakkauden ja Armon.

        Olen minäkin Hänen kädessään.


      • V.Lintu kirjoitti:

        Aika karkaa, ennenkuin huomaakaan. Kulkiessasikin voi siunata itsensä Jeesuksen syliin.
        Anna vain tyynenä hetkenä itsesi Jeesuksen käteen. Jeesuksen kädestä ei mikään, tai kukaan toinen ottaa sinua pois. Jesuksella on valta kaikkeen. Jeesus katsoo sinua kädessään ja pitää sinusta huolen. Jeesuksen sylissä on maailman turvallisin paikka. Se on sinun paikkasi, äläkä koskaan lähde siitä pois. Katso suoraan Jesuksen silmiin, niin näet todellisen maailman suurimman Rakkauden ja Armon.

        Olen minäkin Hänen kädessään.

        Älkää menkö jehovien jw sivuille, he ovat todellisia saatanan vallassa olevia eksyttäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule,Jumala on ne debiilitkin luonut,kuten valitettavasti myös sinutkin.

        Jumala on retardien luomus ei se järjelle pärjää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jumalasi asustaa omassa mielikuvituksessasi. Rukoilu on siis keskustelua oman itsensä kanssa. Tavallaan terapeuttista varmaan vaikkakin muutoin ilman vaikutusta

      Kannappas itse vastuusi äläkä vieritä vastuuta sijaiskärsijöille. Kokeile vaikka puhumista ja suuseksi, aluksi ja piristykseksi.

      • Jumala on todellinen ja Hän kuulee ja näkee kaiken, mikään ei voi piiloutua Häneltä.
        Jumala toimii maailmassa koko ajan. Hän kutsuu ihmistä ja antaa ihmisen itse valita, hyväksyykö ihminen Hänen kutsunsa. Jumala on tehnyt ihmiselle tien jota ihmisen tulisi kulkea. Jumala on tarkoittanut, että me etsimme Häntä. Kaiken Hän on tehnyt Viisaudessa ja Rakaudessa, me tulemme sen täsin ymmärtämään vähitellen vasta myöhemmin.


      • Anonyymi
        V.Lintu kirjoitti:

        Jumala on todellinen ja Hän kuulee ja näkee kaiken, mikään ei voi piiloutua Häneltä.
        Jumala toimii maailmassa koko ajan. Hän kutsuu ihmistä ja antaa ihmisen itse valita, hyväksyykö ihminen Hänen kutsunsa. Jumala on tehnyt ihmiselle tien jota ihmisen tulisi kulkea. Jumala on tarkoittanut, että me etsimme Häntä. Kaiken Hän on tehnyt Viisaudessa ja Rakaudessa, me tulemme sen täsin ymmärtämään vähitellen vasta myöhemmin.

        Toiset on kyllä jumalan olemattomuuden ymmärtäneet jo ajat sitten. Ei sillä, kyllähän mielikuvitusolento on todellisuutta, mutta vain sille kuvittelijalleen ja sellaisena kuin haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toiset on kyllä jumalan olemattomuuden ymmärtäneet jo ajat sitten. Ei sillä, kyllähän mielikuvitusolento on todellisuutta, mutta vain sille kuvittelijalleen ja sellaisena kuin haluaa.

        Jos joku pitää jotakin olemattomana tai ei tunne Häntä, niin ei ole loogista kuvitella, ettei Häntä voi olla.

        Jumalan tuntevat vain ne ihmiset, joille Hän on ilmoittanut itsensä.

        Jos joku ei usko että atlannissa on pohja, niin mitenkä suhtautuiit häneen. Älä vastaa., koska voin vastata vastaukseesi :))


      • V.Lintu kirjoitti:

        Jos joku pitää jotakin olemattomana tai ei tunne Häntä, niin ei ole loogista kuvitella, ettei Häntä voi olla.

        Jumalan tuntevat vain ne ihmiset, joille Hän on ilmoittanut itsensä.

        Jos joku ei usko että atlannissa on pohja, niin mitenkä suhtautuiit häneen. Älä vastaa., koska voin vastata vastaukseesi :))

        >Jumalan tuntevat vain ne ihmiset, joille Hän on ilmoittanut itsensä.

        Kyseistä porukkaa täällä vuosikymmenen seurattuani melkein toivoisin, että Jumala ei ilmoittaisi itseään minulle. Seuraukset eivät näytä yhtään hyviltä.

        Tietenkään en mitään sille voi, jos Hän kuitenkin päättää ilmoittaa. Kaikkivaltiaan tahtoahan on mahdotonta vastustaa.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Jumalan tuntevat vain ne ihmiset, joille Hän on ilmoittanut itsensä.

        Kyseistä porukkaa täällä vuosikymmenen seurattuani melkein toivoisin, että Jumala ei ilmoittaisi itseään minulle. Seuraukset eivät näytä yhtään hyviltä.

        Tietenkään en mitään sille voi, jos Hän kuitenkin päättää ilmoittaa. Kaikkivaltiaan tahtoahan on mahdotonta vastustaa.

        On Hänen tekonsa nähtävänä koko luomakunnassa. Tiedämme paljon luonnonlaista ja mitä seuraa niiden rikkomisesta.

        Lisäksi Jumala on puolueeton ja vetää jokaista ajallaan Poikansa luokse. Kukaan ei voi tulla Jeesuksen luokse, ellei Isä Jumala häntä vedä.

        Huomioi myös, että tässä vaiheessa, kun me tulemme Jesuksen luokse, me siinä vaiheessa saamme oikeuden ja voiman tulla Jumalan lapsiksi. Joilakin siinä hetkessä tapahtuu joitakin suuria näkyviä muutoksia, mutta yleisesti näyttää siltä, että me vasta silloin alamme kasvamaan. Ainakin minä olen henkilökohtaisesti näknyt kuinka monesti teen väärin jopa samassakin asissa, mutta olen myös nähnyt paljon muutosta mielessäni, sydämessäni ja siten teoissanikin.


      • V.Lintu kirjoitti:

        Jos joku pitää jotakin olemattomana tai ei tunne Häntä, niin ei ole loogista kuvitella, ettei Häntä voi olla.

        Jumalan tuntevat vain ne ihmiset, joille Hän on ilmoittanut itsensä.

        Jos joku ei usko että atlannissa on pohja, niin mitenkä suhtautuiit häneen. Älä vastaa., koska voin vastata vastaukseesi :))

        >Jos joku ei usko että atlannissa on pohja, niin mitenkä suhtautuiit häneen.

        Saattaa edellyttää vierailua suljetulla, että voi suhtautua.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Jos joku ei usko että atlannissa on pohja, niin mitenkä suhtautuiit häneen.

        Saattaa edellyttää vierailua suljetulla, että voi suhtautua.

        Niinpä.


      • Anonyymi
        V.Lintu kirjoitti:

        Jos joku pitää jotakin olemattomana tai ei tunne Häntä, niin ei ole loogista kuvitella, ettei Häntä voi olla.

        Jumalan tuntevat vain ne ihmiset, joille Hän on ilmoittanut itsensä.

        Jos joku ei usko että atlannissa on pohja, niin mitenkä suhtautuiit häneen. Älä vastaa., koska voin vastata vastaukseesi :))

        Tiiä häntä: Häntäähän meillä ei ole, vain evoluution jäänteenä häntäluu.


    • Anonyymi

      Jumala kuulee niitä, jotka tuntevat hänet ja haluavat kulkea hänen tahtonsa tietä. Jos ihminen ei tunne häntä eikä halua etsiä ja palvella Jumalaa, joka on luonut maan, taivaan ja kaiken mitä niissä on, hänen rukouksensa voivat olla huutoa tyhjyyteen tai pahimmassa tapauksessa demonien puoleen kääntymistä.

      • Anonyymi

        Psalmi 145:18-21, KR,1933/38
        Herra on lähellä kaikkia,
        jotka häntä avuksensa huutavat,
        kaikkia,
        jotka totuudessa häntä avuksensa huutavat.
        Hän tekee,
        mitä häntä pelkääväiset halajavat,
        hän kuulee heidän huutonsa
        ja auttaa heitä.
        Herra varjelee kaikkia,
        jotka häntä rakastavat,
        mutta
        kaikki
        jumalattomat
        hän
        hukuttaa.
        Minun suuni lausukoon Herran ylistystä,
        ja kaikki liha kiittäköön hänen pyhää nimeänsä,
        aina ja iankaikkisesti.

        [Herra on lähellä kaikkia, jotka häntä avuksensa huutavat, kaikkia, jotka totuudessa häntä avuksensa huutavat.]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psalmi 145:18-21, KR,1933/38
        Herra on lähellä kaikkia,
        jotka häntä avuksensa huutavat,
        kaikkia,
        jotka totuudessa häntä avuksensa huutavat.
        Hän tekee,
        mitä häntä pelkääväiset halajavat,
        hän kuulee heidän huutonsa
        ja auttaa heitä.
        Herra varjelee kaikkia,
        jotka häntä rakastavat,
        mutta
        kaikki
        jumalattomat
        hän
        hukuttaa.
        Minun suuni lausukoon Herran ylistystä,
        ja kaikki liha kiittäköön hänen pyhää nimeänsä,
        aina ja iankaikkisesti.

        [Herra on lähellä kaikkia, jotka häntä avuksensa huutavat, kaikkia, jotka totuudessa häntä avuksensa huutavat.]

        Välinpitämätön ja kieroutunut luonne tosiaan on jumalallasi. Otan osaa, parane pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psalmi 145:18-21, KR,1933/38
        Herra on lähellä kaikkia,
        jotka häntä avuksensa huutavat,
        kaikkia,
        jotka totuudessa häntä avuksensa huutavat.
        Hän tekee,
        mitä häntä pelkääväiset halajavat,
        hän kuulee heidän huutonsa
        ja auttaa heitä.
        Herra varjelee kaikkia,
        jotka häntä rakastavat,
        mutta
        kaikki
        jumalattomat
        hän
        hukuttaa.
        Minun suuni lausukoon Herran ylistystä,
        ja kaikki liha kiittäköön hänen pyhää nimeänsä,
        aina ja iankaikkisesti.

        [Herra on lähellä kaikkia, jotka häntä avuksensa huutavat, kaikkia, jotka totuudessa häntä avuksensa huutavat.]

        Piruakos sille huutaa koilottamaan. Laita numero jakoon niin soitellaan tai pistetään pikaviestiä.
        Ei kai jumalasi ole niin jälkijättöinen ettei sillä ole edes älypuhelinta jonka ihmiset pystyivät kehittämään ihan ilman hokkuspokkuskonsteja tai että raamatusta olisi löytynyt rakennusohjeita. Jeesuskin laitettiin asialle ihan ilman pienintäkään ylimaallista tietoa tai osaamista. Ei edes kirjapainoa ressukka pystynyt kyhäämään asiansa edistämiseksi. Ihan jäi standup-koomikoksi koko kaveri. .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Piruakos sille huutaa koilottamaan. Laita numero jakoon niin soitellaan tai pistetään pikaviestiä.
        Ei kai jumalasi ole niin jälkijättöinen ettei sillä ole edes älypuhelinta jonka ihmiset pystyivät kehittämään ihan ilman hokkuspokkuskonsteja tai että raamatusta olisi löytynyt rakennusohjeita. Jeesuskin laitettiin asialle ihan ilman pienintäkään ylimaallista tietoa tai osaamista. Ei edes kirjapainoa ressukka pystynyt kyhäämään asiansa edistämiseksi. Ihan jäi standup-koomikoksi koko kaveri. .

        Anonyymi kirjoitti "piruakos sitä...."

        Herjaat sitä mitä et tunne. Voiko sellainen olla järkevää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välinpitämätön ja kieroutunut luonne tosiaan on jumalallasi. Otan osaa, parane pian.

        Kerro tuo uudestaan Hänelle, kun olet hänen edessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tuo uudestaan Hänelle, kun olet hänen edessään.

        Hän voi tulla tapaamaan koska vaan. Lupaan raivata tilaa kalenteriin. Puntaroidaan tuota sitten , avoimesti, tasapuolisesti ja tosiasioihin perustuen.


    • Jumala kuulee jokaista, joka tosissaa nsydämessään huutaa Häntä avukseen.

      Jeseus ei hylkää ketään, joka tulee Hänen luokseen. Hän antaa jokaiselle, jotka ottavat Hänet vastaan sydämeensä, voiman, oikeuden ja kaiken tarvitavav kasvaakseen Jumalan lapseksi. Se kasvu tulee jatkumaan koko loppuelämän ja me itse ja Jumala olemme siinä yhdessä.

    • Anonyymi

      olisiko mahdollista ajatella että asiat ja parisuhteesi menee juuri nyt kokonaisuuden kannalta ja lopputuloksen kannalta juuri siten kuin on parasta?
      Kuinka moni meistä todella tietää mikä on oikein ja hyödyllistä huomenna ja tulevaisuudessa.
      Jos sinun tavoitteesi ja toiveesi ei toteudu sinun näkövinkkelistä sopivasti onko se Jumalan syy. Eikö sinun vastuusi ole sinun ajattelusi, mikä sitten on sinun ellei sinun ajattelusi, kuten itse sanot, ei Jumala napsauta sormiaan ja muuta mahtikäskyllä sinun ajatuksiasi.
      Jos hiukan huumoria vakavan asian keskellä, mihin joutuisitkaan jos maailma ihmiset ja tapahtumat olisi sinun käskysi vallassa.
      Sen sijaan suhtautumisesi on pitkälti ellei kokonaan sinun vallassasi.
      Anna itsellesi anteeksi että et ole ymmärtänyt, saatat pian ruveta ymmärtämään, siihen minä pyrin ja joskus onnistun Jumalan armosta

    • Anonyymi

      mitä enemmin tätä tuputetaan sitä varmimmin eran kirkosta tänä vuonna

    • Anonyymi

      Uskotko Jeesukseen? Raamattu sanoo, että jolla ei ole poikaa sillä ei ole isääkään. Rukoile siis uskoen Jeesukseen niin voit pyytää mitä tahdot. Toivon, että avioliittonne kestää!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3411
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1449
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      795
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe