Oletteko seonneet, mikä Sofiassa riivaa teitä?

Anonyymi

Nyt mulle riittää, tulin tänne etsii mielipiteitä kauneudesta ja tämä paska iski silmään!?
Mä uskon ettet ole tavannut ikinä Sofiaa edes! Lopeta tänne toisen mustamaalaaminen ja hae itsellesi apua.
En edes ensin tajunnut kenen kanssa juttelin, mutta empaattinen, älykäs, kaunis ja mukava. Kaikkea muuta mitä joku sairas ihminen tänne hänestä kirjoittaa.
Mitä tulee syytteisiin hänen osalta niin teistä kukaan ei ole ilmeisesti erehtynyt rakastumaan valehtelevaan mieheen, diagnoosia en voi tehdä kun en ole lääkäri, mutta pelottava kaikinpuolin se Niko. Hänen toiminta pilasi Sofian maineen ja toki asiaa vaikeutti myös mediassa kirjoitettu paska missä syytettiin Sofiaa Stefanin ja Martinan erosta. Sekin on selkeästi valetta ja Sofia ei ole heidän suhdetta rikkonut.

Olen kiitollinen et Stefan ja Sofia löysi toisensa ja nyt näyttää et saavat alkaa elää elämäänsä ilman näitä kiusaajia taustalla. Näyttää kummatkin hyvinvoivilta ja fiksuilta tasapainoisilta ihmisiltä vaikka kuka valehtelisi muuta.
Sofia on onneksi vahva älykäs nainen ja selvinnyt väkivaltaisesta suhteesta. Kun luette niitä Sofian ja Nikon viestejä niin niistä paistaa kilometrien päähän Sofian asenne huumeisiin ja sekoiluun ja HÄN EI OLE HYVÄKSYNYT TAI TAHTONUT SEMMOISTA ELÄMÄÄ! Kukapa ei meistä naisista rakastuisi mieheen joka on komea, tuo kuun taivaalta ja hurmaa sosiaalisilla taidoillaan. Joten lopettakaa tämän Sofian haukkuminen ja miettikää mitä kirjoitatte ihmisestä jonka elämästä ette tiedä mitään. Kateus näköjään naisilla on sairaus joka tekee meistä hirviöitä ja oikeuttaa tämmöseen käytökseen mitä tällä palstalla on luettavana. Mua hävettää teidän kaikkien puolesta.
En ensin tiennyt kuka minulle puhui kun kasvoja en nähnyt kunnolla, enkä edes tunnistanut ihanasta koirasta joka juoksi liikkeessä vapaana. Sofia oli myötätuntoinen, avoin, ystävällinen, älykäs ja kyllä luonnossa vielä kauniimpi kuin kuvissa, en ole seurannut somessa kun en somea käytä oikeastaan, mutta mitä lehtien sivuilla hänestä kuvia nähnyt ja mietin voiko edes kauniimmaksi niistäkään muuttua mut voi. Eikä se hänen upea ulkonäkö merkitse tässä nyt tärkeinpänä mut piti sanoa, koska täällä kirjoitetaan kauhua ja valhetta ja saa minut surulliseksi.
Sofialla on varmasti ollut rankkaa, mies paljastui huijariksi, miehen sekoilu veti Sofian vyyhtiin johon on aivan takuulla syytön, HÄN ON UHRI, lopettakaa siis tämä kamaluus täällä ja miettikää kuinka toimitte. Hän on ihminen kuten me muutkin, hänellä on tunteet kuten muillakin ja hän on herännyt painajaiseen Nikon kanssa ollessaan. Olen ollut sairaassa ja väkivaltaisessa suhteessa ja teidän on turha lässyttää et miksi ei lähtenyt ja miksi ei sitä, niistä ei niin vaan irrota ja ties mitä tuo Niko on uhkaillut Sofiaa kun hakannutkin. Olen onnellinen kun Sofia sai Stefanin ja toivon et Stefan ymmärtää tämän naisen arvon ja kohtelee häntä kuten pitääkin. Sofia teki vaikutuksen vaatimattomuudellaan ja empatialla, hän ei ollut mikään ylimielinen tai itsekeskeinen. Täällä tästä naisesta on kamalia valheita kyllä en ymmärrä teitä ihmisiä.
Mitä tulee Stefanin ja Sofian suhteeseen niin ihmisillä on oikeus rakastua ja olla yhdessä. Sitä ei mitkään exät voi estää tai me muut kusipää ihmiset omien typerien mielipiteiden kanssa. Nämä kaksi ansaitsee hyvää ja onnen. Näyttää siltä et kummallakin on ollut vaikeaa ja nyt löytäneet toisistaan lohtua, tukea ja rakkautta. Olen kiitollinen Stefanille et on ottanut Sofian siipien suojaan. Mediaa on helppo käyttää törkeästi hyväksi ja keksiä valheita mustamaalata ihmisiä, erohan on ollut jo vuoden Stefanilla ja Sofia on tullut kuvioihin maalis /huhtikuussa? Ero oli tullut edellisenä vuonna elokuussa Stefanilla exänsä kanssa. Miten Sofia liittyy eroon niin ei mitenkään. Sofia on kyllä joutunut median ja monen ihmisen hampaisiin ja törkeää miten te siat olette käyttäneet toisen ahdinkoa mahdollisuutena tuhoamiseen. Onneksi valheilla on lyhyt loppu ja niin on tässäkin jo nähty viesteinä yms ettei Sofia ole ikinä tahtonut hörhöjä ympärilleen, riitaa oli tullut Nikon kavereista joita Sofia ei hyväksynyt, koska olivat RIKOLLISIA. Sofia ei täten ole ollut tai tahtonut olla tuossa kuviossa ja noissa piireissä myös painostetaan käyttämään /kokeilemaan. Sofia on kärsinyt lähisuhdeväkivallasta ja rakastuneena tahtonut uskoa Nikon muutun, muutun valheita. Hän oli viesteissä kirjoittanut ettei hyväksy huumeiden käyttöä. Mikä teitä siis riivaa täällä?!!! Oletteko jotain luonnehäiriöisiä kun tehtailette tänne tämmöstä tekstiä?!!
Sitten vielä joka tänne kirjoittaa Sofian vartalosta, pepusta, huulista tai pituudesta niin olisi aika kohdata omat kipupisteet? Ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei hauku muita ja haukkuminen liittyy aina omaan epävarmuuteen. Sofia oli siro, sopusuhtainen, kasvot kuin nukella ja hänen olemus vain hehkui niin, että naisena pisti silmään myös kuinka upea ilmestys olikaan. En siis ihmettele miehiä jotka häneen ihastuu kun naisena ja heterona itsekin hieman. Ulkonäkö ei ollut asia joka sai mi

122

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä Sohvi viitti vitsailla, sillä se joka leikkiin ryhtyy, niin se leikin kestäköön.
      Turhaa syytellä ketään maineen pilaamisesta, kun itse on ollut siihen suostuvainen, koska raha merkitsee enemmän, kuin mikään muu.
      Sen on taitolaji haastaa riitaa siten, että saa toisen hermostumaan, ja sitten uhriutua, kunnes sen päätteeksi saa sen kalliin lohdutuspalkinnon.
      Tätä harrastaa Sohvi, ja se on nähty nyt näissä kolmessa suhteessa N1, N2, ja nyt S kanssa.

      Väkivaltaa en itse hyväksy, se on nolla toleranssi, mutta näyttää Sohvi hyväksyvän, niin aika turhaa huudella kuinka hän on uhri, kun kaikki perustuu uhrautumisen jälkeiseen kiristykseen...

      • Anonyymi

        Oletko kunnossa? Miksi luulet minun olevan Sofia? Luulen ettei hän sylkäisekään tämmösten palstojen suuntaan, varmasti elämässään on sisältöä toisin kuin meillä, sinulla ja nyt minulla kun vaivaudun tänne kirjoittaa, mutta kyllähän jonkun pitää järkeä teille takoa kun täällä haukutte ihmisiä joita ette tunne. Jokaisella on seurustelu historia vai olisiko Sofian pitänyt nunnaksi Heinävedelle lähteä? Jos Niko N on elänyt ylivarojen niin turha siitä on Sofiaa syyttää, eiköhän ole kummatkin siinä suhteessa vääriä valintoja tehneet ja nuorena helposti elää ylivarojen ja tämä on yleinen ilmiö, toinen Niko on ollut varakas huijari ja Sofia on rakastunut, kuka ei rakastuisi? Edelleen miksi valitsisi huonoa jos saa hyvää. Kerroit omasta tavasta toimia ja kiristää rahaa tai lahjoja kumppanilta? Lietsot ja siten kerroit saavasi toisen suuttumaan ja itsellesi lahjoja? Erikoinen tyyli kyllä pakko myöntää, en usko et kovin moni moiseen ryhtyy ja Sofia ei tuommoinen väkivaltainen ihminen kyllä ole, jos joku hakkaa ja pahoinpitelee niin sinusta Sofia uhriutuu? Erikoinen suhtautuminen sinulla väkivaltaan ja selkeästi olet väkivaltainen ihminen, siihen saa apua kyllä ja kannattaa hakeutua terapiaan kyllä.


      • Anonyymi

        Kyllä tässä vuosien varrella on tullut selväksi,ettei neitokaisella ole puhtaita jauhoja pussissaan vaan jonkin sortin erikoiteehommelit ne XXX jutut takaa elintason...

        pahoinpitelycaseen en usko,päinvastoin pikemminkin tiedottoman miehen uunotusyritys lie ollut kyseessä,mutta mikäli tuosta tuomio napsahtaa niin kyllä se lopun alkua myös Sohvin uskottavuudelle on-vrt maisa Torppa...

        Joka tapauksessa maine on jo niin mennyttä,ettei taviselämään ole paluuta ja jetset-piireissäkin kuoleman kellot kilistävät rajusti et viimeinen mahis varattomalle ex-misukalle lienee tää bailubaila- Stefu????

        Koronan jälkeisessä ajassa maailmn jetset-piireissä Sohvi on jo epäkuranttia tavaraa,vuosien tuoma taakka painolastinansa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä vuosien varrella on tullut selväksi,ettei neitokaisella ole puhtaita jauhoja pussissaan vaan jonkin sortin erikoiteehommelit ne XXX jutut takaa elintason...

        pahoinpitelycaseen en usko,päinvastoin pikemminkin tiedottoman miehen uunotusyritys lie ollut kyseessä,mutta mikäli tuosta tuomio napsahtaa niin kyllä se lopun alkua myös Sohvin uskottavuudelle on-vrt maisa Torppa...

        Joka tapauksessa maine on jo niin mennyttä,ettei taviselämään ole paluuta ja jetset-piireissäkin kuoleman kellot kilistävät rajusti et viimeinen mahis varattomalle ex-misukalle lienee tää bailubaila- Stefu????

        Koronan jälkeisessä ajassa maailmn jetset-piireissä Sohvi on jo epäkuranttia tavaraa,vuosien tuoma taakka painolastinansa ...

        Voisiko joku kertoa, mistä on muka "tullut selväksi"? En ole julkisuudessa törmännyt mihinkään faktaan, pelkkään spekulaatioon. Samoin tällä palstalla näkee mitä mielikuvituksellisimpia päätelmiä, tuulesta temmattuja höpöjuttuja.

        Ei Sofia täydellinen ole, mutta ei kukaan olekaan. Kyllä hänestä saa kuvan ihan hyväntahtoisesta ihmisestä. Ja poikkeuksellisen kaunis häm toki on, ison maailman tyyliä.

        Itse uskon, että Sofialla ja Stefanilla on yhteistä kokemus kumppanista johon ei voi luottaa , joka manipuloi ja on itsekeskeinen. Kummallakin on varmasti vaikeuksia osata taas luottaa ja uskoa toiseen, mutta toisaalta he molemmat myös haluavat nyt varmasti onnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kunnossa? Miksi luulet minun olevan Sofia? Luulen ettei hän sylkäisekään tämmösten palstojen suuntaan, varmasti elämässään on sisältöä toisin kuin meillä, sinulla ja nyt minulla kun vaivaudun tänne kirjoittaa, mutta kyllähän jonkun pitää järkeä teille takoa kun täällä haukutte ihmisiä joita ette tunne. Jokaisella on seurustelu historia vai olisiko Sofian pitänyt nunnaksi Heinävedelle lähteä? Jos Niko N on elänyt ylivarojen niin turha siitä on Sofiaa syyttää, eiköhän ole kummatkin siinä suhteessa vääriä valintoja tehneet ja nuorena helposti elää ylivarojen ja tämä on yleinen ilmiö, toinen Niko on ollut varakas huijari ja Sofia on rakastunut, kuka ei rakastuisi? Edelleen miksi valitsisi huonoa jos saa hyvää. Kerroit omasta tavasta toimia ja kiristää rahaa tai lahjoja kumppanilta? Lietsot ja siten kerroit saavasi toisen suuttumaan ja itsellesi lahjoja? Erikoinen tyyli kyllä pakko myöntää, en usko et kovin moni moiseen ryhtyy ja Sofia ei tuommoinen väkivaltainen ihminen kyllä ole, jos joku hakkaa ja pahoinpitelee niin sinusta Sofia uhriutuu? Erikoinen suhtautuminen sinulla väkivaltaan ja selkeästi olet väkivaltainen ihminen, siihen saa apua kyllä ja kannattaa hakeutua terapiaan kyllä.

        Onkohan sinulla vaikeaa ymmärtää luettua tekstiä, jos vastauksesi oli klo 7.12 kommenttiin.

        KIRJOITAT: Kerroit omasta tavasta toimia ja kiristää rahaa tai lahjoja kumppanilta? Lietsot ja siten kerroit saavasi toisen suuttumaan ja itsellesi lahjoja? Erikoinen tyyli kyllä pakko myöntää, en usko et kovin moni moiseen ryhtyy ja Sofia ei tuommoinen väkivaltainen ihminen kyllä ole, jos joku hakkaa ja pahoinpitelee niin sinusta Sofia uhriutuu? Erikoinen suhtautuminen sinulla väkivaltaan ja selkeästi olet väkivaltainen ihminen, siihen saa apua kyllä ja kannattaa hakeutua terapiaan.

        Jos suosittelet joillekin terapiaa, niin katso nyt ihmeessä ensin peilii, ja hakeudu mitä pikimmin itse terapeutin juttusille😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kunnossa? Miksi luulet minun olevan Sofia? Luulen ettei hän sylkäisekään tämmösten palstojen suuntaan, varmasti elämässään on sisältöä toisin kuin meillä, sinulla ja nyt minulla kun vaivaudun tänne kirjoittaa, mutta kyllähän jonkun pitää järkeä teille takoa kun täällä haukutte ihmisiä joita ette tunne. Jokaisella on seurustelu historia vai olisiko Sofian pitänyt nunnaksi Heinävedelle lähteä? Jos Niko N on elänyt ylivarojen niin turha siitä on Sofiaa syyttää, eiköhän ole kummatkin siinä suhteessa vääriä valintoja tehneet ja nuorena helposti elää ylivarojen ja tämä on yleinen ilmiö, toinen Niko on ollut varakas huijari ja Sofia on rakastunut, kuka ei rakastuisi? Edelleen miksi valitsisi huonoa jos saa hyvää. Kerroit omasta tavasta toimia ja kiristää rahaa tai lahjoja kumppanilta? Lietsot ja siten kerroit saavasi toisen suuttumaan ja itsellesi lahjoja? Erikoinen tyyli kyllä pakko myöntää, en usko et kovin moni moiseen ryhtyy ja Sofia ei tuommoinen väkivaltainen ihminen kyllä ole, jos joku hakkaa ja pahoinpitelee niin sinusta Sofia uhriutuu? Erikoinen suhtautuminen sinulla väkivaltaan ja selkeästi olet väkivaltainen ihminen, siihen saa apua kyllä ja kannattaa hakeutua terapiaan kyllä.

        Sofi on tehnyt itse itsestään "tunnetun", tiedät varsin hyvin. Tämä on julkkisten juorupalsta. Kun noin ottaa henkeen, suosittelen raamattupiiriä. Rauhoitu. Vai provoatko sittenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa, mistä on muka "tullut selväksi"? En ole julkisuudessa törmännyt mihinkään faktaan, pelkkään spekulaatioon. Samoin tällä palstalla näkee mitä mielikuvituksellisimpia päätelmiä, tuulesta temmattuja höpöjuttuja.

        Ei Sofia täydellinen ole, mutta ei kukaan olekaan. Kyllä hänestä saa kuvan ihan hyväntahtoisesta ihmisestä. Ja poikkeuksellisen kaunis häm toki on, ison maailman tyyliä.

        Itse uskon, että Sofialla ja Stefanilla on yhteistä kokemus kumppanista johon ei voi luottaa , joka manipuloi ja on itsekeskeinen. Kummallakin on varmasti vaikeuksia osata taas luottaa ja uskoa toiseen, mutta toisaalta he molemmat myös haluavat nyt varmasti onnistua.

        on toki totta että ison maailman jetset-piireissä liikkuu maksullisia naisia ja huumeita..
        tällainen elämäntapa ei vain oikein sovi Suomeen varsinkaan luottotiedottomille sometähtösille..
        Mutta tämä elämäntapa on Sofian valinta kukaan ei ole pakottanut tähän ja kyllä sitämyöten se kaikki kritiikki on myös kestettävä kun tekee itsestään nuorison idolia ja suitsuttaa somen avulla elämäntapaansa.

        Mitä tulee kauneuteen niin mikäli se on keinoteloisesti luotua ja ylläpidettyä niin noeasti se rapistuukin...
        Nuorisoidolina olemisen varjopuolia...juuri tuossa lööppilehdessä oli joku Kuopiolainen shuhkur eli sugardaddyilevä Sohviklooni,22w ja no tarjoomukset EVVK..

        On myös sanontoja että moni kaaakku päältä kaunis ja suurta silkkoa sisältä, puhumattakaan suklaasydän/tinakuori menneiden vuosikymmenien hittibiisistä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kunnossa? Miksi luulet minun olevan Sofia? Luulen ettei hän sylkäisekään tämmösten palstojen suuntaan, varmasti elämässään on sisältöä toisin kuin meillä, sinulla ja nyt minulla kun vaivaudun tänne kirjoittaa, mutta kyllähän jonkun pitää järkeä teille takoa kun täällä haukutte ihmisiä joita ette tunne. Jokaisella on seurustelu historia vai olisiko Sofian pitänyt nunnaksi Heinävedelle lähteä? Jos Niko N on elänyt ylivarojen niin turha siitä on Sofiaa syyttää, eiköhän ole kummatkin siinä suhteessa vääriä valintoja tehneet ja nuorena helposti elää ylivarojen ja tämä on yleinen ilmiö, toinen Niko on ollut varakas huijari ja Sofia on rakastunut, kuka ei rakastuisi? Edelleen miksi valitsisi huonoa jos saa hyvää. Kerroit omasta tavasta toimia ja kiristää rahaa tai lahjoja kumppanilta? Lietsot ja siten kerroit saavasi toisen suuttumaan ja itsellesi lahjoja? Erikoinen tyyli kyllä pakko myöntää, en usko et kovin moni moiseen ryhtyy ja Sofia ei tuommoinen väkivaltainen ihminen kyllä ole, jos joku hakkaa ja pahoinpitelee niin sinusta Sofia uhriutuu? Erikoinen suhtautuminen sinulla väkivaltaan ja selkeästi olet väkivaltainen ihminen, siihen saa apua kyllä ja kannattaa hakeutua terapiaan kyllä.

        Se et ole sinä, joka järkeä takoo kenellekään. Ne on toiset tyypit!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä vuosien varrella on tullut selväksi,ettei neitokaisella ole puhtaita jauhoja pussissaan vaan jonkin sortin erikoiteehommelit ne XXX jutut takaa elintason...

        pahoinpitelycaseen en usko,päinvastoin pikemminkin tiedottoman miehen uunotusyritys lie ollut kyseessä,mutta mikäli tuosta tuomio napsahtaa niin kyllä se lopun alkua myös Sohvin uskottavuudelle on-vrt maisa Torppa...

        Joka tapauksessa maine on jo niin mennyttä,ettei taviselämään ole paluuta ja jetset-piireissäkin kuoleman kellot kilistävät rajusti et viimeinen mahis varattomalle ex-misukalle lienee tää bailubaila- Stefu????

        Koronan jälkeisessä ajassa maailmn jetset-piireissä Sohvi on jo epäkuranttia tavaraa,vuosien tuoma taakka painolastinansa ...

        Hyvin kirjoitit! Asiaa!!!


      • Anonyymi

        Kirjoitustyyli paljastaa lyylin kyllä, oman kauneuden ihannointia ja ylistystä on asia numero yksi. Toinen on Martinan mollaaminen todella härskisti.
        Ihmettelen, kun sai tietää huumeista ja Nikon rikollisista kavereista, miksi ei palannut Suomeen? Viestittelyssä tuli ilmi , eikös äitikin luvannut järjestää lennon Suomeen?
        Silti jäi Espanjaan ???? Varmaan aito rakkaus sai jäämään?


      • Anonyymi

        Höpöhöpö! Vaikutat todella yksinkertaiselta ihmiseltä, jolla on omat yksinkertaiset tyhmät mielipiteet ihmisestä ketä et ole edes tavannut.

        Sofia on fiksu ihminen kaikkea muuta, mitä yrität sönköttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kunnossa? Miksi luulet minun olevan Sofia? Luulen ettei hän sylkäisekään tämmösten palstojen suuntaan, varmasti elämässään on sisältöä toisin kuin meillä, sinulla ja nyt minulla kun vaivaudun tänne kirjoittaa, mutta kyllähän jonkun pitää järkeä teille takoa kun täällä haukutte ihmisiä joita ette tunne. Jokaisella on seurustelu historia vai olisiko Sofian pitänyt nunnaksi Heinävedelle lähteä? Jos Niko N on elänyt ylivarojen niin turha siitä on Sofiaa syyttää, eiköhän ole kummatkin siinä suhteessa vääriä valintoja tehneet ja nuorena helposti elää ylivarojen ja tämä on yleinen ilmiö, toinen Niko on ollut varakas huijari ja Sofia on rakastunut, kuka ei rakastuisi? Edelleen miksi valitsisi huonoa jos saa hyvää. Kerroit omasta tavasta toimia ja kiristää rahaa tai lahjoja kumppanilta? Lietsot ja siten kerroit saavasi toisen suuttumaan ja itsellesi lahjoja? Erikoinen tyyli kyllä pakko myöntää, en usko et kovin moni moiseen ryhtyy ja Sofia ei tuommoinen väkivaltainen ihminen kyllä ole, jos joku hakkaa ja pahoinpitelee niin sinusta Sofia uhriutuu? Erikoinen suhtautuminen sinulla väkivaltaan ja selkeästi olet väkivaltainen ihminen, siihen saa apua kyllä ja kannattaa hakeutua terapiaan kyllä.

        Mitä täällä itse teet?


    • Anonyymi

      nut vaikuttumaan vaan tämän naisen kokonaisuus. Jos nainen on kaunis ja mukava niin kyllä se vetää miehiä puoleensa, hän on avoin, rento, osaa lohduttaa ja on empaattinen. Toivon et selvii kokemuksistaan ja Stefan tukisi häntä ja ihmiset ymmärtäisi lopettaa hänen nokkimisen. Joillakin on varaa valita rinnalle komea, menestyvä ja mukava mies, ei siitä tarvitse raakkua täällä, toiset saa ja toiset ei. Jos näyttäisin häneltä niin en ottaisi turve nuijaa rinnalle. Ei toisen menestys tee hänestä mitään rahan ahnetta, miksi hän luuserin ottaisi rinnalle? Valitettavasti hän joutui huijari miehen uhriksi, näitä pelimiehiä olemme tavanneet myös me tavikset.. Sekään ei ole rikos vaan inhimillistä. Kuka ei komeasta, menestyvästä ja sosiaalisesti verbaalisesta seuramiehestä tykkäisi, alkuun lahjoja ja maksaa velkojakin, tuo kuun taivaalta ja sitten kun olet rakastanut ja koet löytäneesi miehen joka huolehtii, pitää turvassa ja rakastaa niin poks kupla räjähtää ja tuulettimesta iskee paska naamalle ja tällöin on jo myöhäistä. Siinä teille mitä tuossa käynyt Sofialle, mutta onneksi selvinnyt ja kiitos Stefanille siitä. Tämä nainen on joutunut myös ystävänsä pahoinpitelyn uhriksi ja nämä jättää syviä pelkoja, luottamus pulaa ja ahdistusta. Sofia varmasti on kokenut saavansa Nikolta alkuun turvaa, koska oli kokenut väkivaltaa suhteessa joka on ollut läheinen, tiedän mitä tuommoinen tekee kun minä olen joutunut myös ystävän väkivallanuhriksi. Kun täällä haukutte Stefania myös alkoholistiksi niin ilmeisesti ette tiedä millainen semmonen on, Stefania ei juopoksi tee se et nuorena juhlii, pitäisikö villasukkia kotona kutoa?! Jos alkoholin käyttö on ollut edellisessä suhteessa runsaampaa ongelmien vuoksi niin hyvin yleistä miehillä purkaa pahaolo alkoholiin, täten koko Suomen miehet 80% on juoppoja. Mitä tulee tähän päihteiden vaikutuksenalaisena ajamiseen niin emme tiedä taustoja tapahtumista, täten on turhaa täällä spekuloida asiaa, selkeä ansa tuo on osaksi kyllä ollut ja mikä on saanut hänet lähtemään niin emme tiedä mitä talossa on tapahtunut, huumausaineita on myös voitu laittaa johonkin hänen juomaan tai ruokaan ja täten on ollut helppo hänet ilmiantaa. En väitä asian olevan niin, mutta eikös joku kaveri ollut puhunut Stefanin myrkyttämisestä? Nämä ovat teorioita mut tarkoitan et miettikää mitä kirjoitatte tänne totuutena kun emme tiedä taustoja. Sofiaa haukuttiin huumeidenkäyttäjäksi ja rikollisuudesta ja nyt on tullut ilmi ettei ole voinut sietää moista. Tarkoitan siis et antakaa näiden kahden olla rauhassa, minusta on kohtuuttomasti saanut kuraa niskaan. Stefankin näyttää hyvinvoivalta, kroppa on paremmassa kunnossa nykyään, kasvot myös ja koko olemus, Sofia on myös selkeästi voittanut osan vaikeuksista ja alkaa voida paremmin. Keneltä teistä on pois Sofian elämä? Ei keneltäkään! Lopettakaa siis tämmönen nauretta kiusaaminen. Toivon heille kaikkea hyvää ja uskon et voittaa vaikeudet yhdessä. Mitä vielä Sofian äitiyteen tulee niin exä voisi pitää mahdollisuutena lapselle sitä, että rakastavia ihmisiä tulee lisää ympärille, Sofia on varmasti upea äiti ja toivon hänelle myös omia lapsia mikäli niistä haaveilee, hyvä äiti hän tulee olemaan aivan varmasti ja rakkautta ei tule puuttumaan hänen lapsilta jos niitä tahtoo tehdä. Antakaa tämän naisen parantua kokemuksistaan ja lopettakaa nämä kamalat tehtailut hänestä tänne. Stefan myös on selkeästi ihana isä joka rakastaa lastaan, lopettakaa hänestäkin valheet täällä, ihminen saa erota suhteesta jossa ei ole onnellinen ja se ei ole rikos! Lapsetkin voivat paremmin tasapainoisessa ympäristössä jossa ei riidellä jatkuvasti. Se miksi Stefan ja hänen exä on eronneet ovat heidän asiansa ja siihen ei silloin ole Sofia liittynyt vaan media maalasi Sofiasta valheita näihin kaikkiin asioihin liittyen, hän on kokenut kyllä kovia, mutta osoittanut ettei hajoa tästä paskasta. Vielä noihin töihin liittyen niin pitäkää omista töistä huoli ja antakaa toisen elää omaa elämää, vituttaahan se et me tavalliset naiset ei saada valita rikasta miestä ja niska limassa pennejen perään raadetaan katkerina. Sofia oli myös käynyt lukion ja ei täten mikään typerys ole, moni julkkis ei ole kouluja kovin käynyt ja Sofia kyllä pärjää siinäkin jos elämässään katsoo tarpeelliseksi opiskella, se ei meidän ongelma täällä ole. Tsemppiä Sofialle tulevaan ja onnea heidän avoliittoon❣️

      • Anonyymi

        Paljonko maksettiin tilillesi,kun kirjoitit pitkän tarinasi.Kyllä totuus on toinen,kun hänet tuntee oikeasti ,eikä vaan et hän piipahtaa kaupassa.


      • Anonyymi

        Tässä oli hyvä kirjoitus.

        Olen itse ihmetellyt muutaman kerran kuinka tyynesti ja rauhallisesti Sofia on kestänyt tämän julkisuuden koko tapauksen puimisessa.
        Jos itse olette joskus tulleet huijatuksi niin se on tosiaan ihan kamalaa.
        Niinkuin Sofia itsekin on kirjoittanut niin tuli tunne, että ei ikinä voi enää olla onnellinen tai saada lapsia.
        Vaikka pianhan tuon tunteen sitten tajuaa vain tunneraktioksi, jos on rakastavia ihisisä ympärillä, joiden kanssa käydä asiaa läpi.
        Näinhän Sofialla selkeästi on, oma perhe ja ystävät.
        Ja nyt Stefan niinkuin on itsekin kertonut, etä ovat voineet tukea toisiaan.

        Olen ihan samaa mieltä, että tässä erotapauksessa lapsellekin voisi olla ihan parasta, että annettaisiin Sofian ja Stefanin elää sopuisasti ja ajallaan huolehtia myös Stefanin lapsesta sovittuina aikoina.
        Sofia on uskomattoman lämmin ja ystävällinen persoonallisuus.
        Niin paljon hyvää voisi tarjota ja opettaa Stefanin lapselle omalla olemuksellaan hauskalla huumorillaan.

        Mäkin toivon, että lopetatte tietämättömät nimittelyt ja haukkumiset täällä koskien heitä.
        Suomessa lastensuojelulla ja päihdetyöntekijöillä on niin paljon tlitä, mitä ne ei oikeasti ehdi kunnolla tekemään, että heidän työllistäminen tämän pariskunnan asioilla on ihan huutava vääryys ja täysin pahasti epäoikeudenmukaista oikeasti pahoissa ongelmissa, päihteiden, vakivallan ja riitelevien aikuisten keskellä asuvia lapsia kohtaan.
        ..........................................................................................................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksettiin tilillesi,kun kirjoitit pitkän tarinasi.Kyllä totuus on toinen,kun hänet tuntee oikeasti ,eikä vaan et hän piipahtaa kaupassa.

        Tunnetko sinä sitten hänet henkilökohtaisesti? Tuskin. Totuus on tosiaan toinen, jos hänet tuntee kunnolla, eikä Sofia ole lainkaan sellainen mitä häiriintynyt ihminen tällä palstalla hänestä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli hyvä kirjoitus.

        Olen itse ihmetellyt muutaman kerran kuinka tyynesti ja rauhallisesti Sofia on kestänyt tämän julkisuuden koko tapauksen puimisessa.
        Jos itse olette joskus tulleet huijatuksi niin se on tosiaan ihan kamalaa.
        Niinkuin Sofia itsekin on kirjoittanut niin tuli tunne, että ei ikinä voi enää olla onnellinen tai saada lapsia.
        Vaikka pianhan tuon tunteen sitten tajuaa vain tunneraktioksi, jos on rakastavia ihisisä ympärillä, joiden kanssa käydä asiaa läpi.
        Näinhän Sofialla selkeästi on, oma perhe ja ystävät.
        Ja nyt Stefan niinkuin on itsekin kertonut, etä ovat voineet tukea toisiaan.

        Olen ihan samaa mieltä, että tässä erotapauksessa lapsellekin voisi olla ihan parasta, että annettaisiin Sofian ja Stefanin elää sopuisasti ja ajallaan huolehtia myös Stefanin lapsesta sovittuina aikoina.
        Sofia on uskomattoman lämmin ja ystävällinen persoonallisuus.
        Niin paljon hyvää voisi tarjota ja opettaa Stefanin lapselle omalla olemuksellaan hauskalla huumorillaan.

        Mäkin toivon, että lopetatte tietämättömät nimittelyt ja haukkumiset täällä koskien heitä.
        Suomessa lastensuojelulla ja päihdetyöntekijöillä on niin paljon tlitä, mitä ne ei oikeasti ehdi kunnolla tekemään, että heidän työllistäminen tämän pariskunnan asioilla on ihan huutava vääryys ja täysin pahasti epäoikeudenmukaista oikeasti pahoissa ongelmissa, päihteiden, vakivallan ja riitelevien aikuisten keskellä asuvia lapsia kohtaan.
        ..........................................................................................................

        Blaa blaaa.. Sori, jos olen saanut Sofiasta toisenlaisen kuvan. Ylimielinen ja töitä vieruksuva kullankaivaja. Niin ja muistuu, se kuntosali geissi, missä haukkui erästä miestä hänen vaatetuksestaan. Sohvi olisi voinut heti lähteä väkivaltaisesta suhteesta, mutta miks ei lähtenyt?? Niimpä.


      • Anonyymi

        Taas on tämä "viksu" vauhdissa mollaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blaa blaaa.. Sori, jos olen saanut Sofiasta toisenlaisen kuvan. Ylimielinen ja töitä vieruksuva kullankaivaja. Niin ja muistuu, se kuntosali geissi, missä haukkui erästä miestä hänen vaatetuksestaan. Sohvi olisi voinut heti lähteä väkivaltaisesta suhteesta, mutta miks ei lähtenyt?? Niimpä.

        Aika tekopyhä olet, itse et ole ikinä nuorena nauranut kellee ja jos oot salilla ja joku äijä läähättä siinä etkä rauhassa saa olla niin kyllä se voi reaktion aiheuttaa, tämä tekee hänestä huonon ihmisen? Minusta olet tekopyhä ihminen jolla ei ole käsitystä kokonaisuuksista ja näen asioilla olevan aina syynsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blaa blaaa.. Sori, jos olen saanut Sofiasta toisenlaisen kuvan. Ylimielinen ja töitä vieruksuva kullankaivaja. Niin ja muistuu, se kuntosali geissi, missä haukkui erästä miestä hänen vaatetuksestaan. Sohvi olisi voinut heti lähteä väkivaltaisesta suhteesta, mutta miks ei lähtenyt?? Niimpä.

        Ja heti perään tämä tunnstettu "niimpä" jatkaa jorinoitaan.


      • Anonyymi

        Mitä itse sanoisit jos sinut hakataan? Korvauksia haetaan ihan oikeuslaitoksessa mikäli on pahoinpitelyn uhri. Olisiko pitänyt kiittää? Jos sulla on vain köyhiä miehiä tai kaljan kiskojia joilta ei irtoa edes kauniita sanoja niin sekö et nainen etsii tasokasta seuraa tekee hänestä rahan perässä juoksijan? Oletpas mustavalkoinen ajatuksinesi. Jos Sofia näyttäisi rumalta kotirouvalta niin ei olisi rahan perässä? Mitä nämä koppavat eliitti rouvat ovat joilla ei ulkonäkö mikään tavallista ihmeellisempi? Käyvät ottaa hoitoja mut naama on mikä on, nämä ovat rakastavia vaimoja ja hyviä naisia vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksettiin tilillesi,kun kirjoitit pitkän tarinasi.Kyllä totuus on toinen,kun hänet tuntee oikeasti ,eikä vaan et hän piipahtaa kaupassa.

        Sofialla ei pikkuapulaisia😉,me hänen ihailijat näitä kirjoitetaan,ja jokaiseen valheellisen sepustukseen täällä iskemme takaisin samalla mitalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko sinä sitten hänet henkilökohtaisesti? Tuskin. Totuus on tosiaan toinen, jos hänet tuntee kunnolla, eikä Sofia ole lainkaan sellainen mitä häiriintynyt ihminen tällä palstalla hänestä kirjoittaa.

        Minusta häiriintynyttä ihminen täällä haukkuu toisen ulkonäköä ja kirjoittaa kamalia asioita toisesta täällä. Toki voin olla väärässä ja tämä haukkuminen ja kiusaaminen onkin ihan älykkään ja tasapainoisen ihmisen toimintaa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blaa blaaa.. Sori, jos olen saanut Sofiasta toisenlaisen kuvan. Ylimielinen ja töitä vieruksuva kullankaivaja. Niin ja muistuu, se kuntosali geissi, missä haukkui erästä miestä hänen vaatetuksestaan. Sohvi olisi voinut heti lähteä väkivaltaisesta suhteesta, mutta miks ei lähtenyt?? Niimpä.

        Vaikka mitä yrität,Sofia tulee menemään eteenpäin.En minäkään ole jäännyt omiin vaikeuksiini,elämä jatkuu.Sofiaa nämä kokemukset ovat opettaneet ja vahvistaneet.Osaa varmasti arvostaa Steven ja.Anteeksi,että pilasin päiväsi🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta häiriintynyttä ihminen täällä haukkuu toisen ulkonäköä ja kirjoittaa kamalia asioita toisesta täällä. Toki voin olla väärässä ja tämä haukkuminen ja kiusaaminen onkin ihan älykkään ja tasapainoisen ihmisen toimintaa vai?

        No sitä kannattaa kysyä näiltä palstalla haukkuvilta ihmisiltä, kuinka tasapainoisia ovat. Häiriintynyttähän tuollainen jatkuva ihmisten mustamaalaaminen on.


      • Anonyymi

        Se on sinun mielipide.Ei kaikkien.


      • Anonyymi

        Kyllä nyt alkaa Sofian pää viirata pahemman kerran!!! Rauhaa, rauhaa. Miten jaksaa kirjoittaa tuollaista romaania, no hätä on suuri kun niin paljon negatiivista kritiikkiä. Ei palopuheet täällä nyt auta. Ihmisillä on oikeus mielipiteisiin ja julkaisuihin. Ylläpito pitää huolen jos asiatonta kirjoitelmaa, näin se menee. Sorry!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko sinä sitten hänet henkilökohtaisesti? Tuskin. Totuus on tosiaan toinen, jos hänet tuntee kunnolla, eikä Sofia ole lainkaan sellainen mitä häiriintynyt ihminen tällä palstalla hänestä kirjoittaa.

        Puoli suomea kirjoittaa ja kritisoi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on tämä "viksu" vauhdissa mollaamassa.

        Hyvä, hyvä kun kertoo oman mielipiteensä, hyvä kirjoitus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla ei pikkuapulaisia😉,me hänen ihailijat näitä kirjoitetaan,ja jokaiseen valheellisen sepustukseen täällä iskemme takaisin samalla mitalla

        Sofian ihailijat... Olis parempiakin ihailun kohteita tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä itse sanoisit jos sinut hakataan? Korvauksia haetaan ihan oikeuslaitoksessa mikäli on pahoinpitelyn uhri. Olisiko pitänyt kiittää? Jos sulla on vain köyhiä miehiä tai kaljan kiskojia joilta ei irtoa edes kauniita sanoja niin sekö et nainen etsii tasokasta seuraa tekee hänestä rahan perässä juoksijan? Oletpas mustavalkoinen ajatuksinesi. Jos Sofia näyttäisi rumalta kotirouvalta niin ei olisi rahan perässä? Mitä nämä koppavat eliitti rouvat ovat joilla ei ulkonäkö mikään tavallista ihmeellisempi? Käyvät ottaa hoitoja mut naama on mikä on, nämä ovat rakastavia vaimoja ja hyviä naisia vai?

        Onko kaikki ok...


      • Anonyymi

        Jossain tais olla, ettei Sofia ole ylioppilas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko sinä sitten hänet henkilökohtaisesti? Tuskin. Totuus on tosiaan toinen, jos hänet tuntee kunnolla, eikä Sofia ole lainkaan sellainen mitä häiriintynyt ihminen tällä palstalla hänestä kirjoittaa.

        Kirjoittaja on häiriintynyt... Entäs Sofia tai sinä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli hyvä kirjoitus.

        Olen itse ihmetellyt muutaman kerran kuinka tyynesti ja rauhallisesti Sofia on kestänyt tämän julkisuuden koko tapauksen puimisessa.
        Jos itse olette joskus tulleet huijatuksi niin se on tosiaan ihan kamalaa.
        Niinkuin Sofia itsekin on kirjoittanut niin tuli tunne, että ei ikinä voi enää olla onnellinen tai saada lapsia.
        Vaikka pianhan tuon tunteen sitten tajuaa vain tunneraktioksi, jos on rakastavia ihisisä ympärillä, joiden kanssa käydä asiaa läpi.
        Näinhän Sofialla selkeästi on, oma perhe ja ystävät.
        Ja nyt Stefan niinkuin on itsekin kertonut, etä ovat voineet tukea toisiaan.

        Olen ihan samaa mieltä, että tässä erotapauksessa lapsellekin voisi olla ihan parasta, että annettaisiin Sofian ja Stefanin elää sopuisasti ja ajallaan huolehtia myös Stefanin lapsesta sovittuina aikoina.
        Sofia on uskomattoman lämmin ja ystävällinen persoonallisuus.
        Niin paljon hyvää voisi tarjota ja opettaa Stefanin lapselle omalla olemuksellaan hauskalla huumorillaan.

        Mäkin toivon, että lopetatte tietämättömät nimittelyt ja haukkumiset täällä koskien heitä.
        Suomessa lastensuojelulla ja päihdetyöntekijöillä on niin paljon tlitä, mitä ne ei oikeasti ehdi kunnolla tekemään, että heidän työllistäminen tämän pariskunnan asioilla on ihan huutava vääryys ja täysin pahasti epäoikeudenmukaista oikeasti pahoissa ongelmissa, päihteiden, vakivallan ja riitelevien aikuisten keskellä asuvia lapsia kohtaan.
        ..........................................................................................................

        Asian vierestä keksittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mitä yrität,Sofia tulee menemään eteenpäin.En minäkään ole jäännyt omiin vaikeuksiini,elämä jatkuu.Sofiaa nämä kokemukset ovat opettaneet ja vahvistaneet.Osaa varmasti arvostaa Steven ja.Anteeksi,että pilasin päiväsi🙄

        Sofia erottuu todella edukseen esim. Nikosta jaMartinasta, kun ei lähde julkisuuteen avautumaan. Pitääpään pystyssä ja yrittää jaksaa paskamyrskyn ja ilkeilyn keskellä elää vaan elämäänsä.
        Itsekin olen yrittänyt vastineita näille todella SAIRAILLE haukkujille kirjoittaa, mutta ei synnynnäistä mätäpaisetta mielestä voi muuttaa. Jotkut vaan ovat tyhmiä ja ilkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tekopyhä olet, itse et ole ikinä nuorena nauranut kellee ja jos oot salilla ja joku äijä läähättä siinä etkä rauhassa saa olla niin kyllä se voi reaktion aiheuttaa, tämä tekee hänestä huonon ihmisen? Minusta olet tekopyhä ihminen jolla ei ole käsitystä kokonaisuuksista ja näen asioilla olevan aina syynsä.

        Nuorena en nauranut kenenkään vaatteille tai ulkonäölle, koska käytöstavat opetettu. Sinulla ei taida olla tästä geissistä käsitystä ja olet pihalla, kuin lumiukko.
        Muistaakseni Soffe sai tälle salille porttiksen, jos en väärin muista? Mistä oletat, että mies vieressä läähätti?? Voi hyvää päivää sentään, kun siellä jokainen keskittyy omaan suoritukseen. Moukkamaista nauraa kenenkään olemukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia erottuu todella edukseen esim. Nikosta jaMartinasta, kun ei lähde julkisuuteen avautumaan. Pitääpään pystyssä ja yrittää jaksaa paskamyrskyn ja ilkeilyn keskellä elää vaan elämäänsä.
        Itsekin olen yrittänyt vastineita näille todella SAIRAILLE haukkujille kirjoittaa, mutta ei synnynnäistä mätäpaisetta mielestä voi muuttaa. Jotkut vaan ovat tyhmiä ja ilkeitä.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        Onkohan sinulla sitä järkeä ollenkaan😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia erottuu todella edukseen esim. Nikosta jaMartinasta, kun ei lähde julkisuuteen avautumaan. Pitääpään pystyssä ja yrittää jaksaa paskamyrskyn ja ilkeilyn keskellä elää vaan elämäänsä.
        Itsekin olen yrittänyt vastineita näille todella SAIRAILLE haukkujille kirjoittaa, mutta ei synnynnäistä mätäpaisetta mielestä voi muuttaa. Jotkut vaan ovat tyhmiä ja ilkeitä.

        Ei auta haukkua kokonaista ihmisjoukkoa, menee pieleen väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko sinä sitten hänet henkilökohtaisesti? Tuskin. Totuus on tosiaan toinen, jos hänet tuntee kunnolla, eikä Sofia ole lainkaan sellainen mitä häiriintynyt ihminen tällä palstalla hänestä kirjoittaa.

        Kirjoittaja ei ole häiriintynyt. Totuus on tosiaan toinen, jos hänet tuntee kunnolla. En tunne, mutta näinhän aina on. Ei ole uskottava tuo Sofian puolustuskommenttisi, koska aiheettomasti haukut ssmaan hengenvetoon ties ketä.


      • Anonyymi

        Heh, lukion käyminen on sun mielestä jotain. Kirjoitatko navetan takaa sontatunkiolta, pöndehommista? Koulut jääneet kesken, hallan panema perintötila, josta leipää otsa hiessä repimäsi pitää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksettiin tilillesi,kun kirjoitit pitkän tarinasi.Kyllä totuus on toinen,kun hänet tuntee oikeasti ,eikä vaan et hän piipahtaa kaupassa.

        En jaksa edes lukea tuon satutädin koottuja kertomuksia. Kuka jaksaa ottaa noin asiakseen, jonkun lajin assari, jolle Pönttö-Sofi sanelee kässärin tapaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mitä yrität,Sofia tulee menemään eteenpäin.En minäkään ole jäännyt omiin vaikeuksiini,elämä jatkuu.Sofiaa nämä kokemukset ovat opettaneet ja vahvistaneet.Osaa varmasti arvostaa Steven ja.Anteeksi,että pilasin päiväsi🙄

        Menee varmasti eteenpäin, mutta kysymys, että miten ja missä.
        Vuodet vierii ja ikää karttuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksettiin tilillesi,kun kirjoitit pitkän tarinasi.Kyllä totuus on toinen,kun hänet tuntee oikeasti ,eikä vaan et hän piipahtaa kaupassa.

        S itse kirjoittanut kun heräsi aamulla ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena en nauranut kenenkään vaatteille tai ulkonäölle, koska käytöstavat opetettu. Sinulla ei taida olla tästä geissistä käsitystä ja olet pihalla, kuin lumiukko.
        Muistaakseni Soffe sai tälle salille porttiksen, jos en väärin muista? Mistä oletat, että mies vieressä läähätti?? Voi hyvää päivää sentään, kun siellä jokainen keskittyy omaan suoritukseen. Moukkamaista nauraa kenenkään olemukselle.

        Sofian oma salikäytös on niin moukkamaista ettei yhtään ihmettelisi vaikka näin Korona-aikana Espoonlahden kuntosaliyrittäjät eivät huolis daamia saleilleen..
        Täytyy kyllä muistaa että Sohvin tillelistä on jo puoli vuosikymmentä eikä ole sillai timmissä kunnossa että kehtaisi saleilla edes Elvistellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee varmasti eteenpäin, mutta kysymys, että miten ja missä.
        Vuodet vierii ja ikää karttuu...

        Tuntuu taas että toisaalla kierretään kehää ja samaa ympyrää.Samat temput ja keinot.eikä mikään onnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa edes lukea tuon satutädin koottuja kertomuksia. Kuka jaksaa ottaa noin asiakseen, jonkun lajin assari, jolle Pönttö-Sofi sanelee kässärin tapaisen.

        Sofialla ei ole apureita,ei edes shamaania🙄🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla ei pikkuapulaisia😉,me hänen ihailijat näitä kirjoitetaan,ja jokaiseen valheellisen sepustukseen täällä iskemme takaisin samalla mitalla

        Ihsilijst hmmmm... pikkuapulaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S itse kirjoittanut kun heräsi aamulla ajoissa.

        Niin on, samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S itse kirjoittanut kun heräsi aamulla ajoissa.

        Itse sohvis tuon on kirjoittanut, sen näkee sokea reettakin. Tyylin tunnistaa, ja kuka vieras muka jaksaisi noin kiihkeän kilometrin mittaisen ylistyspuheen kirjoittaa jonkun kauppatapaamisen perusteella, jossa oikein ehti älykkyydenkin havaita, ja miten loistaa hyvyyttä 🙈 Jäätävä myötähäpeä noista jorinoista.
        Kyllä tämän ämmän motiivit ja ilkeä, kiero, muita hyväksikäyttävä luonne on paljastunut harvinaisen hyvin. Ja vain idiootit uskoo, ettei tiennyt Nikon kuvioista. Häntä ei vaan haitannut niin kauan kuin itse hyötyi niistä ja sai ostella "luxusta" sekä kroppansa täyteen muovisia varaosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tekopyhä olet, itse et ole ikinä nuorena nauranut kellee ja jos oot salilla ja joku äijä läähättä siinä etkä rauhassa saa olla niin kyllä se voi reaktion aiheuttaa, tämä tekee hänestä huonon ihmisen? Minusta olet tekopyhä ihminen jolla ei ole käsitystä kokonaisuuksista ja näen asioilla olevan aina syynsä.

        Ei siinä äijä läähättänyt, vaan harjoitteli normaalisti salilla, jossa Sofia häntä salakuvasi, julkaisi kuvan somessa ja vitsaili miehen epämuodikkaan vaatetuksen kustannuksella! Sen seurauksena saliketju lopetti Sofian sponsoroinnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blaa blaaa.. Sori, jos olen saanut Sofiasta toisenlaisen kuvan. Ylimielinen ja töitä vieruksuva kullankaivaja. Niin ja muistuu, se kuntosali geissi, missä haukkui erästä miestä hänen vaatetuksestaan. Sohvi olisi voinut heti lähteä väkivaltaisesta suhteesta, mutta miks ei lähtenyt?? Niimpä.

        Blaa blaa. ..kovinpa vähän olet löytänyt Sofiasta negatiivista eli ei mitään kunnollista mikä oikeuttaisi syyttelyyn. Lähinnä kyse on lapsellisesta yksipuolisesta mustamaalaamisesta 😆😆 Helpottiko omaa oloasi toisen haukkuminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blaa blaaa.. Sori, jos olen saanut Sofiasta toisenlaisen kuvan. Ylimielinen ja töitä vieruksuva kullankaivaja. Niin ja muistuu, se kuntosali geissi, missä haukkui erästä miestä hänen vaatetuksestaan. Sohvi olisi voinut heti lähteä väkivaltaisesta suhteesta, mutta miks ei lähtenyt?? Niimpä.

        Niin miksi ei lähtenyt väkivaltaisesta suhteesta,aika selvä juttu ei ollu vielä varmaa elättää tiedossa.Onhan tämä näin kun seuraa moisten hommia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksettiin tilillesi,kun kirjoitit pitkän tarinasi.Kyllä totuus on toinen,kun hänet tuntee oikeasti ,eikä vaan et hän piipahtaa kaupassa.

        Miten se rattijuopumuskäry?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia erottuu todella edukseen esim. Nikosta jaMartinasta, kun ei lähde julkisuuteen avautumaan. Pitääpään pystyssä ja yrittää jaksaa paskamyrskyn ja ilkeilyn keskellä elää vaan elämäänsä.
        Itsekin olen yrittänyt vastineita näille todella SAIRAILLE haukkujille kirjoittaa, mutta ei synnynnäistä mätäpaisetta mielestä voi muuttaa. Jotkut vaan ovat tyhmiä ja ilkeitä.

        Sohvi on tuonut koko elämänsä julkisuuteen.
        KAIKEN.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä aloittajan kanssa,Sofian energia ym jo kertoo että positiivinen ihminen.Todella törkeää haukkumista täällä ollut.Stefanin ja Sofian yhteiselosta huokuu juuri tämä molemminpuolinen välittäminen,saavat tukea toisiltaan.Stefan kovapäisenä ei anna negatiivisten ihmisten pilata onneaan,ja olemistaan Sofian kanssa.Ja tietää,että Sofialla ottajia on.Kiitos aloittajalle mielipiteestä🌹🌹

      • Anonyymi

        Henkilön täytyy ansaita arvostuksensa,jos ei arvosta itseään ja moraliian turha odottaa sitä muilta henkilöiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilön täytyy ansaita arvostuksensa,jos ei arvosta itseään ja moraliian turha odottaa sitä muilta henkilöiltä.

        Puukolla suoraan sydämeen:
        "Lokki eli 9 vuotta Stefun rahoilla 00:57" postaus.
        Kenellä on syytä vihata noin paljon kysynpä vain?

        Ulkonäkö: geenit perimä pitkälti määrittää ulkonäön, jokaiselle löytyy joku, jos haluaa.
        Älkää arvostelko please.


      • Anonyymi

        Kiitos kun jaksoit lukea, minulla iski tämä kamaluus tätä naista kohtaan ja ymmärrän kyllä mitä tuommoiset kokemukset tekevät ihmiselle. Hän ei ansaitse tätä paskaa ja on ihminen kuten muutkin vaikka julkisuudessa onkin. Sofia selviää kyllä sillä juuri hänen myönteisyys, inhimillisyys, empatia ja ystävällisyys kantaa. Sanoi kuka mitä vain hänestä niin huomasin kuinka herkkä hän on ja semmonen hyvyys huokui hänestä. Onneksi Stefan tukee ja on hänen rinnallaan ja jos hyvänä pitää niin varmasti ymmärtävät kummatkin kuinka hienoa on kun he ovat toisensa löytäneet ja saaneet, tsemppiä heille tulevaan ❣️


      • Anonyymi

        Kuinka kovapäinen Stefan on... Liian kovapäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun jaksoit lukea, minulla iski tämä kamaluus tätä naista kohtaan ja ymmärrän kyllä mitä tuommoiset kokemukset tekevät ihmiselle. Hän ei ansaitse tätä paskaa ja on ihminen kuten muutkin vaikka julkisuudessa onkin. Sofia selviää kyllä sillä juuri hänen myönteisyys, inhimillisyys, empatia ja ystävällisyys kantaa. Sanoi kuka mitä vain hänestä niin huomasin kuinka herkkä hän on ja semmonen hyvyys huokui hänestä. Onneksi Stefan tukee ja on hänen rinnallaan ja jos hyvänä pitää niin varmasti ymmärtävät kummatkin kuinka hienoa on kun he ovat toisensa löytäneet ja saaneet, tsemppiä heille tulevaan ❣️

        No missäpä se hyvyys hänestä oikein H U O K U I, kerrohan. Kuntosalilla selfieitä ottamassa, kapakan nurkassa, vai kadulla huutoriitelemässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilön täytyy ansaita arvostuksensa,jos ei arvosta itseään ja moraliian turha odottaa sitä muilta henkilöiltä.

        Kerropas meille moraalista ja arvostuksesta,pidä vaikka oppitunti,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilön täytyy ansaita arvostuksensa,jos ei arvosta itseään ja moraliian turha odottaa sitä muilta henkilöiltä.

        Sofia ansaitsee arvostuksen 🌹 lämminhenkinen ihastuttava ihminen maailmanmestaruutta unohtamatta.

        Ps. Tunnen hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puukolla suoraan sydämeen:
        "Lokki eli 9 vuotta Stefun rahoilla 00:57" postaus.
        Kenellä on syytä vihata noin paljon kysynpä vain?

        Ulkonäkö: geenit perimä pitkälti määrittää ulkonäön, jokaiselle löytyy joku, jos haluaa.
        Älkää arvostelko please.

        Lokki eli 9 v ilmaiseksi ei se siitä muutu miksikään ja sekin oli vain pintaraspaisu kaikesta muusta kuten pahoinpitelyt mm.

        Lokilla on toisenlaiset meriitit!
        Ei ole mikään maailmanmestari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puukolla suoraan sydämeen:
        "Lokki eli 9 vuotta Stefun rahoilla 00:57" postaus.
        Kenellä on syytä vihata noin paljon kysynpä vain?

        Ulkonäkö: geenit perimä pitkälti määrittää ulkonäön, jokaiselle löytyy joku, jos haluaa.
        Älkää arvostelko please.

        Ulkonäkö ja geenit ei merkkaa yhtään mitään nykymaailmassa.Ulkonäön voi saada kirurgilta ja geenit muuttuu käytetyn tavaran mukana.


    • Anonyymi

      En halua vähätellä väkivaltaa, mutta... Kun töröhuuli väittää Nikon "hakanneen" hänet. Niin mun mielestä hakkaamisesta tulee kyllä huomattavasti pahempaa jälkeä kuin joku pieni, punertava läiskä kädessä. Hakkaamisen jäljiltä kroppa on mustelmilla ja saattaa luitakin olla katki. Että oiskohan tuo töröhuuli nyt kuitenkin hieman käyttänyt värikynää puhuessaan hakkaamisesta.

      • Anonyymi

        Töröhuuli? Kenestä puhutaan? Mutta tähän Sofiaan palatakseni niin naiset yleensä vaikenee ja tuolla piireissä ei paljon kuule ilmi väkivaltaa tuoda, henkinenväkivalta ei näy ulospäin ja jokaista hakkaamista ei ole varmasti alussa edes kuvannut ja kun on tullut sekoilua tyrkky täyteen niin napannut kuvankin riepottelusta, helppo noin pientä naista on repiä hiuksia pitkin lattialla, sylkeä päälle yms.. Mitä sinä hänen kokemuksista tiedät mitään. Tämä on syy miksi nainen vaikenee sillä häntä ei uskota, häntä itseään syyllistetään toisen väkivaltaisuudesta ja katsotaan jopa oikeutetuksi. Tämä on asenne parisuhdeväkivaltaa kohtaan ja siksi sitä tapahtuu neljän seinän sisällä kenenkään tietämättä ja jos ilmi tulee niin vika oli naisessa, hän motkotti juomisesta, naisista ja oli rasittava, teko oli suotavaa suorastaan. Sulla on hyvin suvaitseva asenne väkivaltaa kohtaan ja se on minusta huolestuttavaa.


      • Anonyymi

        Justiinsa näin olen ajatellut. Tai sitten vähän riehakkaammasta känniseksistä. Molemmilla filmi poikki, mutta neiti Törrönen keksi aamusella kivan juonenpätkän. Kyllä pahoinpitelyssä useinmiten lyödään turpiin, nessu vinoon ja purukalusto remppakuntoon, seurauksena muutama siksakki sinne sun tänne. Ei siinä tilanteessa olalle taputella.
        Nimimerkki: Hillevi Halkiohuuli, Asia Ananas


      • Anonyymi

        olisikos kaatuillut kännissä ja joku ottanut kädestä kiinni ettei mene villan kiviportaita korkkareilla mukkelis makkelis alas....


      • Anonyymi

        Onko pahoinpitelylle mielestäsi kriteerit, kunka pahasti pitää tulla pataan ennekuin saa puhua hakkaamisesta? Ja tuon kuvan perusteella tiedät, mitä on tapahtunut, kuinka paljon on lyöty, retuutettu tms?

        Tämä palsta on pelottavan täynnä ihmisiä joilla faktat ja mielikuvitus menee iloisesti sekaisin eivätkä he edes tajua sitä. Olen kyllä törmännyt ilmiöön ennenkin, mutta luulin sen olevan marginaalista.

        Pelottavinta on se hirvittävä viha joka huokuu käytännössä tuntemattomia ihmisiä kohtaan, niin ko. julkkiksia kuin niitä, jotka ovat eri mieltä. Ovatko nämä ihmiset live-elämässäkin yhtä agressiivisia? Vetävätkö he pataan kaikkia jotka ovat eri mieltä? Sairasta.


    • Anonyymi

      Kiitos ap hyvä kirjoitus 💕
      Olen itse myös miettinyt mikä näitä ihmisiä riivaa täällä kun eivät näe totuutta haukkuvat Sofiaa täällä vääristät asioita minkä kerkeevät.
      Esim "vätys" tai "lortto" nimitykset Sofiasta on ihan karseeta luettavaa.
      Kirjoitetaan kuitenkin naisesta joka on voittanut MM kultaa 💕🍀

      • Anonyymi

        Voi Sofia, miten jaksat vastailla...😣. Taitaa olla jo pakkomielle täällä lukea, kirjoitella ja vastailla omiin viesteihin. Vaan siitä vaan, tämähän jatkuu....


      • Anonyymi

        Voi ziisus, että oikein MM-kultaa maailman surkeimmassa lajissa, menneen kesän näivettämänä oravana. Voi sua reppanaa. 🐿️🏆🏅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Sofia, miten jaksat vastailla...😣. Taitaa olla jo pakkomielle täällä lukea, kirjoitella ja vastailla omiin viesteihin. Vaan siitä vaan, tämähän jatkuu....

        Sofiasta positiivisesti ajattelevat lisääntyvät,te ala-arvoist haukkujat osa syynä.Kiitos! muu julkisuus😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ziisus, että oikein MM-kultaa maailman surkeimmassa lajissa, menneen kesän näivettämänä oravana. Voi sua reppanaa. 🐿️🏆🏅

        Jotkut eivät voita koskaan,vaikka paahdetaan 24/7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Sofia, miten jaksat vastailla...😣. Taitaa olla jo pakkomielle täällä lukea, kirjoitella ja vastailla omiin viesteihin. Vaan siitä vaan, tämähän jatkuu....

        Eheii,Sofialla paljon seuraajia ja ihailijoita,me tänne kirjoitellaan


      • Anonyymi

        Aivan ihanaa että joku on myös Sofian puolella.. Kyllä minä näistä 2 naisesta edelleen olen myös Sofian kannalla. Martina on jopa pelottavan kylmä.


    • Anonyymi

      Mikä tämä jatkuva onnen ja onnellisuuden todistelu oikein on?
      Onni ei todellakaan tule materiasta ja kauneusleikkauksista,vaan sisäisestä rauhasta,mistä materia ja ylimielinen käytös on tosi kaukana.Se EI ole onnea,että on kaunis ja on rahaa,sen kun S oivaltaa,onni on hänellä.Se ei täällä jankuttamalla tule,että s ja s ovat onnellisia jne jne....päinvastoin matala profiili ja hiljaisuus on onnellisen ihmisen merkkejä.Rakkautta kaikille.

      • Anonyymi

        Hyvä aloitus. Jos kouluissa ihmetellään lapsiin kohdistuvaa koulukiusaamista niin missä sen juuret ovat? Näissä aikuisten ihmisten keskustelupalstoilla kirjoittamissa ilkeyksissä. Haukutaan ja jopa kilpaillaan sillä kuka haukkuu rumimmin. Haukutaaan vieraita ihmisiä, joita ei edes tunneta mutta innokkaasti kuitenkin seurataan instassa.
        Millainen esim. on ihminen joka jokainen päivä tekee panettelevan aloituksen ihmisestä jota ei tunne MUTTA jota kuitenkin seuraa instassa. Joka ikinen päivä! Mitä tyydytystä hän siitä saa.


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus 😊!!!


      • Anonyymi

        Ihmiset ovat erilaisia ja käsitys lnnellisuudesta on monimutkainen ja määrittäminen vaikeaa, emme voi sanoa et toisen pitää kokea onnea metsästä jos tykkää kaupungista, emme voi sanoa ettei itsensä huolehtiminen millä tahansa tavalla saa tuoda hyvää oloa, nykyaika on myös ulkonäkö keskeinen ja jotkut työpaikat jopa ei palkkaa rumia ihmisiä. Ei se ongelma ole millainen ihminen Sofia on ja mikä häntä piristää, jos se on laukku ja sulla järvi niin mitä sitten? Sinäkö määrität mikä on onnellinen ihminen ja mikä ei, olet hyvin kärkäs selvästi ja pidät omaa ajatusta totuutena ja toisten vääränä. Mitä jos antaisit kenenkin nauttia siitä mistä nauttii, ei se sinulta pois ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus 😊!!!

        ”Voi Sofia, miten jaksat vastailla...😣. Taitaa olla jo pakkomielle täällä lukea, kirjoitella ja vastailla omiin viesteihin. Vaan siitä vaan, tämähän jatkuu....”

        Miksi jatkat tätä ilkeää kirjoittelua? Miksi seuraat kyseistä henkilöä? Onko sinusta siis oikein päivästä toiseen kuukausikaupalla haukkua ja kommentoida toisten ulkonäköä ilkeästi.

        Entä jos sama tehtäisiin sinulle tai lapsellesi, olisiko se ok?


      • Anonyymi

        👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Voi Sofia, miten jaksat vastailla...😣. Taitaa olla jo pakkomielle täällä lukea, kirjoitella ja vastailla omiin viesteihin. Vaan siitä vaan, tämähän jatkuu....”

        Miksi jatkat tätä ilkeää kirjoittelua? Miksi seuraat kyseistä henkilöä? Onko sinusta siis oikein päivästä toiseen kuukausikaupalla haukkua ja kommentoida toisten ulkonäköä ilkeästi.

        Entä jos sama tehtäisiin sinulle tai lapsellesi, olisiko se ok?

        En seuraa ko. henkilöä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä aloitus. Jos kouluissa ihmetellään lapsiin kohdistuvaa koulukiusaamista niin missä sen juuret ovat? Näissä aikuisten ihmisten keskustelupalstoilla kirjoittamissa ilkeyksissä. Haukutaan ja jopa kilpaillaan sillä kuka haukkuu rumimmin. Haukutaaan vieraita ihmisiä, joita ei edes tunneta mutta innokkaasti kuitenkin seurataan instassa.
        Millainen esim. on ihminen joka jokainen päivä tekee panettelevan aloituksen ihmisestä jota ei tunne MUTTA jota kuitenkin seuraa instassa. Joka ikinen päivä! Mitä tyydytystä hän siitä saa.

        Juurikin näin. Näiden kiusaajien hinta yhteiskunnalle on kallis. Kiusatun vanhempana tiedän asiasta jotakin, lapsellani on kiusaamisesta jääneet haavat jotka vaikuttavat elämään joka päivä. Kiusaaminen on vaikuttanut koko perheeseen. Siksi kuvottaakin se äärettömän törkeä tyyli joka joillakin on, ja he vaikuttavat olevan vielä ylpeitä tyylistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä aloitus. Jos kouluissa ihmetellään lapsiin kohdistuvaa koulukiusaamista niin missä sen juuret ovat? Näissä aikuisten ihmisten keskustelupalstoilla kirjoittamissa ilkeyksissä. Haukutaan ja jopa kilpaillaan sillä kuka haukkuu rumimmin. Haukutaaan vieraita ihmisiä, joita ei edes tunneta mutta innokkaasti kuitenkin seurataan instassa.
        Millainen esim. on ihminen joka jokainen päivä tekee panettelevan aloituksen ihmisestä jota ei tunne MUTTA jota kuitenkin seuraa instassa. Joka ikinen päivä! Mitä tyydytystä hän siitä saa.

        Ai että koulukiusaaminen johtuu nettikirjoittelusta? Tuon logiikan mukaan koulukiusaaminen oltaisiin keksitty vasta 90-luvulla...


    • Anonyymi

      Hyvä Sohvi!
      Voisit alkaa vaikka kirjailijaksi! Tuon edellisen perusteella se taitaa olla tämän hetken vahvin lajisi.
      Kappalejakoa pyydän!? Tekstiä on helpompi lukea..

      • Anonyymi

        Sofi tarttis oikolukijan ja edtitoijan, ei ole varaa palkata, kaikki Stefulta höynäytetyt rahat kuluu minä-minään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi tarttis oikolukijan ja edtitoijan, ei ole varaa palkata, kaikki Stefulta höynäytetyt rahat kuluu minä-minään.

        Ei sentään saamaankin,kuulemaa aika kallis veijariSofialla hyvä ulosanti versus😎😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentään saamaankin,kuulemaa aika kallis veijariSofialla hyvä ulosanti versus😎😎

        Shamaaniin


    • Anonyymi

      Ei muiden tarvitse pilata sen enempää Sofian kuin kenenkään muunkaan mainetta, riittää hyvin, että he sen itse tekevät.

    • Anonyymi

      "Olen kiitollinen et Stefan ja Sofia löysi toisensa", "Olen kiitollinen Stefanille et on ottanut Sofian siipien suojaan",
      Mitä ihmettä ? Oletko Sofian perhettä, sukua ? Jos et, niin erikoisen kovasti tämä Sofia on mennyt sun ihon alle. Onkohan se ihan normaalin rajoissa tämä toisen, sinulle täysin vieraan ihmisen, elämän "kanssaeläminen" noin intensiivisesti ? Etenkin kun perustat paljon mielikuviin ja siihen mitä haluat Sofiassa nähdä. Tarvitset tämän sadun eikä mikään saa häiritä sitä. Aivan kuten Sofiakin.

      Ei se noin mene. Et sinä voi käskeä ketään ajattelemaan kuten sinä ajattelet.

      Mutta erityisesti: pitäisikö sinun yrittää löytää omasta elämästäsi ja omista läheisistäsi aihetta kiitollisuuteen ?

      • Anonyymi

        Tämä edellinen kirjoitus vastannee hyvin siihen kun kysytään minkälaiset ihmiset haukkuu ja pilkkaa ihmisiä😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä edellinen kirjoitus vastannee hyvin siihen kun kysytään minkälaiset ihmiset haukkuu ja pilkkaa ihmisiä😢

        Mitä järkeä tunkea kehoonsa muovia ja myrkkyä, kun vaikutuksia ei vielä tunneta? Hirveintä muotia on kaudeudessa noi paviaanin perse huulet ja vaippa perse. Sofia oli todellinen kaunotar ennen noita toimenpiteitä.


      • Anonyymi

        Kiitos, kun kirjoitit tuon kaiken. Ajattelin samoin, en osannut tiivistää tänne lukukelpoiseksi. 🌹


    • Anonyymi

      Kuka muu kuin asianosainen viitsii vaahdota noin pitkää epistolaa. Oletko kenties pudonnut puusta ja saanut tällin takaraivoosi? Menehän muualle etsimään "kaunista ja harrasta", aamen ja siunausta valitsemallesi tielle.

    • Anonyymi

      Sofiasta huokuu raikkaus, lumoava kauneus ja sporttisuus. Seurapiirikaunottarena hänellä on ns. pullat hyvin uunissa ja luksuselämä. Tavikselle riittää kun lukee seiskaa ja unelmoi mutta äällä paasataan Sofian yksityisasioista joten pää kiinni ja kirjoituksille stoppi. Samat sanat koskee myös teitä Martinan arvostelijoita.

      • Anonyymi

        Voi, voi teitä. Tuollaisesta miehestä riippuvaisesta elämästä ei unelmoi kukaan. Ei todellakaan. Eikä ulkonäöllä pitkälle pötkitä, jos muuta annettavaa ei ole. Verovelatin vielä maksamatta. Käräjät tulossa. Ovatko ihmiset sokeita, liian hyväuskoisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi teitä. Tuollaisesta miehestä riippuvaisesta elämästä ei unelmoi kukaan. Ei todellakaan. Eikä ulkonäöllä pitkälle pötkitä, jos muuta annettavaa ei ole. Verovelatin vielä maksamatta. Käräjät tulossa. Ovatko ihmiset sokeita, liian hyväuskoisia?

        Verovelatin maksamatta,ei ole huijannut rahaa keltään


      • Anonyymi

        Kiitos tsemppiviestistä 😊. Skrivaaminen jatkuu ja luultavasti kiivaimpana ja vilkkaampana 😘!


    • Anonyymi

      Itse Sohvin kun tapasi niin ei kyllä jäänyt positiivinen mielikuva. Nokkava lyhyt golddigger oli jo silloin ja oma mies oli vain hidaste.

    • Anonyymi

      Julkisuuden henkilön on nyt vaan kestettävä kritiikkiä, se on vaan niin. Jos ei kestä niin sit pitää matalampaa profiilia, jos sekään ei auta, sitten hoidattamaan kuupa kuntoon!!!

    • Anonyymi

      Anteeksi, mutta tämmöistä dialogia ei jaksa kukaan lukea, siis pituus on syynä.

      • Anonyymi

        Kauniille naiselle oma rupsahtaminen on kova paikka, kun kaikki perustuu ulkonäköön ja ikääntyessä huomaa, että nuoret ja kauniimmat menee ohi vasemmalta ja oikealta. Vaikka laittais nilon botoxia niin ei pärjää enää 20v raikkaudelle ja hehkulle, niin se ikä tekee tehtävänsä. Säälittää nämä silikonitissi kärsdäänit, jotka yrittävät kopioida julkkisten ulkonäköä huonolla menestyksellä. En keksi mistä tässäkään olis kateellinen? Mielummin sotanorsu jolla vaki työ, perhe ja tasapainoinen elämä, mutta kukin tyylillään.


    • Johan oli vuodatus. Sinä haukut muita kirjoittajia mm. sanoin: siat, sairaat, hirviöt, kusipäät, luonnehäiriöiset yms. yms.. Samalla sinä vaadit, että ihmisiä ei saa haukkua, jos heitä ei tunne. Kuinka hyvin sinä tunnet täällä kirjoittavat? Mikä antaa sinulle oikeutuksen haukkua?

      PS. Nikohan kertoi, että hän kuuli jo tammikuussa -20 huhuja Stefanin ja Sofian "lämpimistä" väleistä.

      PSS. Sofiaa inhotaan hänen teennäisyytensä , ylimielisyytensä, valehtelujensa ja kieroiluidensa vuoksi.

      • Anonyymi

        Ja jos inhoat Sofiaa, jota et tunne, niin se oikeuttaa sinut haukkumaan, ivaamaan, nimittelemään häntä. Tässäpä meillä kaunis esimerkki lapsille miten tulee käyttäytyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos inhoat Sofiaa, jota et tunne, niin se oikeuttaa sinut haukkumaan, ivaamaan, nimittelemään häntä. Tässäpä meillä kaunis esimerkki lapsille miten tulee käyttäytyä.

        Olen arvostellut ja siihen mulla on oikeus. En ole hänestä käyttänyt halventavia nimityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos inhoat Sofiaa, jota et tunne, niin se oikeuttaa sinut haukkumaan, ivaamaan, nimittelemään häntä. Tässäpä meillä kaunis esimerkki lapsille miten tulee käyttäytyä.

        Aivan järkyttävää tämä nimittely ja haukkuminen. Ihmisillä täytyy olla todella paha olo jos kokee asiakseen haukkua hänelle vieraita ihmisiä.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Olen arvostellut ja siihen mulla on oikeus. En ole hänestä käyttänyt halventavia nimityksiä.

        Harva arvostelee täällä asiallisesti, pointsit siitä. Nyt on varmaan lähtökohtaisesti kyse näistä halventavista, ivallisista kirjoituksista.


      • Anonyymi

        Kirjoitus, joka osui täysin asian ytimeen👍 Huvittaa aina tuo iänikuinen kateuskortti, joka vedetään kehiin ja vissiin joillain kristallipallo, kun näkevät kommentoijien ulkonäön. Kukaan täysjärkinen ja hyvän itsetunnon omaava ole ulkonäölle kateellinen, kun se on katoavaista. Sofia on kaunis myönnettäköön, mutta julkisuudessa ei ole antanut fiksua kuvaa.. Torppa sensijaan hankkinut ammatin, jolla itsensä elättää.


      • Anonyymi

        Raili, kerrotko tarkemmin miten Sofia on kieroillut ja koska valehdellut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raili, kerrotko tarkemmin miten Sofia on kieroillut ja koska valehdellut?

        Eikö Sofia tässä valehtele kirkkain silmin? Lainattu maikkarilta

        """MTV Uutisille on kantautunut tieto, että Belórf olisi muuttanut ex-pariskunnan Eiran-kotiin asumaan.

        – Ei missään nimessä pidä paikkaansa. En ole muuttanut Eiraan, enkä yhteen kenenkään kanssa. Muutan Bambin kanssa kaksin itseasiassa tänään, Belórf viestitti eilen illalla.

        – En ikinä muuttaisi heidän entiseen asuntoonsa, Belórf jatkoi vielä."""

        Mitens´ kävi? Siellä Eirassahan Sofia ui Martinan lakanoissa, vaikka Martina oli tuolloin vielä Eirassa kirjoilla ja Martinan tavarat olivat yhä asunnossa. Kun Martina lähti pois, niin hetihän Sofia ostatti Stefanilla kaikkea uutta Eiran keittiöön. Selkeästi Sofia tuossakin, kuten monessa muussakin asiassa puhui puppua, eli suomeksi valehteli.

        Kieroutta oli vannoa ikuista rakkautta Nikolle (joo en arvosta Nikoakaan) ja loisia Nikon isän kämpässä, kun samalla jo oli Stefanin kanssa. Huhuthan kertoivat, että jo syksyllä Sofialla ja Stefanilla oli jotain säpinää, mutta siitä huolimati Nikon isän arvoasunto kelpasi ja loi haikailevaia katseita oikeussalissa Nikoon. Niko keromansa mukaan kuuli juttuja Sofian ja Stefanin suhteesta jo tammikuussa -20. Sofia vannoi ikuista rakkauttaan Nikolle, vaikka oli jo toisen ukon kainalossa. Hienostokämppä kyllä kelpasi. Lisäksi Sofia kehtasi haistatella Nikon isälle, kun isipappa tuli häätämään Sofiaa luxus-lukaalista pois.

        Samoin kostonhaluista kieroutta oli ärsyttää Martinaa (joo en arvosta Martinaakaan) ihan tahalleen ja silleen tehdä hallaa kaikille osapuolille, etenkin lapsille. Ei sellainen ihminen, joka on kiltti, lempeä ja muut huomioon ottava aiheuta tuollaisia perheriitoja ja pahaa mieltä kaikille osapuolille.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Eikö Sofia tässä valehtele kirkkain silmin? Lainattu maikkarilta

        """MTV Uutisille on kantautunut tieto, että Belórf olisi muuttanut ex-pariskunnan Eiran-kotiin asumaan.

        – Ei missään nimessä pidä paikkaansa. En ole muuttanut Eiraan, enkä yhteen kenenkään kanssa. Muutan Bambin kanssa kaksin itseasiassa tänään, Belórf viestitti eilen illalla.

        – En ikinä muuttaisi heidän entiseen asuntoonsa, Belórf jatkoi vielä."""

        Mitens´ kävi? Siellä Eirassahan Sofia ui Martinan lakanoissa, vaikka Martina oli tuolloin vielä Eirassa kirjoilla ja Martinan tavarat olivat yhä asunnossa. Kun Martina lähti pois, niin hetihän Sofia ostatti Stefanilla kaikkea uutta Eiran keittiöön. Selkeästi Sofia tuossakin, kuten monessa muussakin asiassa puhui puppua, eli suomeksi valehteli.

        Kieroutta oli vannoa ikuista rakkautta Nikolle (joo en arvosta Nikoakaan) ja loisia Nikon isän kämpässä, kun samalla jo oli Stefanin kanssa. Huhuthan kertoivat, että jo syksyllä Sofialla ja Stefanilla oli jotain säpinää, mutta siitä huolimati Nikon isän arvoasunto kelpasi ja loi haikailevaia katseita oikeussalissa Nikoon. Niko keromansa mukaan kuuli juttuja Sofian ja Stefanin suhteesta jo tammikuussa -20. Sofia vannoi ikuista rakkauttaan Nikolle, vaikka oli jo toisen ukon kainalossa. Hienostokämppä kyllä kelpasi. Lisäksi Sofia kehtasi haistatella Nikon isälle, kun isipappa tuli häätämään Sofiaa luxus-lukaalista pois.

        Samoin kostonhaluista kieroutta oli ärsyttää Martinaa (joo en arvosta Martinaakaan) ihan tahalleen ja silleen tehdä hallaa kaikille osapuolille, etenkin lapsille. Ei sellainen ihminen, joka on kiltti, lempeä ja muut huomioon ottava aiheuta tuollaisia perheriitoja ja pahaa mieltä kaikille osapuolille.

        Juurikin näin ja osuit taas asian ytimeen. Eiköhän jokainen täysjärkinen nyt ymmärrä , ettei hänelle tarvitse olla kateellinen vaan kyse ilkeydestä ja kieroilusta. Sofia on upea ja näyttävä, mutta aika juoksee tiimalasissa eli, mitä jää jäljelle, kun rupsahtaa?
        Aina tulee nuoria ja kauniita naisia, joista nämä miljonäärit kiinnostuu. Sofian kannattais nyt viimeistään opiskella jotain, ettei jäis tyhjän päälle. Itselle olis ahdistavaa olla vaan toisen armoilla.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Eikö Sofia tässä valehtele kirkkain silmin? Lainattu maikkarilta

        """MTV Uutisille on kantautunut tieto, että Belórf olisi muuttanut ex-pariskunnan Eiran-kotiin asumaan.

        – Ei missään nimessä pidä paikkaansa. En ole muuttanut Eiraan, enkä yhteen kenenkään kanssa. Muutan Bambin kanssa kaksin itseasiassa tänään, Belórf viestitti eilen illalla.

        – En ikinä muuttaisi heidän entiseen asuntoonsa, Belórf jatkoi vielä."""

        Mitens´ kävi? Siellä Eirassahan Sofia ui Martinan lakanoissa, vaikka Martina oli tuolloin vielä Eirassa kirjoilla ja Martinan tavarat olivat yhä asunnossa. Kun Martina lähti pois, niin hetihän Sofia ostatti Stefanilla kaikkea uutta Eiran keittiöön. Selkeästi Sofia tuossakin, kuten monessa muussakin asiassa puhui puppua, eli suomeksi valehteli.

        Kieroutta oli vannoa ikuista rakkautta Nikolle (joo en arvosta Nikoakaan) ja loisia Nikon isän kämpässä, kun samalla jo oli Stefanin kanssa. Huhuthan kertoivat, että jo syksyllä Sofialla ja Stefanilla oli jotain säpinää, mutta siitä huolimati Nikon isän arvoasunto kelpasi ja loi haikailevaia katseita oikeussalissa Nikoon. Niko keromansa mukaan kuuli juttuja Sofian ja Stefanin suhteesta jo tammikuussa -20. Sofia vannoi ikuista rakkauttaan Nikolle, vaikka oli jo toisen ukon kainalossa. Hienostokämppä kyllä kelpasi. Lisäksi Sofia kehtasi haistatella Nikon isälle, kun isipappa tuli häätämään Sofiaa luxus-lukaalista pois.

        Samoin kostonhaluista kieroutta oli ärsyttää Martinaa (joo en arvosta Martinaakaan) ihan tahalleen ja silleen tehdä hallaa kaikille osapuolille, etenkin lapsille. Ei sellainen ihminen, joka on kiltti, lempeä ja muut huomioon ottava aiheuta tuollaisia perheriitoja ja pahaa mieltä kaikille osapuolille.

        Jos ihan tarkkoja ollaan niin.....

        Oliko Sofia tuossa vaiheessa muuttanut? Oliko muuttoilmoitus tehty? Itsekin luuhasin päiviä ja öitä poikaystävän asunnolla aikoinaan, mutta en minä sinne muuttanut silti. "En muuttaisi koskaan" oli siinä vaiheessa ehkä Sofian mielipide, mutta se sitten muuttui. Ehkä Stefan puhui Sofian ympäri. Onko mielipiteen muutos valehtelua?

        Ja ehkä Stefan tarvitsi leivänpaahdinta ja antoi Sofian valita mieleisen? Leivänpaahdin ei ole kovin henkilökohtainen lahja muutenkaan.

        Koska ja missä sitä ikuista rakkautta on vannottu? Aika moni täällä on ihan papin ja seurakunnan edessä vannonut ikuista rakkautta, kunnes kuolema erottaa, ja sitten on kuitenkin erottu, petetty ja vaikka mitä. Tuolla kriteerillä maailma on järkyttäviä valehtelijoita täynnä.

        "Huhut kertovat..." no niin, huhuja ei lasketa.

        Ehkä Sofia haistatteli, mutta mitä sitten? Emme tiedä kuinka rumasti Sofialle on puhuttu ja miten häntä on kohdeltu. Olisiko malja mennyt yli kiltilläkin ihmisellä.

        Ja miten Martinaa on ärsytetty?

        En minä mikään Sofia-fani ole mutta olisi reilua olla vetämättä kevyitä johtopäätöksiä.


    • Anonyymi

      Sofialla ei ole yhtään naisystävää. Hän on edelleen se pisamanaamainen koulukiusattu tyttö joka pissit housuissa pakeni kiusaajiaan.

      • Anonyymi

        On sentään käynyt koulua. Tuskin pissat on ollut housussa, varmasti on ollut koulussa vaikea olla ,koska rasismia edelleen paljon Suomessa .Myös työpaikoilla.
        Tämähän on ollut moottori, millä Sofia on kasvattanut tahdonvoimaa.
        Luulenpa, että hänessä oleva inhimillisyys, ystävällisyys, kiitollisuus Stefua kohtaan kumpuaa tästä kaikesta.
        Ihanaa ,että näistä vaikeuksista huolimatta Sofiasta kasvanut upea nainen, josta Stefan huolehtii. ja hän huolehtii Stefanista.
        Stefanin perhe on ottanut hänet omakseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sentään käynyt koulua. Tuskin pissat on ollut housussa, varmasti on ollut koulussa vaikea olla ,koska rasismia edelleen paljon Suomessa .Myös työpaikoilla.
        Tämähän on ollut moottori, millä Sofia on kasvattanut tahdonvoimaa.
        Luulenpa, että hänessä oleva inhimillisyys, ystävällisyys, kiitollisuus Stefua kohtaan kumpuaa tästä kaikesta.
        Ihanaa ,että näistä vaikeuksista huolimatta Sofiasta kasvanut upea nainen, josta Stefan huolehtii. ja hän huolehtii Stefanista.
        Stefanin perhe on ottanut hänet omakseen.

        Voisin olla melkoisen kranttu puhuteltava, jos meidän tenava toisi sellaisen miniäkokelaan tutustumiskäynnille, joka on epäiltynä/syytettynä Suomen suurimmassa huumekatiskassa.

        No kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Pakkohan se olisi hyväksyä, mutta eipä mieli mettä keittäisi.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Mitä hiton idiootteja olette, kun yritätte täällä elää jonkun turhiksen elämäå. Koettakaa nyt edes hieman ajatella ja ennen kaikkea hankkikaa oma elämä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe