Kuolemanjälkeinen elämä

Anonyymi

Onko lopullista totuutta sen mahdollisuudesta?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henki on ikuinen. Ruumis kuolee. Jatkuvasti syntyy uusia kyselijöitä.

      • Anonyymi

        Sielu siis jatkaa olemassaoloaan?


      • Anonyymi

        Vanhat räkäpallot vastailee ei perhana minun piti olla muuttunut eli kehittynyt sielu.


    • Sielu on seosa joka pitää mukanaan entiset muistikuvat. Henki pystyy jättämään taakseen entiset muistikuvat ja elää nykyhetkessä vapautuneena pelosta. Sitä sanotaan anteeksiannoksi.
      Anteeksiantanutkin henki voi valita elämän kehossa.
      Matteuksen evankeliumin erikoinen käyntijärjestys kuvaa kuinka ensimäiseksi anteeksiantaneet tulevat viimeiseksi jotta kaikki pääsevät mukaan

      "19:30 Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi.
      20:16 Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi."

      Ne hitaammin onnistuneet eli viimeiset saavat kokea anteeksiannon niiden edelläkulkeneiden "ensimmäisten" kumppanina. Kaikki tämä tapahtuu tässä maailmassa joko nyt tai myöhemmin, jokaisen oman valinnan mukaan.
      Useimmat meistä kokevat monta fyysistä elämää kunnes oppii "rakastamaan itseään kuten lähimmäistään."

      • Anonyymi

        En ymmärtänyt mitään, mutta sanon vaikka piip pallo, joten olen kehittynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt mitään, mutta sanon vaikka piip pallo, joten olen kehittynyt.

        Ei se kauaa kestänyt.


    • Vastauksista huomaat kuinka paljon on mahdollisuuksia. On täysin oikein pallotella näillä mahdollisuuksilla - kunnes huomaa olevansa ilman kehoa

      • Anonyymi

        Tuskin voi huomata... Jeesuskin tarvitsi ruuminsa taivaaseen menoa varten.


    • Anonyymi

      Ontto maaballo on se lopullinen totuus! Kun viimeisetkin lihat tipahtavat terrastraaliwartalon ympäriltä se singahtaa välittömästi onttouden terrastraalitasoille! Onttouden wartalot ovat aivan vertaansa vailla! Ontossa maaballossa naisterrastraaliwartalot ovat erityisen reheviä kun vähimmäisballokoko alkaa tuosta G paikkeilta! Kyllä siellä kelpaa ikuisuus ballomeressä kelliä!

    • Mietteitä kuoleman jälkeisestä elämästä:
      Kun ihminen kuolee, ruumis haudataan ja se mätänee ja ei ole enää olemassa muutaman kymmenen vuoden jälkeen kuin korkeintaan luurankana.
      Kukaan tai mikään ei sitä ruumista enää voi pelastaa elämään (maailmassa), ja ainoa, mikä teoriassa voisi vielä johtaa elämän jatkamiseen on aivojen sisältämä muisti (data) elämästä.
      Tämä tarkoittaa sitä, että on mentävä jopa scifi-maailman mukaiseen ratkaisuun, jossa muisti jotenkin siepataan - jollakin meidän ymmärtämättömällä tavalla tai joidenkin meidän ymmärtämättömin voimin - ja sen perusteella suoritetaan sitten raamatullinen tuomio jossakin ymmärtämättömässä paikassa. Kuka tai mikä olisi se voima, joka sieppauksen tekisi. Puhutaan kyllä teoreettisesti sielun irtautumisesta ruumiista kuoleman yhteydessä (jota ei ole voitu todistaa), mutta sisältääkö "sielu" kaikki aivoihin tallentuneet muistot kuolleen elämästä? Jos ei, niin millä perusteella "Jumala" voisi tuomita ihmisen? Uskomattomalta tuntuisi, että tämä "sielu" istutettaisiin uuteen ruumiiseen, ja sitten tuomittaisiin joko paratiisiin ta ikuiseen helvettiin.
      Itse en voi uskoa, että Jumala (jos Hän olisi olemassa) olisi niin julma, että voisi kiduttaa onnettomia ihmisiä jollakin ikuisella Helvetillä.
      "Ikuisuuskin saattaa olla rajallinen, jos maailmankaikkeus lakkaa laajentumasta ja alkaa pienentyä ja pienennettyään pisteeksi, räjähtää uudelleen, aloittaen uuden aikakauden. Jatkuisiko kidutus senkin jälkeen?
      Eli, kyllä näitä asioita voi miettiä, mutta tuskin näistä kannattaa kiistellä, niin epävarmoja faktoja taitaa olla tarjolla.

      • Anonyymi

        Itseasiassa joku varmasti tulevaisuudessa kuvaa, koko elämänsä.
        Eihän siitäkään saa tietynlaita profiilia kun henkilö on joka vuosi hieman erilainen tekemisissään.


    • Anonyymi

      On ihan luonnollinen asia että elämä ei päädy tyhjyyteen ja pimeyteen. Kuolemaa ei ole vain ruumiimme kuolee ja mätänee. Itse tiedän omat elämäni noin suurinpiirtein taakseppäin aina Atlantikselle saakka. Siihen väliin elämät Egyotissä hautakammoiden koristemaalarina, Ranskassa Napoleonin sotaretkillä, Vemäjällä ennen vallankumousta ja nyt sitten täällä lintukodossamme Suomessa.
      Tuonpuoleisessa "neuvosto"päättäköön seuraavan inkarnaationi ansioideni mukaiset olosuhteet.

      • Anonyymi

        Minä muistan käyneeni on ontossa maapallossa. Onttous ja terrastraalisignaali on luonnonlaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan käyneeni on ontossa maapallossa. Onttous ja terrastraalisignaali on luonnonlaki.

        Vastaus oli kuin minun suustani, tarvitsi ihan katsoa lähetysaika.
        hei me ollaan terrastraali inkarnaatioita samasta ontosta maapallosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan käyneeni on ontossa maapallossa. Onttous ja terrastraalisignaali on luonnonlaki.

        Tarkoitat, että jalkojemme alla on metrin kerros maata ja siitä alaspäin onttoa. Jos merenpohjaan tulee vuoto, niin ontto menee piloille, vai miten ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat, että jalkojemme alla on metrin kerros maata ja siitä alaspäin onttoa. Jos merenpohjaan tulee vuoto, niin ontto menee piloille, vai miten ?

        Eihän taivaankansikaan vuoda. Ilma karkaisi jos taivaaseen tulisi reikä. Ontto maapallo sama juttu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe