Koronalinko

Anonyymi

Joko sielä cittarissa uskaltaa käydä? Jääkö sielä niiden itseoikeudettujen mummeleiden jalkoihin tai pääseekö niiden puujumalana seisovien ukkeleiden ohi niillä kapeilla käytävillä?

25

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mikä sinulla oikein saa aikaan tuon ainaisen kaunasi Cittaria kohtaan ?
      Tehtailet noita kaunaisia avauksia tasaisin väliajoin. Tuollainen viittaa jo jonkin asteiseen sairauteen, ei muuhun.

• Anonyymi

Varovaisuus Koronaviruksen suhteen saa aikaan huolehtimisen myös ympäristöstä jossa liikkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varovaisuus Koronaviruksen suhteen saa aikaan huolehtimisen myös ympäristöstä jossa liikkuu.

Ei kyse enää ole varovaisuudesta, tai mistään sellaisesta. Enemmänkin siitä, että taitaa ottaa päähän se, että kauppias menestyy tuolla konseptilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyse enää ole varovaisuudesta, tai mistään sellaisesta. Enemmänkin siitä, että taitaa ottaa päähän se, että kauppias menestyy tuolla konseptilla.

Nii-in, kyllähän se ottaa päähän ku asiakkaiden terveyden kustannuksella joku menestyy olkoon konsepti mikä vaan muu kuin se asiakkaiden terveyden riskeeraaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii-in, kyllähän se ottaa päähän ku asiakkaiden terveyden kustannuksella joku menestyy olkoon konsepti mikä vaan muu kuin se asiakkaiden terveyden riskeeraaminen.

Älä sit jumalauta käy siellä, jos noin pelottaa. Ei helvetti, mitä vikinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikan baarit ovat niitä todellisia koronalinkoja, niissä ei kannata käydä.
        Muutenkin toiminta on härskiä ja röyhkeää...
        Nytkin on vallannut tilaa itselleen kävelykadun puoliväliin, vaikka lupa on samanlevyinen kuten toisillakin baarilla, mutta eihän tämä narsisti säännöistä välitä.
        Karttakaa tätä kähmijää ja tästä on myös näyttöjä.

• Anonyymi

Täällä ihmetellään (12.2.2021): " mitä konkreettisia toimia on tehty Järvenpään pahenevan koronatilanteen takia?"
      Siis muutakin kuin vaietaan.

https://www.epidemia.fi/seuranta/

• Anonyymi

Aamun ensimmäisinä tunteina sielä on enemmän sairauksia liikkeellä mitä viereinen JUST-terveysasema pystyy kuukaudessa käsittelemään, näin joka päivä...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ainuttakaan en ole käyttänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskittomuudesta pitäisi sakottaa myös Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea voi vaatia, mutta kaikkea ei voi saada mäntti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskivaatimuksia palautetaan

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronarokotusten-edellakavija-israel-palautti-maskivaatimuksen-tartuntojen-nousun-vuoksi-australiassa-miljoona-sydneylaista-koronasulkuun/8178394#gs.4rd2et

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä, eikä niistä mitään hyötyä olekaan.

https://www.laakarilehti.fi/ajassa/verkkokommentti/keisarilla-on-maski-mutta-ei-vaatteita/?public=324904df6929f7f13c5ad898e106ee60

Tässä esim. lääkärin kokemuksia maskien käytöstä, sekä miten niitä tulisi äyttää oikein, tuohon ei oikeastaan kukaan normikansalainen edes pysty.
        Kansalaisten maskinkäyttö on lähinnä vitsi, mitään hyötyä niistä ei ole, monet räpläävät niitä likaisilla käsillään ja niitä säilytetään taskussa (ilman suojaa), tai leuanalla...
        Täyttä pelleilyä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Älä mene vieläkään...

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ja 4 baarissa ym. korona-altistuksia

https://www.keski-uusimaa.fi/paikalliset/4271369

• Anonyymi

• Anonyymi

Ottaako ulisijaa päähän, en ole käynyt kertaakaan testeissä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe