Anna sen soida -kamppanja

Anonyymi

Voi vittu et kehtaavatkin. Suommalaiset muusikot jotka on tienannu ihan hyvin rahaa viime vuosina kerjää nyt kansalaisilta ilmaiseksi rahaa kun keikat vähissä!

Kyllä varmaan lahjotan rahaa jollekkin joka on saanut viime vuonna vaik 100.000/vuodessa. Nyt sit kerjätään.

Meni maku näihin suomalaisiin muusikoihin. Noloja.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinne vaan aktiivimalliin jos eivät muuten pärjää.

• Anonyymi

Moniko muusikko sai kepun elinkeinotteluministeri Mika Lintilän 100.000 euron pikavoittoja joita jaettiin ihan sikana TV-julkuille ja erilaisille konsulteille? Montako miljardia kepun agraarisosialistit puhalsivat veronmaksajilta kaverikapitalisteille?

• Anonyymi

Saahan muusikkokin sossusta sen 500€/kk käteen elämiseen (16,70€/pvä) plus kohtuulliset hyväksytyt asumiskulut(vuokra/vastike,vesi,sähkö), kuten kuka tahansa jamppa, jos tileillä ei roiku rahaa ja löydy muuta realisoitavaa arvo-omaisuutta. Asuntoaan ei joudu myymään, jos siinä itse ja/tai perhe asuu. Ei taviksetkaan saa mitään keräysrahaa. Yrittäminen sisältää riskin kuten toiselle työskentelykin, työkkäri ja/tai sossu auttaa.

• Anonyymi

Ainakin pääkaupunkiseudulla on tarjolla siivouspaikkoja ja puhelinmyyntiä. Niillä töillä joutuvat monet elämään.

• Anonyymi

Andykin solkkaa että "For those in need", heh artistien kerjuutvspotissa.

• Moni näistä kerjäläisistä on blm, antifa ja metoo kannattajia. Nyt he kerjäävät rahaa niiltä joita seuraavana päivänä kutsuvat rasisteiksi.

Mitä mieltä? =)

• Anonyymi

Asian on juurikin näin. Varsinkin Paleface on tällainen reppanapelle.

Kyllä oikeistolaisen duunarin raha nyt kerjäämällä kelpaa. Syksymmällä taas moititaan ja haukutaan jos korona väistyy. Nyt ollaan niin kilttiä reppanaa että.

• Anonyymi

Suomalaisten pieni palkkaisten duunareidenkin pitäisi tehdä samanlainen kamppanja. Ennemmin niille antaisi rahaa kun näille artisteille jotka leveilevät tuloillaan muuten roskalehdissä. Nyt sit kerjätään ku ei ole keikkoja...voi vttu.

• Anonyymi

Jos ei ole töitä niin se on alan vaihto kuten muillakin työssäkäyvillä. Lopettakoon itkunsa ja menkööt vaikka raksalle lautapojaksi tai jakaa mainoslehtisiä

• Anonyymi

Onneksi tämä nolo kamppanja taisi jo loppua. Oli kyllä pohjanoteeraus suomalaisilta muusikoilta 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      33
      11047
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7467
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      80
      3812
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3780
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      42
      3248
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3217
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      43
      3080
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3078
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2023
    10. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      24
      1749
    Aihe