Savon Voimalta maksumuistutus saapumattomasta laskusta

Anonyymi

Onkos tämä kuinka yleistä nykyään, että Savon Vaiva laittaa laskut suoraan perintään. Ropo Capitalilta tuli maksumuistutus, vaikka alkuperäistä laskuakaan en ole saanut. Kuinka voit maksaa laskun, jota et ole saanut?
Asiakaspalvelija vieritti syyn jakeluyhtiön niskaan.
Onko tässä taustalla joku hyväveli-systeemi, että näin corona-aikana saadaan kaverin perintäfirmalle näppärästi pientä lisäpisneettiä?

7

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitettavasti näin se menee. Jos oikeudessa tuo käsiteltäisiin, niin asiakas olisi heikoilla. Se kuulema pitää tietää asiakkaan milloin laskus aika on. Ei voi luottaa postilaitokseen, vaan itse pitää huoli että laskut tulee perille. Jos on jonkin tuotteet/hyödykkeen tilannut, niin pitää tietää milloin laskun aika on.

• Anonyymi

Kylläpäs on ihmeellistä toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpäs on ihmeellistä toimintaa.

Niinhän se on, mm. Trafi ei ota itse mitään vastuuta jos töppäilee, eli ei laita verolappua autoilijalle, on kuulemma autoilijan vika jos ei tiedä milloin pitäisi rueta verolipun perään kyselemään, Törkeää toimintaa.

• Anonyymi

Aloittaja jatkaa vielä sen verran, että en nähtävästi ole ainoa jonka kohdalla sattui tämmöinen laskun unohdus.
      Nimittäin, asiakaspalveluun jonottaessa sieltä jo kuului tähän tyyliin: "Jos asiasi koskee Ropo Capitalin maksumuistutusta, näppäile 2..."

Viivästyskorko ja perintäkulu sieltä suostuttiin muitta mukinoitta poistamaan, eli se alkuperäinen laskun summa jäi maksettavaa.
      Ihan piruuttani sitten kysäisin, että mitenkäs ne puhelukulut ja tämän asian hoitamiseen käytetty aika ja siitä aiheutunut mielipaha, paljonkos siitä korvataan?
      Sitä ei kuulemma voi maksaa, koska lasku on (muka) lähetetty ja syy on jakeluyhtiössä.

Säälittää niiden puolesta, jotka eivät välttämättä huomaa, että heitä on k*setettu ja maksavat kiltisti ne ylimääräiset kulut.

• Anonyymi

Kannattaiskohan ottaa e-lasku käyttöön, tulee lasku varmasti perille ja jää maksuaikaakin hyvin, katsos kun postiin ei voi luottaa eikä se ole laskuttajan vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaiskohan ottaa e-lasku käyttöön, tulee lasku varmasti perille ja jää maksuaikaakin hyvin, katsos kun postiin ei voi luottaa eikä se ole laskuttajan vika.

Savon Voiman laskut kuljettaa Savon Jakelu. Ei Posti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Savon Voiman laskut kuljettaa Savon Jakelu. Ei Posti.

Aivan sama kuka ne kuljettaa, e-lasku on nopein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe