Haluan tuntea itseni terveeksi

Siis seksuaali terveeksi. Kokoajan mielessä kaikki heteroseksin vähän erikoisimmat,kuten sitominen,pissaleikit, alistaminen,piiskaaminen,fetissi,lelut,fitsaus.No puppuseksi on ihan tavallista mielestäni,joku voi ajatella että olen pervo,en ole ,vaan vapautunut ja meillä on täällä oikeus kokeilla kaikkea. Kaiken lisäksi olen avioliitossa pitkässä sellaisessa,olen sanonut vaimolleni että suostun ihan mihin vaan ,mutta pyyntöä ei tule. Kommenttia etenkin naiset.

6

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei naisia kiinnosta seksi, turha pyytää kommenttia

      • Anonyymi

        Ulkomailla varsinkin lämpimissä maissa naiset ovat ihan kiimassa ja varsinkin kiimassa suomalaisiin miehiin. Kannattaa googlailla, jos kiinnostaa esim hakusanalla "afrikkalaista deittailua". Palveluissa on joku kk-maksu, mutta sille rahalle saa oikeaa vastinetta kunhan osaa jonkun verran lukea ja kirjoittaa naisille englanniksi.


      • Anonyymi

        Suomessa ei ole vielä herätty ongelmaan. Syntyvyys on laskussa ja naisia ei kovinkaan paljon kiinnosta seksi. Syy on joko biologinen, tai sitten yhteiskunnan. Esim 70-luvulla asiat olivat toisin ja naiset vielä hedelmällisiä.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa, ja kiihottaa juuri nuo samat mukavasti pervot asiat. Kokeilunhaluinen ja pidäkkeetön mies on mun makuun.
      Mutta jos mies sanoisi suostuvansa mihin vaan ja jäisi pyyntöä odottelemaan, ei taitaisi tapahtua mitään. Haluan että mies tietää mitä tahtoo ja ottaa sen, eli mut, miten tahtoo sen enempiä kyselemättä.

      • Anonyymi

        Kiihttasi sitoa sinut ja antaa piiskaa jonka jälkeen ottaisin sinut takaapäin rajusti sitten saisit toteuttaa oman pervon fantasiasi


    • Anonyymi

      En ole nainen, muttakommentoin.
      Suomessa BDSM (sitominen, alistaminen, kivun tuottaminen) on varsin yleistä ja siitä ei paljoa puhuta, mutta useat niitä kotona harrastavat.
      Usein naisilla halut kasvavat, jos ottaa rajusti ja pitää kunnolla kiinni. Toki rajansa kullakin ja ketään ei tule vahingoittaa. Kuristamista en suosittele kenellekään.

      Itse olen fistannut ja sillä saa annettua naiselle todella suuden nautinnon. Siihen tarvitaan nainen, joka suostuu siihen ja paljon aikaa valmisteluun ja paikkojen lämmittelyyn. Hitaasti hyvä tulee. Jos se alkaa sujumaan, niin jatkossa käy hieman rennommin ja pienemmällä alkukivulla/nipistelyllä.

      Peppuseksi voi vahingoittaa peräsuolen seinämiä, jos ei ole kunnon liukastetta. Sylki ja pillumehu ei ole pidemmän päälle hyvä ratkaisu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe