Hieman käteni vapisivat tuota otsikkoa pohtiessani.
Tiedän että useat palstalaiset olisivat hakkaamassa minua kepeillään tuosta vertauksesta mutta antakaahan kun yritän selittää.
Mahatma Gandhi sanoi:
"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you WIN."
Suomeksi suunnilleen että:
"Ensin he jättävät sinut huomiotta, sitten he nauravat sinulle, seuraavaksi he taistelevat sinua vastaan kunnes sinä VOITAT!"
Nauruvaihe otsikkoaiheen tiimoilta on ollut käynnissä jo pitkään. Aihetta ei ole edes yritetty käsitellä vaan siitä puhuneet on leimattu hulluiksi.
Nyt on käynnistetty jo taisteluvaihe. FE- teoriaa käsitteleviä videoita ja kirjoituksia poistetaan tuhansittain eri medioista. Mitään sitä sisältävää aineistoa ei taatusti oteta julkaistavaksi valtamedioissamme.
Voimme hyvällä syyllä kysyä miksi tätä pelätään ja vastustetaan niin voimallisesti.
Sitä voittoa en varmasti minä tule enää näkemään mutta se tulee varmasti!
Litteä Maa ja Mahatma Gandhi.
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
onko se käsi 45 asteen kulmaan ja kantojen klopsautus, hähähäääääää...
- Anonyymi
Mä oon jämähtäny tohon nauruvaiheeseen.
Mua naurattaa kun ne ihmiset siellä pallon alapinnalla seisoo ja tsimmailee päät alaspäin eikä meret putoo niitten päälle.
Yks tyyppi sano että se on magnetismia nääs. Sillon mää repesin ett oonks mä magneetti niinku sit? Mites ne meretkin on magneettiset ja perhoset lentelevät selällään siellä sitten nääs. Ei saakeli mene jakeluun ja tällaista sontaa ne ihmiset uskoo. Voihan helkkari.Niin ja heh heh.....
Jos ihmiset on saatu uskomaan pallomaahan niin eliitin on sen jälkeen helppoa saada massat uskomaan aivan mihin tahansa.
Nyt jengit kulkevat kuonokopat päässään ja välttelevät toisiaan; mahtaa siinä olla eliitillä nauruissa pitelemistä.
Kohta kurjalistot tappelevat rokotusjonoissa joissa heille injektoidaan valikoituja myrkkyjä jotka aiheuttavat sairauksia, lyhentävät elinikää ja tyhmentävät päät.
Heleijaa, hienosti pyyhkii.....:-)
- Anonyymi
Paskamyrsky on aina tiedossa kun ottaa maailman muodon puheeksi.
Oon etsinyt pitkään suomenkielistä yhteisöä jossa tästä asiasta saisi keskustelua hyvässä hengessä ilman dunningia ja krugeria. Onko meillä semmosta vai pitääkö ite tehdä?
Joka tapauksessa, maailma on näennäisesti ja testattavasti litteä ja liikkumaton. Koronavirus on tämän vuosikymmenen suurin kusetus ja kaikki mitä luulit tietäväsi on todennäköisesti valetta.
"Kiinalainen tulee Suomeen ja ihmettelee miksi ihmiset katsoo niin paljon uutisia, jokainenhan tietää että ne on valtion propagandaa."Lämmin kiitos kiinnostuksestasi.
Ennen kuin olet valmis keskustelemaan FE- teoriasta sinulla tulisi olla hieman pohjatietoja.
Sitä on suomeksi hyvin niukasti saatavilla; ainoa melko hyvä on https://www.tietopiste.com/
Sitten on litteän Maan forumi:
https://foorumi.tietopiste.com/index.php
Lisäksi Naamakirjassa oli Litteä Maanpiiri- keskusteluryhmä jonka ylläpitäjä poisti aivan liian radikaalina niinkuin ymmärrät.
JuuTuupista poistetaan raivokkaasti arvovaltaisimpia FE- videoita- ja kanavia mutta uusia syntyy. Parhaimpia säilyneitä on esim GLOBEBUSTERS ja vaikkapa DITRH.
- Anonyymi
Mitä eroa on Nasussa ja Gandhissa?
Gandhi tiesi mistä puhuu.
ps. Gandhi myös tiesi ettei Maa ole litteä. - Anonyymi
Maa ei ole pallo. Eikä se ole litteä. Oikeasti maa on rinkelin muotoinen. Kaikki seikat, jotka puhuvat sitä vastaan (esim. näköhavainnot) johtuvat vain massahypnoosista, jonka vallassa kaikki ihmiset ovat. Hypnoosin ansioista tutkijat myös näkevät mittalaitteiden antamat tiedot siinä muodossa jossa HE haluavat heidän näkevän.
Naurattaako ? Se osoittaa, että olen oikeassa ! - Anonyymi
Gandhi tuskin tarkoitti että mikä tahansa paskapuhe muuttuu totuudeksi kunhan sille aikansa nauretaan.
Tämän palstan pallopäät ovat jämähtäneet nauruvaiheeseen vastaväitteiden puuttuessa.
He eivät kykene siirtymään taisteluvaiheeseen aivokapasiteettiensa vähyyksistä johtuen.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Tämän palstan pallopäät ovat jämähtäneet nauruvaiheeseen vastaväitteiden puuttuessa.
He eivät kykene siirtymään taisteluvaiheeseen aivokapasiteettiensa vähyyksistä johtuen.Moderni inkvisitio on voimissaan edelleen. Jo keskiajalla he vaativat puritaanista uskoa tiettyihin dogmeihin.
- Anonyymi
Niinpä. Nasun naurettavista väitteistä tulee mieleen aivan toisenlainen historiallinen henkilö koskien propagandaa ja sen toistamista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Nasun naurettavista väitteistä tulee mieleen aivan toisenlainen historiallinen henkilö koskien propagandaa ja sen toistamista...
Oliksese ihmisoikeustaistelija Stalin joka voitti Hitlerin`?
Anonyymi kirjoitti:
Oliksese ihmisoikeustaistelija Stalin joka voitti Hitlerin`?
Muistan aikoja jolloin kommunistinuorisomme liputti Neuvostoliiton ja DDR:n puolesta.
Siinä olivat mukana myös sossut, viherpiiperöääliöt ja anarkistit.
Naurettava muumimamma Tarja Halonen käsilaukkuineen edusti silloin sitä oikeaa ajattelutapaa. Nyt tämä maanpetturi Halonen ilkeää vielä olla suuna päänä ties missä naurettavissa yhteyksissä.
Katsokaa tuota oksennuksia herättävän ämmän piiperrystä:
https://www.youtube.com/watch?v=P8S73TsReGY- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
He eivät kykene siirtymään taisteluvaiheeseen aivokapasiteettiensa vähyyksistä johtuen.Jokainen "pallopäöä" kylläkin vaikuttaa täällä olevan henkisesti sinua älykkäämpi, sinullekin on moneen kertaan kerrottu todisteet maapallosta mutta kun oletr henkisesti alakoululaisen tasolla niin ei voi mitään.
Avaaja:
Sanonta "First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you WIN." on hyvin usein käytetty, mutta ajattelun aihetta on miten tilanne eroaisi siitä että joku on oikeasti naurettavan väärässä.
Eikö siinäkin tapauksessa olisi askeleet samoja?- Anonyymi
Erona on sekin että kuten Gandhi totesi, elementtejä hänen tapauksessaan oli 4:
- ignore
- laugh
- fight
- win
Tuossa Nasun esittämässä tapahtuu ainoastaa:
- laugh
- ignore
Gandhista sekin että mies uskoi asiaansa niin paljon että meni syömälakkoon.
Koska Nasu aloittaa saman?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449071
- 785552
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384024- 543513
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543352Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283218- 442430
- 342002
- 2111774