Tee päivän hyvä teko ja käräytä maskitta kulkeva naapuri poliisille. Vain yhdessä selviämme koronaviruksesta - emme maskitta.
Olen käräyttänyt jo 3 maskitonta naapuria poliisille
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maskittomista pitäisi alkaa maksamaan ilminantopalkkioita.
- Anonyymi
Voit kyllä tunkea maskisi per see seesi.
Maskin käyttö on SUOSITELTAVAA - ei pakollista.
Poliisi nauraisi sinun jutuillesi, jos oikeesti niistä ilmoittelisit.- Anonyymi
Eivät nauraneet vain veivät pidätetyt naapurit putkaan. Poliiseilla oli onneksi oikeaoppisesti maskit kasvoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät nauraneet vain veivät pidätetyt naapurit putkaan. Poliiseilla oli onneksi oikeaoppisesti maskit kasvoillaan.
Eihän kukaan tietenkään kiellä kirjoittelemasta noita typeriä persufantasioita tänne, mutta onko moisessa nyt oikein minkäänlaista järkeä?
- Anonyymi
Olisi hyvä jos käräyttäisit maskittomat naapurit esim. Liekinheittimellä, se hävittää Koronan, eikä vie poliisien vähäisiä resursseja ylinopeusvalvonnasta ja netin n sanajahdista.
- Anonyymi
On vain yksi nimi ylitse muiden, vain tämä on totta.
- Anonyymi
Trollonlollon.
- Anonyymi
Tästäkin taloyhtiöstä lähti ainakin kymmenen ihmistä putkaan. En tiedä mikä on loppusijoituskohde. Luultavasti persuja niin päätynevät reservaatteihin.
- Anonyymi
Tuolla maskivouhotuksella teet vain karhunpalveluksen itsellesi kun kohta kaikki täällä vastustavat maskin pitämistä.
- Anonyymi
Näin kun naapuri kävi parvekkeella ilman maskia, ilmoitin heti virkavallalle tietysti kuten kunnon kansalaisen kuuluukin.
- Anonyymi
Virkavalta tuli ja viskasi minut putkaan häirikkösoitoista.
- Anonyymi
Siellä oli Odineita ja sain pyllyseksiä. tietysti kuten kunnon kansalaisen kuuluukin.
- Anonyymi
Olen muutaman maskittoman pudottanut perinnöksi saadulla Sako TRG:llä. Lupia en tuolle edes saa ja sama on pätkytellä ukkivainaan ampumatarvikkeet pois. Tarkka on kyllä kuin mikä. 600 metristä putoaa helposti.
- Anonyymi
Toisaalla ihmisiä tarvitsee oikeasti apua. Käräytetään avaaja. He varmaankin antavat sinulle arvoa kun ja jos selviävät hädästään.
- Anonyymi
Ok ja jos näet jihadistin et ilmoita kun hänellä on maski :D
- Anonyymi
Jihadisteillä on maski (kaapu päässä) - siis et ilmoita kun ja jos näkisit tero-ristin valmistautumassa torille menoon?
- Anonyymi
Pariskunta harrasti jotain makuuhuoneessaan ilman maskia ja rihman kiertämää.
Sain hyvää materiaalia piilottamastani kamerasta nettiin, kun hälyttämäni poliisit tulivat maskit naamallaan karhuryhmän kanssa pidättämään suurrikolliset. Olipa kerran maskiuskovainen, ilmastoahdistunut ja vihervasuri, niin se yksi ja sama hörhö.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Mano sinä olet.
- Anonyymi
DDR:stä tuli peruskoulukin Suomeen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785