Some suorastaan pursuaa väitteitä ja noita väitteitä tukevia postauksia, joissa tekoa väitetään tahalliseksi. Henkilökohtaisista vakavista ongelmista kärsinyt kuljettaja päätti ajaa 150 km/h nopeudella suoraan metsään??? Hän postasi väitettä tukevia dokumentteja someen hetkia ennen tekoaan?
Oliko Nokian 3 nuoren kuolonkolari mahdollisesti tahallinen teko???
38
6402
Vastaukset
- Anonyymi
Mtv3:n tekstitvssä on tänään että joku jäi junan alle Helsingin Myllypurossa tänä aamuna. Hyppäsikö itse?
- Anonyymi
Lähitapiolan mukaan juna hyppäsi. Junan vahingot korvattaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkustajien vahinkoja ei korvata.
Jussi Kusiniemi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkustajien vahinkoja ei korvata.
Jussi KusiniemiKusiniemen lapset ovat korvattavissa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäihän se yksi mannekin joskus junan töytäisemäksi, ja selitti poliisille tapahtumaa. Hai se ikäänkuin koukkasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikös se mustalainen aikoinaan sanonut vastaavassa tilanteessa että juna koukkasi.
- Anonyymi
Minulla on tämä Nokia 3 kyllä vähän hidastunut. On jo monta vuotta vanhakin.
- Anonyymi
herranjumala mikä suru moneen kotiin....nuorten elmö katkesi. 😭😭😭
- Anonyymi
Surua moneen kotiin. Olisi hyvä ajatella omaisten tuskaa,eikä kirjoitella asiattomia kommentteja kolarista.
- Anonyymi
Oli ilmeisesti tahallinen ulosajo.
- Anonyymi
Kyllä se oli tahallinen teko että lähtivät rattijuopon kyytiin. Sitä saa mitä tilaa, niin makaa kuin petaa.
- Anonyymi
Aikoinaan oli kampanja:
"Ole todellinen kaveri. Älä päästä kaveria kännissä rattiin".
Metsään ajajalla ei ollut kavereita.
- Anonyymi
"Vakavia ongelmia",,,, . Sikäli mikäli tämä "ongelmanratkaisija" istui ratin takana ja jäi ainoana henkiin turma-autosta, niin ongelmat eivät ilmeisesti vähentyneet.
Käsittämätöntä, että henkilökohtaiset ongelmat pitää sosialisoida koskemaan myös muita. Ajat näemmä muovanneet tuotakin kulttuuria. " Wanhaan hyvään aikaan" henkilökohtaiset vakavat ongelmat ratkaistiin itse, eikä levitetty murhetta ympäri kylää. Surullista.- Anonyymi
Laajennettuja itsemurhia tapahtunut aina, tainneet jopa vähentyä.
- Anonyymi
Poliisit jahtasivat nuorten autoa, joten siksi ajoi suurta ylinopeutta.
Ajotaidot eivät riittäneet joten ajoi ulos.
Jos poliisit eivät olisi jahdanneet, ei olisi tullut mitään kolaria ! - Anonyymi
Teon tahallisuutta ovat päässeet monet arvioimaan jo tekohetkellä. Nettiin striimattiin autosta onnettomuushetkellä videota, jossa meininki oli kova.
- Anonyymi
Millä tavalla kova meininki?
- Anonyymi
Luonto valitsee omansa.
- Anonyymi
Niille pitäis vaan antaa ajokortti ja auto, kellä ei ole masennusta.
- Anonyymi
Rattijuopumus on aina tahallinen teko.
- Anonyymi
Ei ole, juuri kukaan ei suunnittele tekoa ennalta, se on aina lähes poikkeuksetta kännisen päähänpisto.
- Anonyymi
Niin somessa näkyy, että autoa ajeli humalassa myös kaksi menehtynyttäkin henkilöä. Hauska ja hilpeä meininki porukalla näytti olevan ennen tuota kohtalokasta törmäystä. Varmuutta ei ole siitä kuka ajoi turma hetkellä autoa, joten syyttely ei auta ketään. Porukka oli tietoisesti humalassa ja autossa sekä ratissa. He ovat kyllä kaikki yhtä syyllisiä tapahtuneeseen surulliseen tragediaan. Annetaan läheisille rauha, kirjoittamatta asiattomia ja toivotaan, että tästä surullisesta onnettomuudesta kaikki nuoret ottaisivat opikseen.
- Anonyymi
Missä sellaisia videoita on, taitaa olla vale. Itse olen nähnyt vain sen auton haltijan/omistajan ajavan. Tuskinpa kukaan muu itsemurhaa suunnitellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellaisia videoita on, taitaa olla vale. Itse olen nähnyt vain sen auton haltijan/omistajan ajavan. Tuskinpa kukaan muu itsemurhaa suunnitellut.
Onhan niitä videoita näkynyt missä tyttökin autoa ajoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä videoita näkynyt missä tyttökin autoa ajoi.
Etkä osaa kertoa yhtään paikkaa missä näkyy, eipä ollut yllätys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytön vanhempien auto oli kyseessä,joo ja videoitten perusteella 3 eri henkilöä ajoi autoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä osaa kertoa yhtään paikkaa missä näkyy, eipä ollut yllätys.
Videot poistettu suurimmaksi osaksi,ylilaudalla oli jotain
- Anonyymi
IL
"- Ajokortti ei voi olla kansalaisoikeus. Sen saaminen ja hallussapito edellyttävät kykyä ja taitoa ajaa liikenteessä"
-
Kaikenlaista räpeltäjää näkee tienpäällä, kaikki poliisitkaan eivät ole hyviä kuljettajia. - Anonyymi
Idioottikin saa ajokortin, pikkurahalla saa.
- Anonyymi
Jaa minä vai, mulla on kuule virka.
Jaa mikä sytytystulppa, älä sää kuule amis tuu tätiä neuvomaan. - Anonyymi
Rahalla saa autoja muttei järkeä.
- Anonyymi
Ja tietynlaisella persoonallisuudella saa rahaa ilman järkeä.
- Anonyymi
Hyvin aavistettu. No nythän luki Aamulehdessä, että kuljettaja oli ennen käsijarrun vetämistä pohjaan (ylinopeudessa) laittanut tekstarin: ”Mä tapsn itseni”.
(kirjoitusvirheellä)- Anonyymi
Täh käsijarru pohjaan 140 vaudissa suoralla tiellä???
Oletko tosissasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh käsijarru pohjaan 140 vaudissa suoralla tiellä???
Oletko tosissasi?Luepa lehdestä. Käsijarru pohjaan, auto lensi kyljittäin puuta ja muuta päin ja katkesi kahtia. Jalkajarrua ei ollut tutkinnan mukaan käytetty.
- Anonyymi
Auto käynyt pientareella kerran ennen onnettomuutta, siinä oli tehty korjausliike ja saatu auto takaisin tielle siis näin oikeuden mukaan,eli tuskin on tahallaan ajettu lepikkoon..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849