Pillun imeminen apuväline

Anonyymi

Kertokaa naiset kun haluaisin löytää jonkun laitteen millä voisi imeä pillua itsetyydytyksessä.
Olen kokeillut lukuisia erotiikka kauppojen ovat ihan leluja.

10

2931

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä pitää olla joku alipaine juttu sitä varten, miksi mies ei kelpaa imeen pillua.

    • Anonyymi

      Olisikohan tuossa kyse naisille tarkoitetusta, miesten penispumppua vastaavasta lelusta, joita pitäisi olla kaikissa lelukaupoissa.

      Eikös saatavilla ole kahta perusmallia, pienempi klitorispumppu ja sitten isompi vulvapumppu.

      Mutta ilmeisemmin niiden käytössä tulisi olla varovainen / maltillinen, ettei alipeinepumpulla tee enempi vahinkoa kuin hyvää.

      Niin, ja onhan noita erilaisia nännipumppujakin saatavilla, paisuttaa ja herkistää joksikin aikaa nännejä.

    • Anonyymi

      Osta lypsykone. Kaluakin imee

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä siihen pitäisi olla joku aparaatti kun mieskin voisi tehdä täsmälleen saman? Kun kerta naistenkin on pakko olla miehen sijaisena suihin otossa.

    • Mä tykkään ihan vaan pölynimurista.
      Aina kun pitää siivota mun huone mä imuroin pilluni kanssa.

      • Anonyymi

        Hetkoonen...naisten pakko oltava miehen sijasta suihinotossa???
        No ei multa kyllä ole kukaan mies ikinä suhin ottanu ja ketään ei voi pakotta ottamaankaan jollei halua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkoonen...naisten pakko oltava miehen sijasta suihinotossa???
        No ei multa kyllä ole kukaan mies ikinä suhin ottanu ja ketään ei voi pakotta ottamaankaan jollei halua!

        Kyllä voi, sillä on oma lakiterminsä "lievä raiskaus" ja lievillä nuhteillahan tekijä siitä selviää, jos nyt edes käräjille juttu menee. Mutta jos nainen istuu miehen naamalle, se on jo vakavampaa ja nainen ei nuhteilla siitä selviä, koska se on miestä alistavaa ja nöyryyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi, sillä on oma lakiterminsä "lievä raiskaus" ja lievillä nuhteillahan tekijä siitä selviää, jos nyt edes käräjille juttu menee. Mutta jos nainen istuu miehen naamalle, se on jo vakavampaa ja nainen ei nuhteilla siitä selviä, koska se on miestä alistavaa ja nöyryyttävää.

        Tervehdys vaan,en missään vaiheessa traumoja saanut,ainoastaan se oli tietty vaikeus selvitä, sillä jouduin 4 miehen alistamaksi,miehet sitoi minut kiinni.Nämä miehet oli vaimoni kavereita,joista yksi mies oli romani eli mustalais mies.Nämä miehet oli
        liike miehiä ,vaimo on paljo näitte kanssa tekemisissä,kuten nytkin nää miehet oli meillä
        4 vrk ajan,majoituneena,ja naivat panivat vaimo kanssa,kuten myös otimme viinaa lonkero.
        Niin tämä oli vaimo idea,että nämä miehet ottaa minut alastomaksi ja sitoo ,ja Vaimo saa sitte rauhassa miesten kanssa tehdä tämän, vitun haarat levällään auki , tulee istuun mun naaman päälle.
        Vaimo hinkkasi jynkytti sitä kusista limasta nussittua vittuaa mun naaman päällä ,minun naama oli täysi limanen märkä kusesta,kusi maistu huulillani ja sitä kusisen vitun löyhkää hajua.
        Tätä helvettiä harrastettiin pitkä päivä olohuonee lattialla,sen voin totee kyrpä kyllä seiso mielettömästi tämäkin oli vaimo juoni minu kyrpää kiskottiin kuritettii tosi hävittömästi,ja miehet välillä nussi vaimoo siinä lattialla vieressäni,ja taas sen jäläke tuli naamani päälle.
        Tämän tehtii minulle .Olen 47v ja vaimoni on 44v.
        Tukeva tanakka lyhyt lihv pullukka.


    • Anonyymi

      Heissan tää on itselläni,on tälläine pieni auton penkkien asuntovaunun penkkien pölyjen imurointiin , on pieni kokonen käsitellä,Käy sähköllä että saa ladattua. Nää suulakkeet ovat litteä muotoisia saa clitoriksee imua ,ja virtsarakko lihaan ,
      Häpyhuulet saa todella hyvin..Saa kyllä ihan mielettömän vapinan tärrän aikaiseksi,tuntuu että silmissä sumenee kun sillä imettää ihmettä, vaikka kui vaikeeta teke,kyllä pillun lutku vuotaa,on liukas limanen pitkään.Ja tissie nännit voihan vittu Etta tekee hyvää. Tämä vaan on niin,olen kiimanen naikkonen tätä teen kun kyrpää ei ole maisemissa työntymään sisääni. Nauttikaa ystävä naiset että pieni pillu tytöt. Terkuin jo aikuinen naine.

      • Anonyymi

        Spede leikkii naista buaahaa


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe