Flo ja Zach

voittivat Amazing Racen

Amazing Race. MTV3:n teksti TV oli tänään viikon edellä ja kertoi ensi jakson eli finaalin ratkaisun näin etuajassa. (MTV3 teksti TV sivu 347)

20

3804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoin juuri

      netistä voittajat ohjelman omalta sivulta..

      • tottakai ne netissä on

        Jutun pointti oli se, että Maikkari onnistui spoilaamaan itse oman ohjelmansa omalla teksti-tv:llään. Sehän nyt on itsestään selvä, että jos haluaa nuo jenkkisarjojen ratkaisut, niin tottakai ne löytyy niiden omilta nettisivuilta ja paljon ennen kuin sarjaa edes mainostetaan Suomessa. hoohhhhh


    • retum

      Kaikkihan sen jo tiesi ennen Maikkarin teksti-tv:ta. Mutta oli miten oli, niin Flo on pois pilattu, keskiluokkainen amerikkalaispimu. Hyvän näköinen, mutta todella ilkimys. Jäis vaan vanhaksipiiaksi, niin olisi muilla helpompaa. Ihmettelen, miten voi olla niin hienoa miesta kuin Zac. Rauhallinen ja hyvä hermoinen. Ei koskaan suuttunut. Semmoiselle miehelle suo voiton, mutta seuralainen ei kyllä mitään ansaitsisi.

      • flowass

        Flo on yksinkertaisesti mielenvikainen. On aivan varmaa että pysyy vanhanapiikana. Tuollaista psykopaattista kitisijää ei siedä kukaan. Täytyy myöntää, jos itse olisin ollut melomassa niin ämmä olisi saanut melasta päähänsä.


      • ..että ovat...

        ...sisarukset. Olenko väärässä? Mutta totta, Flo on tosi tyhmä pikkulikka, joka ei ymmärrä todellista seikkailua. Nauttisi kun on kerran tuollaiseen päässyt mukaan...


      • shamaani
        ..että ovat... kirjoitti:

        ...sisarukset. Olenko väärässä? Mutta totta, Flo on tosi tyhmä pikkulikka, joka ei ymmärrä todellista seikkailua. Nauttisi kun on kerran tuollaiseen päässyt mukaan...

        On ne sisaruksia - niin että olisin humauttanut vielä herkemmin sillä melalla ;)


      • ystäviä..
        shamaani kirjoitti:

        On ne sisaruksia - niin että olisin humauttanut vielä herkemmin sillä melalla ;)

        Käypäs mela ihme tarkistamassa faktaa mtv3.fi/amazingrace , ni sieltähän se selvinnee sulle ja monelle muullekin...


      • Pertsa

        Olen täysin samaa mieltä, ilkeneeköhän muija vielä pyydellä Zackilta hänen omaa voittopuoliskoaan korvaukseksi kun on joutunut siellä kisassa ritumaan...


    • Ärsyttävää/raivostuttavaa

      jos Flo/Jack- voittavat. He sitäpaitsi fuskasaivat "bambuvati"soudussa, eli palkkasivat paikalliset soutajaksi, vaikka jokaisen olisi pitänyt soutaa ITSE. Jack ansaitsee voiton kun sieti Flota, mutta Flo EI ANSAITSE MITÄÄN.
      Ja jotenkin kummallisesti pedattu koko kilpailu, etteivät Terri ja Ian vaan voittaisi.
      Kaksi kertaa ollut Flon ja Jackin tippuminen lähellä, mutta yllätys,yllätys tämä varikko ei ollutkaan pudotus paikka, eli tuottajat ym. petaa Jackin ja Flon voittajiksi.

      • juttu jo alusta asti

        Nuo on "käsikirjoitettu" alusta lähtien


      • Nokkonen

        Kohta menee telsu kii,tai ainaki kanava vaihtuu, ku nariseva ja inisevä Flo, joka luulee olevansa joku helvetin prinsessa, jota kaikki passaa ja palvoo..voi luoja..kaikkea vaatimassa ja itsekkäästi vähän homman tökittyä ruikuttamassa pois ajattelematta ollenkaan Jackin osaa. Aivan ihmemies hermoineen.Mä oisin tehny vastaavas tilantees jo monta jaksoo sitten murha ja istunu linnas riemusta kiljuen, ettei se kananpaska enää kotkota yhtään missään


      • Katsoja

        niin mutta auttoihan ne paikalliset taluttamaan/tukemaan pyöriä. Tais olla niin että toinen veljeksistä oli ainoo joka suoritti tehtävän itse.


      • Ärsyttävää raivostuttavaa
        juttu jo alusta asti kirjoitti:

        Nuo on "käsikirjoitettu" alusta lähtien

        siitä saakka kun kaikki hyvännäköset (nuoret parit) tippu ja alkoi näyttää ilmeiseltä että kisan voitta joko läskit, keski-ikäiset veljekset tai timmissä kunnossa oleva, mutta VANHA pariskunta, niin tuottajat ym. alkoivat järjestellä Jackia ja Flota Amazing Racen voittajiksi.


      • Ärsyttävää raivostuttavaa
        Katsoja kirjoitti:

        niin mutta auttoihan ne paikalliset taluttamaan/tukemaan pyöriä. Tais olla niin että toinen veljeksistä oli ainoo joka suoritti tehtävän itse.

        jos paikalliset piti pyöriä pystyssä, mutta muut kilpailijat POLKIVAT ITSE Jack ja Flo ISTUIVAT VENEESSÄ kun kalastajat meloivat. Siinä on vissi ero. No, on se kamalaa kun kaks keksi-ikäistä kaljamahaa on vielä mukana!


      • kisu
        Ärsyttävää raivostuttavaa kirjoitti:

        jos paikalliset piti pyöriä pystyssä, mutta muut kilpailijat POLKIVAT ITSE Jack ja Flo ISTUIVAT VENEESSÄ kun kalastajat meloivat. Siinä on vissi ero. No, on se kamalaa kun kaks keksi-ikäistä kaljamahaa on vielä mukana!

        Ei siinä mitään eroa ollut. Kääkkä mummo näytti kävelevän pyörän edellä, joissain kuvissa eli ei edes taluttanut sitä. Säännöt pitäisi olla sääntöjä, mutta ei kaikkia voinut hylätä.


      • Ärsyttävää/...
        kisu kirjoitti:

        Ei siinä mitään eroa ollut. Kääkkä mummo näytti kävelevän pyörän edellä, joissain kuvissa eli ei edes taluttanut sitä. Säännöt pitäisi olla sääntöjä, mutta ei kaikkia voinut hylätä.

        Flo& Jack pitäis hylätä silti. Muut sentään yritti sitä polkea sitä vimpatin pyörää, Jack ja Flo vain istuivat vadeissa, joita muut meloivat. Eri asia jos myös Jack ja Flo olisivat MELONEET MUKANA, eli vadissa olisi ollutkin 2 melaa.
        ja mitä kääkkiä Terri ja Ian oikein ovat?
        Ja mitä ihmeellistä sä näät noissa Jackissä ja Flossa ja jos Jackillä on hitusenkaan järkeä päässä hän pistää kilpailun jälkeen välit poikki Flon kanssa tai ainakin käskee kasvaa aikuiseksi. ( ja lähtee piiiitkälle lomalle YKSIN, sillä sen Jack on totisesti ANSAINNUT.)
        Koko kilpailulta menee pohja jos Jack ja Flo voittavat.


      • jenkkinatsi ja muumio
        Ärsyttävää/... kirjoitti:

        Flo& Jack pitäis hylätä silti. Muut sentään yritti sitä polkea sitä vimpatin pyörää, Jack ja Flo vain istuivat vadeissa, joita muut meloivat. Eri asia jos myös Jack ja Flo olisivat MELONEET MUKANA, eli vadissa olisi ollutkin 2 melaa.
        ja mitä kääkkiä Terri ja Ian oikein ovat?
        Ja mitä ihmeellistä sä näät noissa Jackissä ja Flossa ja jos Jackillä on hitusenkaan järkeä päässä hän pistää kilpailun jälkeen välit poikki Flon kanssa tai ainakin käskee kasvaa aikuiseksi. ( ja lähtee piiiitkälle lomalle YKSIN, sillä sen Jack on totisesti ANSAINNUT.)
        Koko kilpailulta menee pohja jos Jack ja Flo voittavat.

        No toinen kääkkä oli vapauttamassa Vietnamia. Hoh hoijaa, vieläkö se uskoo sen propagandan..


      • Ärsyttävää/...
        jenkkinatsi ja muumio kirjoitti:

        No toinen kääkkä oli vapauttamassa Vietnamia. Hoh hoijaa, vieläkö se uskoo sen propagandan..

        Ja "kääkällä" ei ole yhtään harmaata hiusta!
        Ai, sori kilpailun stylistit ovat värjänneet "kääkän" hiukset aina joka värikolla.


      • heidi:)
        jenkkinatsi ja muumio kirjoitti:

        No toinen kääkkä oli vapauttamassa Vietnamia. Hoh hoijaa, vieläkö se uskoo sen propagandan..

        kyllähän Flo ja Zach KOITTIVAT meloa niitä veneitä itse... ja sitten ne menivät testaamaan pyöriä, ja juoksivat takaisin veneille...


      • Pertsa
        heidi:) kirjoitti:

        kyllähän Flo ja Zach KOITTIVAT meloa niitä veneitä itse... ja sitten ne menivät testaamaan pyöriä, ja juoksivat takaisin veneille...

        Niin, itse en yhtään epäile että se veneen melominen tai täydessä lastissa olevan pyörän polkeminen olisi mitenkään helppoa, toki heillä oli oikeus apua pyytää ja näin oli varmaan tarkoituskin, lähinnä kiukutti se asenne mitä Flo piti yllä. Sillä ei ollu ollenkaan motivaatiota, kaikki olisi pitänyt saada valmiiseen pöytään, ei tollaista kisaa saisi sellaisella asenteella voittaa. Ainakin sai naureskella makeesti sen muijan oikuttelulle kisan ajan, vaan ei naurattanut enää kun voittivat...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe