Oletko ollut mukana Gang stalkingissa?

Anonyymi

Oletko koskaan ollut mukana Gang stalkkaamassa/joukkovainoamassa targetteja?

47

622

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiljaisuuteen joka aina seuraa tuota kysymystä kulminoituu se yksiselitteinen fakta ettei tuo ilmiö ole todellinen; vaino on uhrin päässä. Sellaisen tekijät eivät kykene ilmoittautumaan.

      Mikäli olisi oikeaa vainoa olisi tähän päivään mennessä löytynyt vähintään yksi "Edward Snowden" joka olisi asiasta kertonut uskottavin todistein.

      Hiljaisuus jatkukoon.

      • Anonyymi

        Toinen fakta tuon kysymyksen hiljaisuuteen on, että stalkkerit vaikenevat teoistaan huonon omantunnon (persoonallisuushäiriön) takia. He eivät tuo tekojaan julkisuuteen somessa (mm. Suomi24).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen fakta tuon kysymyksen hiljaisuuteen on, että stalkkerit vaikenevat teoistaan huonon omantunnon (persoonallisuushäiriön) takia. He eivät tuo tekojaan julkisuuteen somessa (mm. Suomi24).

        On täysin mahdoton tilanne että kautta ihmiskunnan historian kukaan GS mies tai nainen ei olisi koskaan tullut esiin.

        Jopa siellä teidän ihannoimassa DDR:ssä väki jälkikäteen tunnusti tekonsa.

        Jäljelle jää vain se vaihtoehto missä GS on mielisairaus, ja tuon tilanteen kieltäjillä on paranoidisen skitsofrenian lisäksi vielä anosognosia; joka usein tuohon aiempaan liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täysin mahdoton tilanne että kautta ihmiskunnan historian kukaan GS mies tai nainen ei olisi koskaan tullut esiin.

        Jopa siellä teidän ihannoimassa DDR:ssä väki jälkikäteen tunnusti tekonsa.

        Jäljelle jää vain se vaihtoehto missä GS on mielisairaus, ja tuon tilanteen kieltäjillä on paranoidisen skitsofrenian lisäksi vielä anosognosia; joka usein tuohon aiempaan liittyy.

        Komppaan lyhyesti sanottuna.
        https://www.aivoliitto.fi/aivoverenkiertohairio/sairastumisen-jalkeen/muutokset/muut-hairiot/#anosognosia


      • Anonyymi

        kytillä on liikaa menetettävää ja kun organisoivat joukkovainoja tietävät tasan tarkkaan kuinka rankkaa ja vaikeaa kohteiden elämä on - ei ne uskalla vasikoida


      • Anonyymi

        hiljaisuus jatkukoon ... kumpi kirjoitti: stlkattu vai stlkkeri?

        https://www.ohchr.org/_layouts/15/WopiFrame.aspx?sourcedoc=/Documents/Issues/Torture/Call/Individuals/Militarygrade.pdf&action=default&DefaultItemOpen=1

        Mä veikkaan, et g-stalkkeri on alkanu nillittäään, ko päälleen kolahti sotilastason vainot.
        Ei sinänsä, et kumpikaan olisi oikein ihmisoikeuksien suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hiljaisuus jatkukoon ... kumpi kirjoitti: stlkattu vai stlkkeri?

        https://www.ohchr.org/_layouts/15/WopiFrame.aspx?sourcedoc=/Documents/Issues/Torture/Call/Individuals/Militarygrade.pdf&action=default&DefaultItemOpen=1

        Mä veikkaan, et g-stalkkeri on alkanu nillittäään, ko päälleen kolahti sotilastason vainot.
        Ei sinänsä, et kumpikaan olisi oikein ihmisoikeuksien suhteen.

        Uskon g-stalkkaukseen sen jälkeen kun ensimmäinen "Edward Snowden" on tuonut veret seisauttavat todisteet julki.

        Ei siis kelpaa joku potilaan selvitys omasta mielenhäiriöstä; pitää olla oikea GS mies kertomassa jotta asia muuttuu uskottavaksi.

        Ja sitähän tässä arvon aloittaja kysyy; kuka on ollut tekemässä?

        Hiljaisuus jatkuu, koska asiaa jota ei ole tapahtunut ei voi tunnustaa tehdyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon g-stalkkaukseen sen jälkeen kun ensimmäinen "Edward Snowden" on tuonut veret seisauttavat todisteet julki.

        Ei siis kelpaa joku potilaan selvitys omasta mielenhäiriöstä; pitää olla oikea GS mies kertomassa jotta asia muuttuu uskottavaksi.

        Ja sitähän tässä arvon aloittaja kysyy; kuka on ollut tekemässä?

        Hiljaisuus jatkuu, koska asiaa jota ei ole tapahtunut ei voi tunnustaa tehdyksi.

        Yleistieto kunniaan. Johan Jesse Ventura haastatteli erikoispalvelun jamppaa, joka kertoi vainoamisen organisoinnin olevan arkipäivää. Sitä tapahtuu eri syistä. Yksi on: koska mä voin.


      • Suurin osa ihmisistä osallistuu vainoamiseen kuolemanpelosta. Osa tunteakseen itsensä 'ylemmäksi' tai 'paremmaksi'. Omanarvontunne.
        Uskonpuutetta. Kristillisestä näkökulmasta mukaillen: 'jos veljesi ei kykene maksamaan velkaansa kahdessa vuodessa, anna se anteeksi.'


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En, oon gangbanger4life.

    • Anonyymi

      On eri kingit varmaan teillä.

      • Anonyymi

        Eräskin Stalkkeri tunsi olevansa kotonaan seinien sisällä asuvien pikkuolentojen kuningas. Isä oli kappari.


      • Anonyymi

        Jotenkin tuo ilmiö näyttäis liittyvän narsistisuuteen ja heidän tapaansa "hallita" ympäristöä


    • Anonyymi

      Helsingissä täyttä totta useinkin...

    • Anonyymi

      Muutaman kerran. Siitä maksetaan ihan kivasti.

      • Anonyymi

        saavat aiheettomia kelan tukia.Esim 60 e kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saavat aiheettomia kelan tukia.Esim 60 e kk

        kätevä tapa hiljentaa stalkkerit.Jo puhuvat niin kalan tuet peritään takaisin.Tuskinn puhuvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kätevä tapa hiljentaa stalkkerit.Jo puhuvat niin kalan tuet peritään takaisin.Tuskinn puhuvat

        stalkkeri muuttuu kohteeksi sekunnissa kun jää kiinni, empatia toteutuu vain vertaisten kesken (sen sekunnin jälkeen) ... tiedän puoli kaupunkia ko on huijattu mukaan toimintaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saavat aiheettomia kelan tukia.Esim 60 e kk

        Jossakin maksetaan tuotantopalkkioita eli bonuksia ja sitten toisille taas ei makseta


    • Anonyymi

      en ole ollut mukana joukkovainoamisessa, jopa kouluaikana, tiedä minkä vuoksi, keräännyttiin omaksi nörttiporukaksi yli luokkarajojen ja myöhemmin koulurajojen ... antikiusaajaporukka ... se vaatii pientä rohkeutta, mutta ketään ei koulukiusattu ( - joka muuttuu myöhemmin gs:ksi)..

      • Anonyymi

        Koulukiusaus on eri ilmiö, se on normaalia keskenkasvuisessa ympäristössä missä on enemmänkuin kaksi jäsentä. "ei olla ton kanssa". Aikuisten maailmassa on tuosta työpaikka-variaatio.

        Sain aikanaan tuosta oman osani, ja vittumaista oli. Rankasti.

        Kenties se olisi jatkunut aikuisempana työpaikkakiusaamisena jos en olisi osannut muuttaa muualle; mutta koska poistin itseni aivan toiseen ympäristöön heti ensimmäisen mahdollisuuden tullen tilanne loppui kerrasta.

        Tuossa taas yksi osoitus siitä että GS ilmiötä ei ole olemassa; mikäli olisin GS uhri jota koitetaan saada tappamaan itsensä olisivat seuranneet (sananmukaisesti) maailman ääreen; mutta eivät seuranneet aikanaan edes muutamaa kymmentä kilometriä, saatika satoja tai tuhansia; koska seuraajia ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulukiusaus on eri ilmiö, se on normaalia keskenkasvuisessa ympäristössä missä on enemmänkuin kaksi jäsentä. "ei olla ton kanssa". Aikuisten maailmassa on tuosta työpaikka-variaatio.

        Sain aikanaan tuosta oman osani, ja vittumaista oli. Rankasti.

        Kenties se olisi jatkunut aikuisempana työpaikkakiusaamisena jos en olisi osannut muuttaa muualle; mutta koska poistin itseni aivan toiseen ympäristöön heti ensimmäisen mahdollisuuden tullen tilanne loppui kerrasta.

        Tuossa taas yksi osoitus siitä että GS ilmiötä ei ole olemassa; mikäli olisin GS uhri jota koitetaan saada tappamaan itsensä olisivat seuranneet (sananmukaisesti) maailman ääreen; mutta eivät seuranneet aikanaan edes muutamaa kymmentä kilometriä, saatika satoja tai tuhansia; koska seuraajia ei ole olemassa.

        onko sinulla omatunto?


      • Anonyymi

        Juu olen mielisairas. Kykenen empatiaan ja sublimaatioon. Nukun yöni hyvin. En käytä lääkkeitä. Hoidan omat hommani kyllin hyvin. Toisin kuin eräät - diletantit.


    • Anonyymi

      Onko mahdollisesti petolinnun perse muuttamassa kun tuohon tallien päätyyn on parkkeerattu iso muuttoauto?

    • Anonyymi

      MONET, EHKÄ USEIMMAT EIVÄT TIEDÄ OLEVANSA/OLLEENSA MUKANA GAN STALKINGISSA , koska se on hierarkisesti organisoitu vaino. Vain ylimmät pomot tietävät kokonaisuuden. Mitä alempana hierarkiassa käskyläiset ovat, sitä vähemmän tietävät.

      Tietoa nykyään netissä, ehkä somessa jotakin tulee vastaan. Kun virallinen media ei julkaise mitään, ei pidetä totena.

      Minä olen Riihimäen palstalla julkaissut paljon, mutta useinkaan kovin monia lukijoita ole ollut. Kannattaa käydä siellä, selittyykö harhoilla, vaikka Särisee, sirisee-ketjun viestit. Tai Riihimäki paskapaikka -ketjun hyvin arkis-konkreettisekin kysymykseni.

      Nyt suosittelen MIKROAALTO HULLU-ketjua. Siinä on paljon luetteloa: mistä olen kirjoittanut raportit omista kokemuksista. Lisäksi kyselen hyviä aiheita ketjuille ja ehdottelen niitä itse, Kaikesta on kokemusta, ainakin omaa, usein myös muiden ja tietoakin.
      Olisi kyllä melkoinen määrä harhoja.

      • Anonyymi

        Jos joku paljastaisi tietoja vähänkään ylemmältä taholta, henki lähtisi, Olisi yhtä turvallista kuin muurareista eroaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku paljastaisi tietoja vähänkään ylemmältä taholta, henki lähtisi, Olisi yhtä turvallista kuin muurareista eroaminen.

        Plim, kirjoitin viestiä, heitettiin aloitusivulle. Ihmettelin, miksi ollut ketjua nostettu,

        Olin kirjoittamassa, että miettikää, miten noinkin laaja vaino olisi mahdollista ilman ylhäältä hallittua organisaatiota(pimeää).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plim, kirjoitin viestiä, heitettiin aloitusivulle. Ihmettelin, miksi ollut ketjua nostettu,

        Olin kirjoittamassa, että miettikää, miten noinkin laaja vaino olisi mahdollista ilman ylhäältä hallittua organisaatiota(pimeää).

        Niin että helposti käy Mikroaalto hullun esille saaminen

        kirjoita ketjun nimi ylhäälle Etsi -kohtaan

        voi ihan silmäillen lukea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että helposti käy Mikroaalto hullun esille saaminen

        kirjoita ketjun nimi ylhäälle Etsi -kohtaan

        voi ihan silmäillen lukea

        ääh, on se aika pitkä ketju ja puolesta välistä eteenpäin hankala ymmärtää, jos ei ole paikkakuntalainen

        mutta särisee/sirisee on tilannekuvausta - vähän menee joskus otsikon ulkopuolelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ääh, on se aika pitkä ketju ja puolesta välistä eteenpäin hankala ymmärtää, jos ei ole paikkakuntalainen

        mutta särisee/sirisee on tilannekuvausta - vähän menee joskus otsikon ulkopuolelle

        NIISTÄ VANHOISTA GS-KETJUISTA minulle selvisi, että trollit ovat sotkeneet niitä jälkeenpäin, pahastikin. Viestäjäni on poistatettu, muutettu, jne.


    • Anonyymi

      En tietoisesti, jokainen ihminen on kuitenkin potentiaalisesti stalkkeri. Oikeat sanat sanottuna oikeaan aikaan riittävät triggeroimaan, kun uhri on saatu tiettyyn pisteeseen.
      Et voi tietää uhrin ns herkkiä kohtia ja mitkä sanat laukaisevat epämiellyttäviä assosiaatioita. Se miten tämä organisoidaan onkin sitten helvetin hyvä kysymys.

      • Anonyymi

        Eiköhän CIA:lla ole hyvät oppikirjat siihen.

        Gang stalkingissahan on tärkeää tietää ihmisestä kaikki". Nykyään digiaikana se on osittain helpompaa. mutta kyllähän vieläkin pitää udella asiaioita läheisiltä, ystäviltä, vihamiehiltä aina lapsuutta myöden,

        Minunkin stalkkereilla on kivaa, kun on käytössä teknologiaa vaikka sitten välikäden kautta, ajatusteni lukemiseen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän CIA:lla ole hyvät oppikirjat siihen.

        Gang stalkingissahan on tärkeää tietää ihmisestä kaikki". Nykyään digiaikana se on osittain helpompaa. mutta kyllähän vieläkin pitää udella asiaioita läheisiltä, ystäviltä, vihamiehiltä aina lapsuutta myöden,

        Minunkin stalkkereilla on kivaa, kun on käytössä teknologiaa vaikka sitten välikäden kautta, ajatusteni lukemiseen-

        Tuolla kommentissa ihmetellään, miten tämä organisoidaan. Ihmettely kertoo sen, ettei tiedä gang stalkingista juuri mitään. Mutta kiitos kiinnostuksesta.

        Kohteiden on pakko "opiskella" asiaa, ei kai muut viitsi paneutua moiseen pahuuteen.


    • Anonyymi

      Viharikos, vihaaminen, melukampanja voi tuoda siihen osallistuville elämän tarkoituksen, merkityksen, yhteisöllisyyttä, energiaa, iloa, nautintoa, sadismista, vieraan ihnisen vihaamisesta, kun edelliset vainoajat, esittävät uhria, ettö kun ei saamönkijölläkään ajaan, laoset leikkiä, autoa pestä jne. He eivöt kerro että alueella on vuosia kestävö vaino menossa ja he notkuvat ja kiehnäävöt pihoissa tarkoituksena tuittaaoma äänensä, meteliä maalitetun kotiin. Kun vainoajat lähestyvöt uusia ihmisiä uudet alkavat tukea edellisten oikeuttapestä autoa, notkua tiellä, pihassa jne

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mobbing

      https://psychcentral.com/pro/exhausted-woman/2019/07/narcissists-and-their-flying-monkeys#1

      Maalittaminen


      Kiusaamista/vainoa voi esiintyä myös omakotialueella, asuinalueella, koulun ja työpaikan lisäksi.

      Esimerkiksi joku voi pyytää muita vainoamaan ja häiriköimään jotain ihmistä, niin että käytännössä aina menee alle 2 minuuttia niin lauma karjuvia ihmisiä tulee välittömästi huutamaan jos yritän ulkoilla.

      Kun yöllä avaan ikkunan menee alle 2 minuuttia niin joku naapurin mies aloittaa kovaäänisen kälätyksen ulkona max parinkymmenen /muuutaman kymmenen metrin päässä.
      Useampi kuin yksi lähimmistä naapureista ajelee mönkijällä tunteja pihassa. Suurin osa miehistä ulkoilee kuulosuojaimet päässä koska harrastavat kaikkea meluamista.
      Rakennusmiehet ulostavat kotipihani rajalle. Alaiköiset virtsaavat. Videonauhaa on levitetty puihin kotini rajalle. Talvi-iltoina naapurini laittavat auton ovea kiinni jopa satoja kertoja, ilta toisensajälkeen. Pimeän tultua 15-21 alkaa ulkoilu ja kirkuminen, kokoontuminen kadulla, jossa yli 10 ihmistä kertoo leikkivänsä "hiljaa" autotiellä. Poliisi on käynyt kotonani ja kuullut miten kirkuminen ja meteli kuuluu sisälle ja pyytönyt ihmisiä kokoontumaan muualle jos niin paljon aikuisia joilla aikaa seistä ulkona päivät ja illat vuodenajasta riippumatta.

      Tuossa vain muutama tapa pitäää tauotonta meteliä. Ulkoilamalla, tekemällä kaiken ulkona, kesällä osa myös yöt ulkona teltoissa

      Myös yöllä alkaa kuulua kälätys, kun naapuri puhuu kovalla äänellä yöllä ulkona, joutuu nukkua ikkunat kiinni vaikka olisi lämmin.
      Kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

      Aikuiset ihmiset osoittavat jälkeläisilleen, mene karjumaan tuonne ja jonkun kodin edustalla on väkisin tiellä urheiltu, huudettu, ym vuosia.

      Jos näin voidaan tehdä minulle joka en käytä huumeita, päihteitä, ei diagnoosia, mitä voidaan tehdä heikossa asemassa oleville ihmisille.

      Olisi hyvä muistaa, että ihmisen pahuus on ainoa rajaton luonnonvara.

      Muut eivät häiriinny, koska he ovat joko itse mukana, ja saavat levätä kun olen pois.

      Ja alun alkaen häiriköijät olivat kadun toiselta puolelta ja heillä on takapihan puolella hiljaisuus. Nyt pahimmat takapuhani puolella ja heilläkin suurimman osalla koti päättyy toiselta puolella metsään.

      Minun kodin ympärillä meteli on joka puolella. Ja kestänyt pitkään. Monet nuoret perheet ovat innoissaan mukana. Toki heitä ei oma kälätys öisin ja jälkeläistensä karjuminen ym haittaa.

      • Anonyymi

        Se on mielenkiintoista kun yrittää pyöräillä niin heti on koko taloyhtiön johtokunta siinä pällistelemässä ja mulkoilemassa


    • Anonyymi

      Suosittelen etsimään yhteyttä Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen! 💖

    • Anonyymi

      Miksei kukaan koskaan ilmaannu todistamaan että hän on ollut vainoajana?

      Maailamassa ei kautta sen historian ole yhtään tunenttua entistä vainoajaa.

      Syynä toki on sama miksei Joupupukki ja menninkäiset ole ilmaantuneet näkösälle.

    • Anonyymi

      Olen siis gangstalkkinkien kohde. Kaikki helikopterit seuraavat juuri minua ja kuvaavat tekemisiäni. Kassaneitokim on oikeasti fsb tyyppi ja vaklaa vain minua.

      Stalkattu vainon kohde
      Kylmis

      • Anonyymi

        Itse olen ollut mukana vainoamassa targetteja. Hauskaa puuhaa. Suosittelen!


    • Anonyymi

      Tässä ei etsitä vainottuja, tässä etsitään vainoajia.

      Joita ei kukaan ole koskaan tavannut, eikä kukaan ole koskaan sellaiseksi, nykyiseksi tai entiseksi, tunnustautunut.

      Aika mahdoton tilanne.

      Vaihtoehtoja on vain yksi.

      • Anonyymi

        Olen tavannut vaikka kuinka paljon vainoajiani. Joudun pakostakin heidän kanssaan tekemisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavannut vaikka kuinka paljon vainoajiani. Joudun pakostakin heidän kanssaan tekemisiin.

        Gang stalking vainoon kuuluu stalkkaus nimeltä mobbing, mobning. Se on avointa uhrin kiusaamista, huutelemista, matkimista, trigger-sanojen huutelua (triggeri on suggestiolla aiheutetun tilan/ ehdollistetun treaktion laukaiseva tekijä tai trauman muistiin palauttava sana.

        Kyllä ehdin ihmisiä tavata naaman nähden aina, kun tätä harjoitettiin ( ei ole loppunut)


      • Anonyymi

        Minä olen vainoaja ja olen vainonnut tuhansia targetteja.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe