Jalan koosta voi päätellä munan koon

Anonyymi

Mitä isompi jalka, sitä isompi muna
Mulla on jalka 46 ja muna 20.
Jos jalka on vaivaiset 42, niin muna on 13cm
Perssilmästämittaajille:
13cm näyttää mittanauhassa helposti 16cm pitkältä jos mittaa perssilmästä, niin kuin täällä monet tekee.
Itse mittasin oikeaoppisesti, ja mittanauha näytti 20cm.

27

593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on 45.5 kenkä ja muna siinä noin 16cm. Jännä että sullakin on just se legendaarinen 20cm. Veikkaan että olet ellainen pölkkypää ettet osaa mitata. Teitä riittää. Kyrpä on 14cm ja se virheellisesti mitataan olevan 20cm.

      • Anonyymi

        Kenkä 43, mulkku 18. Olen kuullut väitteen, että mulkun pituus on n. 10 % miehen pituudesta. Minulla on pituutta 180 cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenkä 43, mulkku 18. Olen kuullut väitteen, että mulkun pituus on n. 10 % miehen pituudesta. Minulla on pituutta 180 cm.

        Ei sulla ole kuin 14cm, jos oikein mittaat.


    • Anonyymi

      Mulla kengän koko 39 muna 22

      • Anonyymi

        Mulla on kaviot ja kyrpä 50cm. Lepotilassa 3cm. Ihaaa ihaaaaaa...


    • Anonyymi

      Täällä kenkä 42-43 ja kalu 16.5cm

      • Anonyymi

        Eikä ole. Sun muna on 12cm jos oikein mitataan.


    • Anonyymi

      Jalan koko määräytyy luuston rakenteen mukaan kuten käsikin. Harvalla roikkuu luu jalkojen välissä.

      • Anonyymi

        Kerroitte juuri että ÄO on pienempi kuin kengän numero ja siellä koipien välissä ei ÄO riitä naista tyydyttämään


    • Anonyymi

      Pitää paikkansa, koska minulla on juuri 42 numeron kenkä, ja penis on seisokissa 13-14 cm. Taitaa olla aikamoista sattumaa.

      • Anonyymi

        Jessus sentään mikä katkarapu 🦐


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jessus sentään mikä katkarapu 🦐

        Kyllä nuo on jättikatkarapuja 14 senttiset isohkot, olettaen tietenkin että on oikein mitattu eikä paska-aukosta tai jostakin nivusesta. Monet muuten ovat käsittäneet persereijän käyttötarkoituksen väärin ja mulkun, koska panevat lajitovereitaan peräsuoleen.


    • Anonyymi

      Mulla 40 jalka ja 16,5 muna. Nuorempana tutuksi tullut neiti sanoi että ompa iso noin pieneksi mieheksi. Piteni varmasti vielä puolella sentillä

      • Anonyymi

        Ei sulla ole kuin 11cm. Et vain osaa mitata. Isoltahan se näyttää pienessä.


    • Anonyymi

      17 senttinen menee pohjaan. Isommalla saa aikaan kipua.

      • Anonyymi

        17cm, jos oikein mitattu, menee mahalaukun pohjasta läpi. Se on hirvee aisa! Liian pitkä!


      • Anonyymi

        Sama kokemus. Mulla edelleen 16,5 senttinen ja pohjaan menee.


    • Anonyymi

      Mun 52 kyrpä 32cm 😨

      • Anonyymi

        Eli sinun kokoelmassa 52. kyrpä on 32cm?
        Isoja olet hankkinut. Homot tykkää isosta.


    • Anonyymi

      Liian iso pepussa aiheuttaa kipua. Paras sellainen joka yltää hieman yli eturauhasen. Mulla se on siinä 10-15 cm. Se on ehdottomasti paras. Isommalla pitää pyytää ettei pane ihan perille asti. Olen siis mies. Miten naisilla?

    • Anonyymi

      No noi kaikki paska puhetta! Mä olen 176 ja jalka 42 kokoa mutta mulkku 23/5.5 että jos Neitejä kiinnostaa niin kokeilemaan vaan?

    • Anonyymi

      199cm pitkä, kengännumero 50. Mulkku jämäkästi erektiossa 10cm.

    • Anonyymi

      Mun jalka on 47 elikkäs kuinka ison mun muna sitten on? Sori mulla ei oo mittanauhaa.

    • Anonyymi

      Mulla 42 kenkä ja muna 12,5 -13cm ei kyl oikee pidä paikkaansa kegänkoosta et ois iso

    • Anonyymi

      Mul on 42 -43 kenkä ja kyrpä vaan 12,5 ,13cm et ei kyl kaikilla pidä kengänkoon mukaan et ois 16 cm

    • Anonyymi

      Kenkä 40,5, erektiossa 20,5

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe