En pidä persujen typeristä asenteista naisia kohtaan.

Anonyymi

Enkö kyllä pidä persujen typeristä asenteista vähemmistöjäkään kohtaan.

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persujen maine meni pilalle pian jo Tony Halmeesta ja alamäki vain jatkui Hakkaraisesta ja Huhtasaaresta.. Soini oli hyvä mies, mutta persut jatkoivat Halmeen ja Hakkaraisen suosimista.

• Anonyymi

Just niin. Viime eduskuntavaaleissakin se alamäki näkyi niin selvästi, että Rinnekin vapisi arvomaailmansa puolesta.

• Anonyymi

Soiniko hyvä haahahaa,päivän huutonaurut teille T:hiihtäjä 47 härmästä

• Anonyymi

Miksi korruptio on hyvä?

• Anonyymi

Tietysti. Halme ja hakkarainen ne persut nosti eduskuntaan. Ilman Halmetta Soini ei itsekään olisi koskaan päässyt eduskuntaan.

• Anonyymi

Jos halla-ahoa seuraava misogynistiryhmä irrotettaisiin persuista, niin puolue olisi hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos halla-ahoa seuraava misogynistiryhmä irrotettaisiin persuista, niin puolue olisi hyvä.

Siinä tapauksessa voit äänestää sinisiä ja vaikka Soinia. Nehän erosi Halla-ahosta.

• Anonyymi

No mistäs sinä pidät? Erään uskonnon asenteista seksuaalivähemmistöjä kohtaan sekä naisia kohtaan? Maahan tuleva uskonto ei ole helläkätinen homolle eikä naisille.

Persut rakastavat naisiansa niin etteivät halua että he joutuvat pelkäämään kaduilla kulkemista öiseenkään aikaan. Tämän saa aikaan teidän rakas haittamaahmuutto.

• Anonyymi

"Persut rakastavat naisiansa"

Ei siltä vaikuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siltä vaikuta

Puhdasta mieskateutta,hanki oma mies,niin ei tarvi kadehtia toisten miehiä T:hiihtäjä 47 härmästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siltä vaikuta

Ootko yksinäinen bubiruusu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siltä vaikuta

Persuissa on hyviä naisia Slunga-Poutsalo Purra Elomaa Simula Reijonen Rantanen Ranne Juvonen ym. jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siltä vaikuta

Kyllä vaikuttaa. Tuo on punikkien yksi hätävalhe, punikkien jotka himoitsee tänne erästä uskontoa joka sortaa naisia aivan valtavasti. Tekopyhyys on valtavaa punikeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siltä vaikuta

Persut rakastavat naisiansa, vaikka väkisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut rakastavat naisiansa, vaikka väkisin.

Persupuolueen työmiehellä on asiasta ”työ”kokemusta ja ”työ”todistuksena oikeuden tuomio.

• Tämä on käsittämätöntä persulogiikkaa: muslimien sovinistinen asenne naisia kohtaan on ihan kamalaa, mutta perussuomalaisten sovinismi ei ole. En ole missään nähnyt kenenkään puolustavan muslimien keskiaikaista asennetta naisia kohtaan. Yhtä vähän puolusteltavaa on perussuomalaisten sovinismissa.

Se kuuluu demokratiaan, että ollaan eri mieltä hallituksen päätöksistä ja tekemisistä. Se että tälläkin palstalla tyypillinen "arvostelu" alkaa ministereiden tytöttelyllä tai huorittelulla tms ei kuitenkaan kerro muusta kuin "arvostelijan" sivistymättömyydestä.

• Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

Tämä on käsittämätöntä persulogiikkaa: muslimien sovinistinen asenne naisia kohtaan on ihan kamalaa, mutta perussuomalaisten sovinismi ei ole. En ole missään nähnyt kenenkään puolustavan muslimien keskiaikaista asennetta naisia kohtaan. Yhtä vähän puolusteltavaa on perussuomalaisten sovinismissa.

Se kuuluu demokratiaan, että ollaan eri mieltä hallituksen päätöksistä ja tekemisistä. Se että tälläkin palstalla tyypillinen "arvostelu" alkaa ministereiden tytöttelyllä tai huorittelulla tms ei kuitenkaan kerro muusta kuin "arvostelijan" sivistymättömyydestä.

Suomessa naiuset saavat itse päättää asioista ja liikkua miten haluavat. Mikäli ei, niin kannattaa erota siitä huonosta miehestä. Vaikka sitten poliisivoimin, jos tilanne on niin paha. Jokaisella on oikeus vapauteen Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa naiuset saavat itse päättää asioista ja liikkua miten haluavat. Mikäli ei, niin kannattaa erota siitä huonosta miehestä. Vaikka sitten poliisivoimin, jos tilanne on niin paha. Jokaisella on oikeus vapauteen Suomessa.

Eli eroon persuista pääsee vain poliisin avustukslla??

• Anonyymi

Miksi sitten olet täällä koneella katsomassa persujen puheita,he ovat mitä ovat,jos olet nainen hanki mies,niin ei tarvi olla täällä aikaansa tuhlaamassa,noita punaviherhörhöjä ei kannata ihailla,ne ovat edesvastuuttomia agitaattoreita,jotka etsivät höynäytettäviä suurilla lupauksilla ja huumeilla,sen olen huomannut,että nainen ilman miestä on vähän hullu,kyttää toisten miesten touhuja ja käy ennen pitkää monen tuttavapiirin rasitteeksi,hanki mies,niin rauhoitut,nainen ei voi koskaan korvata miestä,koska vain miehellä on testosteronia,joka on yksi voimakkaimmista huumeista naisille T:hiihtäjä 47 härmästä

• Jos ahdistaa niin suosittelen muuttamaan pois.

Mitä mieltä? =)

• Anonyymi

Kerrohan millaista siellä pietarissa on olla?

• Anonyymi

Hyvä winkki.Norja,Ruotsi ja Tanskakin suvaitsevaisempia ja lämpimämpiä.

• Anonyymi

Minä puolestani en pidä sinun, aloittajan typeristä asenteista.

• Anonyymi

Ei tässä mihinkään Pietariin olla muuttamassa. Teheraniin menemme, siellä on akat paremmassa järjestyksessä kuin jossakin Pietarissa tai Helsingissä.

• Anonyymi

Mitähän ne omituiset asenteet naisia kohtaan mahtavat sitten olla?

• Anonyymi

Itsehän naiset ovat haastaneet riitaa jo vuosikausia,tässä tulee vastaus T:hiihtäjä 47 härmästä

• Anonyymi

Kyllä sinun pitäis ite tietää, jos kirjoottelet tänne.

• Anonyymi

Eipä ole persut suosittuja pohjoismaisten naisten keskuudessa. Fakta.

• Anonyymi

Pieleen meni.

Ovat suosittuja naisten keskuudessa.
        Eivät ole suosittuja femakoiden keskuudessa.

• Anonyymi

Ai tasa-arvoisuudesta?

• Anonyymi

Minä olen persu ja kannatan naistenoikeuksia.

Telaketjufeminismi on sitten eri asia, sekä vihervassareiden naisten ja naisten asioiden omimiset. Harva nainen varmaan haluaa esimerkiksi yhteisiä vessoja ja suihkuja miesten kanssa.

• Anonyymi

En ymmärrä??!! On todella naivia ja typerää, kirjoitella yleispätevästi vaikkapa jonkun yksittäisen henkilön sanomisista ja tekemisistä ja yleistää se koko ryhmän ajatusmaailmaksi ja teoksi. Samalla, kun haukutte sitä, miksi kaikki maahanmuuttajat leimataan joksikin olette itse tekemässä aivan samaa. Säälittävää ja lyhytnäköistä touhua. Sellainen ei ainakaan kovinkaan korkeasta älykkyydestä kerro.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      29
      8395
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7331
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3640
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      68
      3452
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      610
      3134
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      77
      2928
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2628
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2544
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1993
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1534
    Aihe