Näyttelee vain tosi tv ssä missä hän saa haluamaansa huomiota. Sanoi Obama
Uskovien presidentti Trump
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trumpin vaalitiimi on ehdottomasti maailman paras:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1293722878882598914- Anonyymi
Hassu juttu vaan, että Biden johtaa selvästi galluppeja. Eli tuossakin Trumpin vaalikoneisto valehtelee räikeästi. No maailman paras valehtelijakin on tietenkin maailman paras omalla halveksittavalla alallaan.
- Anonyymi
Vanha Obama ja rouva ovat fossiileja. Obaman kausi oli mitäänsanomattomin Amerikan Yhdysvaltain historiassa. Trump on toiminnan mies. Aina sattuu ja tapahtuu. Trump on voittaja seuraavissakin marrasvaaleissa. Gallupit kertoo väkirikkaiden osavaltioiden asukkien mielipiteistä. Selvähän se, että jossain New Yorkissa suurin osa on demokraatteja. Sen sijaan asukasluvultaan pienet osavaltiot ratkaisevat vaalit. Niissä Trump on vahvoilla.
- Anonyymi
Kirjoittelet omia uskomuksiasi. Vaa`ankieliosavaltioissa on tehty omia galluppejaan ja Biden johtaa useimmissa niistä. Trumoin asema on ainakin tällä hetkellä todella heikko kaikilla mittareilla.
Uskovien presidentti Trump johtaa maata, jossa on ennätys sekä koronarattunnoissa että koronakuolemissa.
Hyvänä kakkosena tulee Brasilia, jonka presidentti on helluntailainen uskova.
Uskomatonta mokailuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelet omia uskomuksiasi. Vaa`ankieliosavaltioissa on tehty omia galluppejaan ja Biden johtaa useimmissa niistä. Trumoin asema on ainakin tällä hetkellä todella heikko kaikilla mittareilla.
Uskovien presidentti Trump johtaa maata, jossa on ennätys sekä koronarattunnoissa että koronakuolemissa.
Hyvänä kakkosena tulee Brasilia, jonka presidentti on helluntailainen uskova.
Uskomatonta mokailuja.Ainoa kisa jossa Dump on vahvoilla on paskanpyörittäjien bingo.
Trump on tehnyt vapaasta maailmasta neliraajahalvaantuneen torson, joka ei pysty pistämään hanttiin edes Valko Venäjän Lukashenkolle saatika Putinille tai Kiinalle.
- Anonyymi
Aivan. Hän luotti enemmän Putinin puheisiin kuin omaan tiedustelupalveluunsa. Krdit hän petti pahemmin kuin kukaan on liittolaistaan maailmansotien jälkeen pettänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Hän luotti enemmän Putinin puheisiin kuin omaan tiedustelupalveluunsa. Krdit hän petti pahemmin kuin kukaan on liittolaistaan maailmansotien jälkeen pettänyt.
Krdit on vahvoilla Trumpin ansiosta. Laittoi toimet uuteen asentoon. Kts on heikoilla hizbollahin kanssa. Israel on vahvempi kuin koskaan. Kaikki tämä Teumpin ansiota. Kiitos Trump!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Krdit on vahvoilla Trumpin ansiosta. Laittoi toimet uuteen asentoon. Kts on heikoilla hizbollahin kanssa. Israel on vahvempi kuin koskaan. Kaikki tämä Teumpin ansiota. Kiitos Trump!
Onnittelen. Ketjun sekopäisin kirjoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540