Voiko Lapuan joessa uida

Anonyymi

Ihan tiedustelen onko turvallista, niinkuin ettei terveys mene

20

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paha mennä kenenkään terveyden menemisestä mitään sanomaan niinkuin...
      On joessa niinkuin tähän asti kyllä uitu.

      • Anonyymi

        poltakko tupakkia ? juokko viinaa ? syökkö makkaraa ja voita ? jos yhteenkään kohtaan vastaat kyllä niin uimaan vaan !


    • Anonyymi

      No poltakko tupakkia ? juokko viinaa ? syökkö makkaraa ja voita ? jos yhteenkään kohtaan vastaat kyllä niin uimaan vaan !

    • Anonyymi

      Vähän riippuu mistä roikkuu. Kesäheltehillä sinilevää ja sateilla kaikki pelloilta tullu paska laimennettuna muulla jätevedellä. Uida voi toki mutta suu kiinni.

      • Varmaan mukava uida kaiken maailman ruikun seassa


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Varmaan mukava uida kaiken maailman ruikun seassa

        Uimataidottomat hiliaa! No, puupäät pysyy kyllä pinnalla.


    • Anonyymi

      Ganges on Varanasin kohdalla siitä kummallinen, että vain toisella puolella jokea on rakennuksia. Toinen ranta on täysin tyhjä ja siellä on pelkkää hiekkaa. Tämä johtuu vanhasta uskomuksesta, että jos sattuu kuolemaan tuolla vastarannalla, syntyy seuraavan kerran uudelleen aasina. Silti vastarannalla voi nähdä joitain ihmisiä, venekuntia ja puhveleita. Nämä kaiketi uhmaavat kohtaloa eivätkä usko kuolevansa kovin pian.

      EIKÖHÄN TÄMÄ SOVI PAREMMIN TUOHON kiikuvaan SEINÄSJOKEEN
      - kurijen nevalla kahaluutettuja

      • Anonyymi

        Ota kengät pois jalasta SEISOT PYHÄLLÄ MAALLA

        Koska Varanasiin tullaan mielellään kuoleman kolkutellessa ovia, järjestetään siellä myös paljon hautajaisia. Intiassa vainajat yleensä polttohaudataan ja Varanasissa tuhkat ripotellaan Ganges-jokeen. Gangesin varrella on polttohautauslaitoksia, ja kuka vain voi mennä katsomaan, kun kuolleita poltetaan rannalla avonuotioilla. Nykyään Varanasissa järjestetään myös tehokkaampaa polttohautausta kaasukäyttöisissä uuneissa. Monet kuitenkin haluavat tulla poltetuiksi pyhässä tulessa. Gangesin rannoilla on näitä ikuisia pyhän tulen tulisijoja, joista tuli otetaan krematointia varten. Näiden tulisijojen luo ei saa astua kengät jalassa.


    • Anonyymi

      En menis, varmaan sais kaikenmaailman näppylät ja iilimadot.

      • Anonyymi

        Mitäs siäkin suuhus työnnät
        - voihan herran tähen ja tuollaista silti höpötät
        - mitähän matoa siellä sisälläs jyllää


    • Anonyymi

      ituniskat työtää kaiken paskan sinne.RAAKANA.

      • Anonyymi

        Laps rukat on tämösiä mietteineen ja silti joka päivä näitä pitää syöttää


    • KuoIema
      • Anonyymi

        Kylä se tuo näyttää seinästen visioilta, voihan herttinen aika ja mukas sivistystä vielä


    • Anonyymi

      Kyllä siellä rapasammakkoa voi uida.

    • Anonyymi

      Kaupunkin hornetti mies voi vaikka juoda sitä?

    • Anonyymi

      Mtähän kohtaa lapuanjokia tarkootat se on aika pitkä lähtöö kuortaneenjärvestä ja päättyy merehen

    • Anonyymi

      Aina sitä kohtaa missä on maataloo joen reunalla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe