Kurikan Markkinat

Anonyymi

Muistakaa turvavälit ja peskää kädet. Kauppiaat kiertää ympäri Suomen ja moni koskee paitoihin ym. aina kun koskette johonkin niin desinfioikaa kädet.

16

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No maskia kannattaa todellakin käyttää ,kun ihmisiä kuitenkin paljon ja kävellään ja puuskutetaan.

    • Anonyymi

      Kurikkalaasisihin kepunmukaan ei iske mikää.

    • Onko mämmiä

    • Anonyymi

      Just, viritetään viruslinko.
      Miksi näitä jonninjoutavia markkinoita järjestetään juuri kun korona taas alkaa riehua?
      Täysin vastuutonta toimintaa, kuka tämän järjestää?

    • Anonyymi

      Myiräänkö puuhevoosen takapualia

      • Anonyymi

        Suomen viisain mies Teuvo Hakkarainen kunnioitti läsnäolollaan Kurikan markkinoita. Minä lähdin Lapualta tapaamaan suuresti ihailemaani ja kunnioittamaani Teuvoa.
        Hän on todella tyylikäs kansanmies jolla on käytännön maalaisjärkeä. Hänen ei tarvitse käytää mitään hienoja sanoja kuten globaali, eskaloituminen, integroituminen ym. jotka ei kerro meille junteille yhtään mitää. Teuvo puhuu asiat Suomen kielellä ja ymmärrettävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen viisain mies Teuvo Hakkarainen kunnioitti läsnäolollaan Kurikan markkinoita. Minä lähdin Lapualta tapaamaan suuresti ihailemaani ja kunnioittamaani Teuvoa.
        Hän on todella tyylikäs kansanmies jolla on käytännön maalaisjärkeä. Hänen ei tarvitse käytää mitään hienoja sanoja kuten globaali, eskaloituminen, integroituminen ym. jotka ei kerro meille junteille yhtään mitää. Teuvo puhuu asiat Suomen kielellä ja ymmärrettävästi.

        Mitä tyylikästä on junttimaisuudessa ja sivistymättömyydessä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tyylikästä on junttimaisuudessa ja sivistymättömyydessä ?

        Se on aitoa elämää. Ei tartte esittää eikä teeskennellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aitoa elämää. Ei tartte esittää eikä teeskennellä.

        Jos ihminen ei ole juntti ja sivistymätön, eli melko normaali, niin onko hän silloin teeskentelijä ? Onneksi suuri osa ihmisistä on normaaleja eikä näitä hakkaraisia.. ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aitoa elämää. Ei tartte esittää eikä teeskennellä.

        Se heleppua ja yksinkertaasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se heleppua ja yksinkertaasta

        ja jos naapurin koirat häirittöö käyrään ampumas ne pois...


    • Oli taas melekoosta touhua. Porukka kuseksii telttojen reunoilla

      • Anonyymi

        Se on aitoa elämää ? Vai junttimaisuutta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aitoa elämää ? Vai junttimaisuutta ?

        se kun pitää hakkaraista normaalina/järkevänä kertoo jo älykkyysosamäärän olevan apukoulutasoa...perus persu hakee muijan banaanivaltiosta että saa kännissä alistaa sitä täällä sitten vielä näyttää oikeen mallia ja lähtee sitä koronan keskellä tapaan venetsueelaan...hyvä teuvo. eikä edes sen fixuinpia temppuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se kun pitää hakkaraista normaalina/järkevänä kertoo jo älykkyysosamäärän olevan apukoulutasoa...perus persu hakee muijan banaanivaltiosta että saa kännissä alistaa sitä täällä sitten vielä näyttää oikeen mallia ja lähtee sitä koronan keskellä tapaan venetsueelaan...hyvä teuvo. eikä edes sen fixuinpia temppuja

        Se Hakkarainen ja persut piti sitten sekottaa tähänkin asiaan. Miten ne liittyy tähän palstaan, kerro?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Hakkarainen ja persut piti sitten sekottaa tähänkin asiaan. Miten ne liittyy tähän palstaan, kerro?

        oliko siä muutakun mämmiä,makkaraa,vanahoja suksia,kännisiä ihmisiä...tietenki mietaa ja persujen vaalikoppi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe