Muistakaa turvavälit ja peskää kädet. Kauppiaat kiertää ympäri Suomen ja moni koskee paitoihin ym. aina kun koskette johonkin niin desinfioikaa kädet.
Kurikan Markkinat
16
250
Vastaukset
- Anonyymi
No maskia kannattaa todellakin käyttää ,kun ihmisiä kuitenkin paljon ja kävellään ja puuskutetaan.
- Anonyymi
Kurikkalaasisihin kepunmukaan ei iske mikää.
Onko mämmiä
- Anonyymi
Just, viritetään viruslinko.
Miksi näitä jonninjoutavia markkinoita järjestetään juuri kun korona taas alkaa riehua?
Täysin vastuutonta toimintaa, kuka tämän järjestää? - Anonyymi
Myiräänkö puuhevoosen takapualia
- Anonyymi
Suomen viisain mies Teuvo Hakkarainen kunnioitti läsnäolollaan Kurikan markkinoita. Minä lähdin Lapualta tapaamaan suuresti ihailemaani ja kunnioittamaani Teuvoa.
Hän on todella tyylikäs kansanmies jolla on käytännön maalaisjärkeä. Hänen ei tarvitse käytää mitään hienoja sanoja kuten globaali, eskaloituminen, integroituminen ym. jotka ei kerro meille junteille yhtään mitää. Teuvo puhuu asiat Suomen kielellä ja ymmärrettävästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen viisain mies Teuvo Hakkarainen kunnioitti läsnäolollaan Kurikan markkinoita. Minä lähdin Lapualta tapaamaan suuresti ihailemaani ja kunnioittamaani Teuvoa.
Hän on todella tyylikäs kansanmies jolla on käytännön maalaisjärkeä. Hänen ei tarvitse käytää mitään hienoja sanoja kuten globaali, eskaloituminen, integroituminen ym. jotka ei kerro meille junteille yhtään mitää. Teuvo puhuu asiat Suomen kielellä ja ymmärrettävästi.Mitä tyylikästä on junttimaisuudessa ja sivistymättömyydessä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tyylikästä on junttimaisuudessa ja sivistymättömyydessä ?
Se on aitoa elämää. Ei tartte esittää eikä teeskennellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aitoa elämää. Ei tartte esittää eikä teeskennellä.
Jos ihminen ei ole juntti ja sivistymätön, eli melko normaali, niin onko hän silloin teeskentelijä ? Onneksi suuri osa ihmisistä on normaaleja eikä näitä hakkaraisia.. ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aitoa elämää. Ei tartte esittää eikä teeskennellä.
Se heleppua ja yksinkertaasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se heleppua ja yksinkertaasta
ja jos naapurin koirat häirittöö käyrään ampumas ne pois...
Oli taas melekoosta touhua. Porukka kuseksii telttojen reunoilla
- Anonyymi
Se on aitoa elämää ? Vai junttimaisuutta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aitoa elämää ? Vai junttimaisuutta ?
se kun pitää hakkaraista normaalina/järkevänä kertoo jo älykkyysosamäärän olevan apukoulutasoa...perus persu hakee muijan banaanivaltiosta että saa kännissä alistaa sitä täällä sitten vielä näyttää oikeen mallia ja lähtee sitä koronan keskellä tapaan venetsueelaan...hyvä teuvo. eikä edes sen fixuinpia temppuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se kun pitää hakkaraista normaalina/järkevänä kertoo jo älykkyysosamäärän olevan apukoulutasoa...perus persu hakee muijan banaanivaltiosta että saa kännissä alistaa sitä täällä sitten vielä näyttää oikeen mallia ja lähtee sitä koronan keskellä tapaan venetsueelaan...hyvä teuvo. eikä edes sen fixuinpia temppuja
Se Hakkarainen ja persut piti sitten sekottaa tähänkin asiaan. Miten ne liittyy tähän palstaan, kerro?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se Hakkarainen ja persut piti sitten sekottaa tähänkin asiaan. Miten ne liittyy tähän palstaan, kerro?
oliko siä muutakun mämmiä,makkaraa,vanahoja suksia,kännisiä ihmisiä...tietenki mietaa ja persujen vaalikoppi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664