Lappeenrannassa sairaala tulossa myyntiin. Kouvostoliitolle oma , ei tarvitse valittaa ja Kotkaan ajella. Kouvolan Vesi haisee , pumpataan lietettä pohjalla.
Naapuri osta hyvä Keskussairaala
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ratamon tapahtumat käynnistyvät, kun Supo saa tutkittavakseen äärimmäisen tulenaran jutun. Venäläinen oligarkki Arkadi Akulov kiristää luottamuksellisia tietoja Suomen pääministeri Sipilältä ja tilanne riistäytyy käsistä nopeasti. Lopulta pelissä on Suomen kansallinen turvallisuus. Sarja perustuu Arto Ratamo -kirjoihin.
- Anonyymi
Moottoritie on kuuma Lappeenrantaan, oispa vielä pendeliino.
- Anonyymi
Kouvolaan sataa rahaa, Lotto ja Lumon.
- Anonyymi
Satsataan oikein paljon rahaa urheiluseuroille, kansa tervehtyy eikä sairaaloita tarvita.
- Anonyymi
Eikö ne kiinalaiset jo ostaneet kerran sen Valkealan sairaalan vai mistä ne veloituksetonta hierontaa tarjoilleet olivatkaan kotoisin?
- Anonyymi
Kouvolassa on pehmeää vettä, pehmeä vesi säästää pesuaineita. Kovin on erikoiset säästökohteet Kouvolassa.
Mutta, itse Kouvolassa näyttää pestävää riittävän näin naapurin näkökulmasta.- Anonyymi
Taisi vesilaitoksen pomokin mennä pesuveden mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754276Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112293- 1561445
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2421445- 1201271
- 1141207
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721129Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601004
- 35946