Kaikki uskovat nyt rukoukseen Bidenin tueksi

Anonyymi

Nyt tarvitaan kaikki rukous ja ponnistus ettei trumppia enää näy ensi vuonna pressana. Jeesus aita Biden voittoon.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai meitin ny Bideniä pidä rukoilla pressaksi... Kyllä se on Donald Trump, jota meidän pitäisi presidentiksi rukoilla! Donald on Jumalan mies! 🇺🇲

      • Anonyymi

        Onko Biden seksuaalivähemmistöjen edustaja kun helluntailaisen pitää häntä äänestää?


    • Anonyymi

      Ei siis rukoilla Jumalan tahdon tapahtuvan?

      • Eikö se muka tapahdu muutenkin?


    • Anonyymi

      Jumala ei niitä rukouksia kuule. Biden on saatanan puolella. rukoilkaamme ,että presidentti Trump voittaa!

      • Anonyymi

        Niinpä! 👍🇺🇲


    • Anonyymi

      En halua lisää sotaa ja fasismia, siksi en rukoile apua Bidenille tai "demokraateille".

      • Anonyymi

        Onko demokratia tai USA:n demokraattien vasemmistolaisuus mielestäsi fasismia? Kyllä se fasismi löytyy oikealta äärilaidalta.

        Mitä sodan uhkaan tulee, niin Trump on onnistunut katkaisemaan ydinaserajoitusneuvotelut sekä Pohjois-Korean että Iranin kanssa ja nyt molemmat jatkavat ydinaseohjelmaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko demokratia tai USA:n demokraattien vasemmistolaisuus mielestäsi fasismia? Kyllä se fasismi löytyy oikealta äärilaidalta.

        Mitä sodan uhkaan tulee, niin Trump on onnistunut katkaisemaan ydinaserajoitusneuvotelut sekä Pohjois-Korean että Iranin kanssa ja nyt molemmat jatkavat ydinaseohjelmaansa.

        P-Korea ja Iran jatkavat ydinaseiden kehittelyä neuvotteluista ja sopimuksista huolimatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P-Korea ja Iran jatkavat ydinaseiden kehittelyä neuvotteluista ja sopimuksista huolimatta!

        Iranin kanssa oli sopimus, joka oli muiden Länsi-Euroopan valtioiden ja useiden muiden maiden mukaan hyvä ja toimiva. Trump rikkoi sopimuksen pakotteillaan, ja nyt ydinaseohjelma jatkuu.

        Trumpin ja Kimin neuvottelut tähtäsivät ydinaseohjelman jäädyttämiseen sillä korvauksella, että pakotteita poistettaisiin. Trump ryssi ainutalaatuisen tilaisuuden ja niin Kim kiihdytti asevarustelua entisestään.

        Trump on lähes kaikessa epäonnistunut tumpelo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P-Korea ja Iran jatkavat ydinaseiden kehittelyä neuvotteluista ja sopimuksista huolimatta!

        " P-Korea ja Iran jatkavat ydinaseiden kehittelyä neuvotteluista ja sopimuksista huolimatta!"

        P-Korea jatkaa, sen kanssa ole sopimustakaan. Eikä tule, koska sen ehtona olisi USA:n ydinaseiden vetäminen alueelta. Iran ei ole todistetusti jatkanut. Se voi toki muuttua, jos sopimus purkautuisi. Sopimus on edelleen voimassa, koska muut kuin USA haluavat jatkaa.

        Iranin ydinsopimukseen kuuluu tiukka tarkkailumekanismi. Kansainvälisen atomienergiajärjestön (IAEA) tarkkailijat - mm. ydinfyysikkoja - käyvät tarkastamassa Iranin ydinlaitoksia paikan päällä. Iran on ollut tähän mennessä yhteistyökykyinen. Tarkkailijat ovat vahvistaneet, että Iran ei ole jatkanut ydinaseen kehittämistä.

        Käyntien varassa ei toki pelkästään olla. Tarkastusten ulkopuolella tapahtuu myös satelliittitarkkailua. Satelliittikuvista pystyy tunnistamaan jopa pihalla kävelevän henkilöllisyyden. Epäilyttävä liikehdintä - esim. materiaalikuljetukset ja rakennusprojektit - on varsin helppo huomata.

        Ydinaseita en kannata. Mutta Iran olisi tuskin ydinasevaltiona sen vaarallisempi kuin Intia tai Pakistan. Ydinaseita hankitaan ensisijaisesti pelotteeksi. Joidenkin amerikkalaisten patologinen Iran viha ei ole oikein suhteessa todellisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iranin kanssa oli sopimus, joka oli muiden Länsi-Euroopan valtioiden ja useiden muiden maiden mukaan hyvä ja toimiva. Trump rikkoi sopimuksen pakotteillaan, ja nyt ydinaseohjelma jatkuu.

        Trumpin ja Kimin neuvottelut tähtäsivät ydinaseohjelman jäädyttämiseen sillä korvauksella, että pakotteita poistettaisiin. Trump ryssi ainutalaatuisen tilaisuuden ja niin Kim kiihdytti asevarustelua entisestään.

        Trump on lähes kaikessa epäonnistunut tumpelo.

        "Trumpin ja Kimin neuvottelut tähtäsivät ydinaseohjelman jäädyttämiseen sillä korvauksella, että pakotteita poistettaisiin."

        Neuvottelut eivät päässeet edes alkuun, sillä tapaamisen julkilausumastakin oltiin eri mieltä. P-Korealle ydinaseeton Korean niemimaa on ehto sille, ettei se itse kehitä ydinasetta.

        Tämä fakta on ollut tiedossa aina. Siihen ovat pysähtyneet vuosien varrella jokaisen USA:n hallinnon aikana käydyt neuvottelut P-Korean kanssa. Ette kai uskoneet, että vain Trump on pitänyt yhteyksiä P-Koreaan?:)

        Ydinaseeton Korean niemimaa tarkoittaisi, että USA:n pitää vetää ydinaseensa niin kauas, että niiden kantama ei ulotu Korean niemimaalle. Se ei käy, sillä USA sitoutui sotien jälkeen rauhansopimuksessa suojelemaan myös Japania, koska siltä kiellettiin tietyn tasoisen sotilaallisen varustautumisen.

        USA:lla on toki E-Korean ja Japanin lisäksi myös omia strategisia syitä sille miksi se ei voi vetäytyä alueelta. Joista suurin on Kiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iranin kanssa oli sopimus, joka oli muiden Länsi-Euroopan valtioiden ja useiden muiden maiden mukaan hyvä ja toimiva. Trump rikkoi sopimuksen pakotteillaan, ja nyt ydinaseohjelma jatkuu.

        Trumpin ja Kimin neuvottelut tähtäsivät ydinaseohjelman jäädyttämiseen sillä korvauksella, että pakotteita poistettaisiin. Trump ryssi ainutalaatuisen tilaisuuden ja niin Kim kiihdytti asevarustelua entisestään.

        Trump on lähes kaikessa epäonnistunut tumpelo.

        "Trump rikkoi sopimuksen pakotteillaan, ja nyt ydinaseohjelma jatkuu."

        Olet väärässä. Sopimus on voimassa edelleen ja Iran on jatkanut sen noudattamista. Monenvälinen sopimus raukea, jos yksi siitä vetäytyy. Pakotteet eivät pura sopimuksia. Etenkään kun muut sopimuksen osapuolet eivät ole niihin liittyneet.


    • Anonyymi

      Trump on parempi valinta.
      Ehdoton Israelin ystävä.

      • Juuri sen takia Trump ulos.


      • Anonyymi

        Ehdoton Israelin ystävä, kun juutalaiset ja heitä tukevat äärikonservatiivit rahoittavat Trumpin kampaniaa. Trumpilla tuskin ystävyyssuhteita on. Hän on kivikova kapitalisti ja ystävyys loppuu, kuon hyöty loppuu.


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        Juuri sen takia Trump ulos.

        Biden ulos!


    • Anonyymi

      Trump on tehnyt Länsivalloista torson halvaantuneen mätisäkin ja antanut Lukashenkoille, Putinille ja Kiinalaisille vapaat kädet huseerata maailmassa mielensä mukaan.

      Kiitti vitusti.

      • Anonyymi

        Älä kiroile.


      • Anonyymi

        Älä nyt liitoittele. Trump ei ole maailman valtias. Maailma ei pysähdy, vaikka Trump hyppäisi kyydistä ja heittelisi kapuloita rattaisiin. Kansainvälisen yhteistyön mekanismit ovat liian vahvoja yhden äijän keikuteltavaksi. Nato-yhteistyö on jatkunut entiseen tapaan. USA:n diplomaatit tapaavat edelleen kaikkien maiden edustajia. Ja kun uusi USA:n johtaja astuu remmiin, hän hyppää kyytiin.


    • Nyt jos koskaan olisi koko maapallon kannalta tärkeää, että tämä rukous kuultaisiin. Arvaamattoman pikkupojan vapaa huseeraaminen ydinasenappulan kanssa olisi syytä saada pikaisesti loppu,aam.

      • *loppumaan


      • Anonyymi

        Onneksi Trumpilla on vain ydinasekoodin puolikas. Ilman toista puolta napin painaminen ei onnistu. Amerikkalaiset upseerit sanovat olevansa valmiita asettumaan myös poikkiteloin, jos tarve niin vaatii.


    • Anonyymi

      Kolumbus oli Trumpin isoisä ja orjatyövoiman pahin hankkija oranisaatio, kun avataan hiukan historian kirjoja!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe