Minun näkökulmassani kehitysvammaisia kohdellaa kuin elukoita, työvoimaisina ei ihmisinä mikä raivostuttaa minua henkilökohtaisesti. Miksei vammaisten oikueksia enään pidetä? Välillä sitä toivoo että olis syntynyt terveenö tai olla syntymättä. Vaikka sitä kuinka jaksais elää, välillä haluais tulla "hemmoteltuksi" että kohtelis kuin kunnon ihmistä.
Minun näkökulmani
2
132
Vastaukset
Kehitysvammainen (oli lievä) tosi lievä muokattiin 11 vuoden aikana täysin zombeiksi ja lääke riippuvaiseksi. Syötetty aineita koko kirjo ja maannut sängyssä ikänsä. Heitetty kahden vuoden sisällä 10eri laitosta ulos. Ja nyt eristettiin Heinäveden korpeen. Jossa haetaan korkeampaa hoito tukea valtiolta. Yhtään ei omaa rahaa laitos vie kaiken. Ruoka 500e kuussa. Ei syö läheskään kaikkia aterioita. Koska on syömishäiriö ollut ja lääkkeillä lihonut tuossa paikassa järkyttävästi niin ei syö. Siivooja talon puolesta maksaa. Koiran kanssa leikkiminen maksaa(terapiakoira) kaikki kerhot ym maksaa. Eristetty ainoasta omaisestaan koronan syillä. Vaikka syyt on muuta venkoilua. Kaupassa ei saa itse käydä hoitajat hakee eivätkö anna kuitteja millään keinolla. Pari energia juomaa ja maitoa ja muutama hedelmä maksaa siinä kaupassa yli 30e viikossa. Paikan piti olla väliaikainen mutta koskaan ei ole mitään muuta etsitty. Päin vastoin tehty kieroja houkutuksia ja mielen manipulointia että jäisi rahastettavaksi säätiön hyväksi käytettäväksi. Menettänyt kaiken mielen kiinnon musiikkiin ja muihin aikaisemmin kiinnostaneisiin asioihin. Ei seurustelu suhteita kuin hyvin nuorena. Kiintyy hoitajiin korvikkeena ja aikaisemmat diagnoosit heillä tiedossa niin hommattu hoitaja joka antaa suoraa aihetta tähän (pitää ikäänkuin salasuhdetta). Ja tässäkin laitoksessa on tämä oma työkeskus joka kyllä ollut toiminnassa korona aikanakin. Muutaman euron työtä vammaisilla ja mielenterveys asukkailla, jotka sitten myydään säätiön tuotoksia. Ihmiset jotka ostaa luulevat tekevänsä hyväntekeväisyyttä vammaistyölle. Orjatyötä siinä missä paljon paheksuttu lapsityövoiman ulkomailla. Ihmisillä käsitys että ne kun saavat kaiken siellä asumus yksikössä. Saavat paljon lääkkeitä ja kalliita talon omia leikki harrastuksia. Henkilö josta kerroin olisi ollut täysin Kykenevä itse siivoamaan laittamaan ruokansa, käymään kaupassa, ja luulenpa että aikanaan käymään koulunsa loppuun
ja . työhönkin. Mihinkään ei kannustettu vaan systemaattisesti innostus, lahjat ja motivaatio taltutettii ja laitostettiin ja kasoittain lääkkeitä joiden takia nukkui vuorokauden ympäri ja oli äreä.- Anonyymi
Otan osaa. Todellisudessa ei monia muitakaan erilaiseen syntyneitä hyväksytä. Vallankin nämä nykyiset hurmosliikkeet, lahkot ja perussuomalaiset haluaisivat monoliittisen, yhteneväisen kansan muslimien tyyliin. heikot ja erilaiset hyljätään pois näkyvistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419