Minun näkökulmani

Anonyymi

Minun näkökulmassani kehitysvammaisia kohdellaa kuin elukoita, työvoimaisina ei ihmisinä mikä raivostuttaa minua henkilökohtaisesti. Miksei vammaisten oikueksia enään pidetä? Välillä sitä toivoo että olis syntynyt terveenö tai olla syntymättä. Vaikka sitä kuinka jaksais elää, välillä haluais tulla "hemmoteltuksi" että kohtelis kuin kunnon ihmistä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehitysvammainen (oli lievä) tosi lievä muokattiin 11 vuoden aikana täysin zombeiksi ja lääke riippuvaiseksi. Syötetty aineita koko kirjo ja maannut sängyssä ikänsä. Heitetty kahden vuoden sisällä 10eri laitosta ulos. Ja nyt eristettiin Heinäveden korpeen. Jossa haetaan korkeampaa hoito tukea valtiolta. Yhtään ei omaa rahaa laitos vie kaiken. Ruoka 500e kuussa. Ei syö läheskään kaikkia aterioita. Koska on syömishäiriö ollut ja lääkkeillä lihonut tuossa paikassa järkyttävästi niin ei syö. Siivooja talon puolesta maksaa. Koiran kanssa leikkiminen maksaa(terapiakoira) kaikki kerhot ym maksaa. Eristetty ainoasta omaisestaan koronan syillä. Vaikka syyt on muuta venkoilua. Kaupassa ei saa itse käydä hoitajat hakee eivätkö anna kuitteja millään keinolla. Pari energia juomaa ja maitoa ja muutama hedelmä maksaa siinä kaupassa yli 30e viikossa. Paikan piti olla väliaikainen mutta koskaan ei ole mitään muuta etsitty. Päin vastoin tehty kieroja houkutuksia ja mielen manipulointia että jäisi rahastettavaksi säätiön hyväksi käytettäväksi. Menettänyt kaiken mielen kiinnon musiikkiin ja muihin aikaisemmin kiinnostaneisiin asioihin. Ei seurustelu suhteita kuin hyvin nuorena. Kiintyy hoitajiin korvikkeena ja aikaisemmat diagnoosit heillä tiedossa niin hommattu hoitaja joka antaa suoraa aihetta tähän (pitää ikäänkuin salasuhdetta). Ja tässäkin laitoksessa on tämä oma työkeskus joka kyllä ollut toiminnassa korona aikanakin. Muutaman euron työtä vammaisilla ja mielenterveys asukkailla, jotka sitten myydään säätiön tuotoksia. Ihmiset jotka ostaa luulevat tekevänsä hyväntekeväisyyttä vammaistyölle. Orjatyötä siinä missä paljon paheksuttu lapsityövoiman ulkomailla. Ihmisillä käsitys että ne kun saavat kaiken siellä asumus yksikössä. Saavat paljon lääkkeitä ja kalliita talon omia leikki harrastuksia. Henkilö josta kerroin olisi ollut täysin Kykenevä itse siivoamaan laittamaan ruokansa, käymään kaupassa, ja luulenpa että aikanaan käymään koulunsa loppuun
      ja . työhönkin. Mihinkään ei kannustettu vaan systemaattisesti innostus, lahjat ja motivaatio taltutettii ja laitostettiin ja kasoittain lääkkeitä joiden takia nukkui vuorokauden ympäri ja oli äreä.

    • Anonyymi

      Otan osaa. Todellisudessa ei monia muitakaan erilaiseen syntyneitä hyväksytä. Vallankin nämä nykyiset hurmosliikkeet, lahkot ja perussuomalaiset haluaisivat monoliittisen, yhteneväisen kansan muslimien tyyliin. heikot ja erilaiset hyljätään pois näkyvistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe