Päivän mietelause:

Anonyymi

Voihan sen elämänsä heittää hukkaan vaikka näinkin...............uhrata sen Kommunismin alttarille.

8

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sipilän kuuluisat viimeiset sanat ...

• Anonyymi

Kevään 2019 eduskuntavaaleissa 0,1:n prosentin kokonaiskannatuksen saanut Suomen Kommunistinen Puolue ei näytä vieläkään saaneen haalittua kasaan niitä muutamaa tuhatta nimikirjoitusta, jotka vaaditaan puolueen uudelleenrekisteröimiseksi.

Nämä kotoperäiset kommunismidiktatuurin puuhastelijat lienevätkin keskittyneet Putinin Venäjän diktatuurin asianajajiksi ja maan oligarkkien juoksupojiksi puolustaessaan viimeiseen mieheen Venäjän militaristista imperialismia.

• Anonyymi

Nyt kysyisin Teiltä Arvoisat J Halla-Aho Seura rs:n tukijat jotain sellaista, että MIKSI TODELLA minun, joka on KOMUT ja SOSSUT rs:n tukija ja kannattaja, niin pitäisi alkaa kannattamaan Teidän Erittäin Kovan Tason KANSALLISDEMOKRATISMI rs:ää Arvoisat PERSUT.

Onhan nyt HYVÄ ASIA huomata se kuvio, että täytyy kai nyt sellaisesta asiastakin olla edes jotain hyötyä, joka ymmärtääkseni kuuluu ryhmään USKONTO ja USKOMUS siis PERSUAATE rs:ään. Jos nyt Eräs Kulkuri ja Katunarri alkaisi tukemaan Teitä PERSUT ainakin siten, että äänestäisi vaaleissa Teidän Ehdokkaitanne, niin mitä ja mitä AATEKUVIO rs:ää Teitä Persuja äänestäessäni alkaisin kannattamaan, niin MITÄ KAIKKEA todella.

Voin nyt sanoa sen asian, että Eräälle Kulkurille ja Katunarrille ovat tärkeitä asioita ainakin HUOLTOTURVARAHASTOT ja erityisesti näiden rahastojen antama VAKUUTUSTURVA. Niin ja nyt sitten toinen tärkeä ASIAKUVIO on tasan tarkkaan AMMATTIYHDITYSLIIKE sekä vielä niin sanottu Kommunistinen TOIMINTAPUOLUE ja vielä VIHERPUNALIIKE rs. Olen ollut huomaavinani jotain sellaista, että Te PERSUT vastustatte kaikkia tärkeitä pitämiäni Kansalaisjärjestöjä. Jos sanon jotain sellaista, että jopa VIHERPUNALIIKE on Teidän PERSUT vihollinen NUMERO YKSI, niin olenko oikeassa vai olenko todella väärässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kysyisin Teiltä Arvoisat J Halla-Aho Seura rs:n tukijat jotain sellaista, että MIKSI TODELLA minun, joka on KOMUT ja SOSSUT rs:n tukija ja kannattaja, niin pitäisi alkaa kannattamaan Teidän Erittäin Kovan Tason KANSALLISDEMOKRATISMI rs:ää Arvoisat PERSUT.

Onhan nyt HYVÄ ASIA huomata se kuvio, että täytyy kai nyt sellaisesta asiastakin olla edes jotain hyötyä, joka ymmärtääkseni kuuluu ryhmään USKONTO ja USKOMUS siis PERSUAATE rs:ään. Jos nyt Eräs Kulkuri ja Katunarri alkaisi tukemaan Teitä PERSUT ainakin siten, että äänestäisi vaaleissa Teidän Ehdokkaitanne, niin mitä ja mitä AATEKUVIO rs:ää Teitä Persuja äänestäessäni alkaisin kannattamaan, niin MITÄ KAIKKEA todella.

Voin nyt sanoa sen asian, että Eräälle Kulkurille ja Katunarrille ovat tärkeitä asioita ainakin HUOLTOTURVARAHASTOT ja erityisesti näiden rahastojen antama VAKUUTUSTURVA. Niin ja nyt sitten toinen tärkeä ASIAKUVIO on tasan tarkkaan AMMATTIYHDITYSLIIKE sekä vielä niin sanottu Kommunistinen TOIMINTAPUOLUE ja vielä VIHERPUNALIIKE rs. Olen ollut huomaavinani jotain sellaista, että Te PERSUT vastustatte kaikkia tärkeitä pitämiäni Kansalaisjärjestöjä. Jos sanon jotain sellaista, että jopa VIHERPUNALIIKE on Teidän PERSUT vihollinen NUMERO YKSI, niin olenko oikeassa vai olenko todella väärässä?

Tuota noin. Olet väärässä osiossa. Jos haluat kysyä Persuilta niin esitä kysymys heidän osiossa.
        Tämä osio kuuluu KOMMUNISTEILLE!!

• Anonyymi

VoiVoi varsinaisia jääräpäitä, onneksi ei enään haitaksi asti.

• Anonyymi

PersKokkare-hallitus oli tosiaan itsenäisyyden ajan huonoin.

• Anonyymi

Tämän haittapopulaation suuruudenaika oli sitä 1970 lukua.

• Anonyymi

Aivan. Tuohan oli tosiaan maatalouskommunismin kulta-aikaa. Onneksi jo kuoleva sakki.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2106
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2012
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1419
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1413
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      457
      1254
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      996
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      769
    Aihe