Tippuminen

Anonyymi

Tipuin tänään kun olin vähän laukannut sillä ponilla ja en pystyn sitä hallitsemaan ja sanoi"voinko mennä vaan ravia"valmetaja vastasi "juu toki" siiten aloin ravaa ja poni luuli että menään Laukamalla ja no siiten ytitelelin pysätellä käänsin sillä edessä oli muita ja raipa hipasi ponia ja siinä se sitten kiitolaukkasi mä tipuin kyljeleni pitkän ajan jälkeen käsii vuosi ja kylkeen mustelma, itku tuli mutta taksin selkään (sama tunti) . Alko ulkostaa(oltiin maneesissa) no siiten yks hevonen pelästy ja tyttö selässä ei ollut laukannut no siiten olin siinä yhen ponin selässä ja no kaikki tippu koska se yks tyttö kiluju ja onneks mulla ei ollut jalustimia jaloissa joten hyppäsin siitä pois, lautaina tunnille missä menään vain ravia✌️muistakaa että kaikki tipuu, eikä sitä tarvii pelätä vaikka eka ja muut tippumisen on pelotavii mutta taksin selkään vaan🏇❤️ ja kun on tippunut 10 kertaa pitää tehdä kakku talille 😂

4

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kui vanha oot

• Anonyymi

Vesi ja muu neste voi tippua, tip, tip, tip... Ihminen putoaa.

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus, eikä muiden lukijoiden pidä ilkkua kirjoitusvirheistä. Lyöntivirheitä ( näitä suomi 24- tekstejä kun ei voi korjata, jos on painanut lähetä- linkkiä.)ja hankaluuksia kirjoittamisessa voi olla, mutta asia oli silti selkeästi ajateltu ja saatu myös ajatuksen ydin paperille, eli ei pelätä tippumisia ja putoamisia, miten kukin murteellaan sanoo.
      Joten aloittaja, stemppiä sinulle ja rohkeutta jatkaa ratsastusta ja kirjoittamista.

• Anonyymi

Totta. Ei toisia saa kirjoitusvirheistä ilkkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      24
      3144
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      773
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      760
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      710
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      549
    8. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      540
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe