Missä muut

Anonyymi

rukoilijat on?

Joh. 4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. 24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

Ihmettelen että rukoilijat ei vaella Herran tahdon mukaan ja laiminlyövät Herran tahdonmukaista rukoustehtävää.

1Tess. 5:17 Rukoilkaa lakkaamatta.

6

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä muut rukoilijat on?
      Kammiossa!
      eli salassa ihmis-silmiltä.

seurakunnassa on hyvä olla yhteis-rukouksessa.
      itse silloin tällöin, kun koen että Herra sanoo.
      niin iloitan että muistan sinua.

sillä monet tarvitsevat rohkaisua.
      se lohduttaa kun tietää että joku tietää ja muistaa.

mutta kukin tavallaan.

Hyvä on että yhdessä voimme, kantaa toisiamme Herran eteen.

• Anonyymi

"seurakunnassa on hyvä olla yhteis-rukouksessa". Se on mahdotonta pitää seurakuntayhteyttä koronan takia.
        "Hyvä on että yhdessä voimme, kantaa toisiamme Herran eteen". Tarkoitatko tätä suomi24:n keskustelupalstaa? Niin mutta missä rukoilijat ovat kun heitä täällä tarvitaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"seurakunnassa on hyvä olla yhteis-rukouksessa". Se on mahdotonta pitää seurakuntayhteyttä koronan takia.
        "Hyvä on että yhdessä voimme, kantaa toisiamme Herran eteen". Tarkoitatko tätä suomi24:n keskustelupalstaa? Niin mutta missä rukoilijat ovat kun heitä täällä tarvitaan?

Rukoilijoita on paljon.
        Ei vain tule kerrottua koko ajan, - siksi kun on irvailijoita.

Mutta eihän me heistä silti välitetä, ymmärrämme että he voivat huonosti ja siksi rienaavat.

Mutta me jatketaan.
        Omissa kammioissamme.
        .

• Anonyymi

Kirjoitat emävalheita. Jo Veikko tiesi vallan hyvin mikä on emävalhe.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rukoilen itse kammiossani Iranissa vangittujen puolesta, heillä on kamalat oltavat vankiloissa siellä. Nyt rukoilen erityisesti Ahmadreza Djalalian puolesta, hänen kuntonsa on huono, pelkästään luurankoa. Rukoilkaa muutkin!

Rukous auttaa aina!

https://www.maailma.net/uutiset/ruotsissa-tyoskennelleen-iranilaislaakarin-kuolemanrangaistus-yha-todennakoisempi-korkein

Auttakaa rukoilemisesta Ahmadreza Djalalian puolesta!

Hän on vielä hengissä, istuu 30 neliömetrin sellissä 14 muun vangin kanssa ja on hyvin sairas. On vain pelkkää luurankoa, mutta yrittää kuitenkin selvitä, että saisi tulla kotiin ja halata pientä poikaansa, tytärtään ja vaimoaan.

Rukousapua tarvitaan!

Rukous auttaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5485
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2789
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2561
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2419
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1964
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      237
      1626
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1263
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1153
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1125
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90