Kuinka moni nainen haluaisi mieheltä seksiä maksusta ?

Anonyymi

Jos ihmisen elämässä menee kaikki päin persettä ja raha on kuitenkin jostain tehtävä.
Niin onko väärin tarjota seksiä naisille korvausta vastaan.
Olen keski-ikäinen mies ja viimeisin muutto työn perässä oli virhe, koska työpaikka peruttiin ennenkuin se alkoikaan.
Nyt on sitten taloudellinen tilanne aivan retuperällä ja joka päivä saat miettiä riittävätkö rahasi.
Kyllä siinä tilanteessa miettii lähtevänsä tekemään rahaa vaikka millä keinoin.

13

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ns. tarpeessa mutta sanoisin että ei todellakaan ole. Se on sitten eri asia pystyykö maksullinen mies täyttämään kaikki ne jutut jota nainen haluaa niin, että lopputulos on orgasmi :-)

    • Anonyymi

      Siis tarkoitin että ei ole väärin ;-)

    • Anonyymi

      Ei ole väärin, mutta vaikea löytää maksavia asiakkaita. Kiinnostuneet kysyjät ovat yleensä toisia miehiä.

    • Anonyymi

      Varmaan jos on sen verran kova sarvi että pystyy myymään palveluksia myös miehille niin silloin kauppa varmaan jossain määrin käy. ja silloinkin pitäisi kai olla nuori ja nätti, tai näin olen ymmärtänyt.

      • Anonyymi

        Kovasti ainakin yrität myydä itseäsi.Olet laittanut ilmoituksiasi chatin täyteen.


    • Ei se ole väärin ☺️ olen sitä itsekin tehnyt vaikka ei ole ollut rahasta pulaa☺️

      • Anonyymi

        Paljonko itse sitten maksaisit miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko itse sitten maksaisit miehelle?

        Ei kyllä se luulee rahaa saavansa.On laittanut noita seksi ilmoituksia sen verran.Siinä uskossa joku joku hullu tulis ja maksais.


    • Anonyymi

      Tässä on vaan se tilanne, että joudut kirjoituksesi mukaan pakolla myymään itseäsi vaikka sydän ei ole mukana. Se ei tule toimimaan.

    • Anonyymi

      Jos on valmis myymään vaikk jollekin erityisryhmälle, vammaisille, ym. Niin siinä olisi varmasti markkinarakoa. Mutta aika harvalla varmasn ihan käskien ottaa eteen jos kohde ei ole mieluinen. Pitäisi pystyä hoitamaan itsensä valmiiksi vaikka edessä olisi mikä. Ei ihan joka sonnilta onnistu.

    • Anonyymi

      Nyt kun on tullut 50 kg ylipainoa, voisin olla halukas ostamaan mieshuoran. Ei ne siellä baarissa miehet tule enää väkisin munaansa tanssilattialla perseeseen hinkuttamaan. Ja muutenkaan uskalla näin ylipainoisena täti-ihmisenä sinne mennä, kun portsaritkin jo ovella mulkoilee ja tuntuu, ettei ole riskinä ylipainoisena naisena tanssilattialle enää asiaa. Kehonhallinta yms. mennyt ja jos alkoholia siihen vielä ottaa niin........

      • Anonyymi

        No kerro kerro


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe