sain kaverilta Asus HD7770-1GD5 näyttiksen vanha on Quadro FX1400 mut kun laitan asuksen kiinni pcie kohtaan niin kone ei käynnisty mutta tuuletin ja valo palaa. ei kait toi tarvi lisävirtaa emolta. mitä pitäis tehä.
käyttis linux
"UUden" näytönohjaimen asennus
13
86
Vastaukset
- Anonyymi
ja vanhan kun laitan takas niin kaikki toimii taas, näyttos toimi kaverin koneessa
- Anonyymi
Se ei ole yhteensopiva emosi kanssa,
- Anonyymi
vaatii yhden 6-pinnisen PCIe-lisävirtaliittimen
- Anonyymi
Niin jos sen unohti ei tietenkään toimi!
- Anonyymi
mistä vois ottaa virrat tai miten saisin virrat siihen, koneessa on yksi ylimääräinen kovalevy siinä lattakaapeli kytkentä mutta tarvitsisi ilmeisesti 6pin uros molex liittimen tjms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä vois ottaa virrat tai miten saisin virrat siihen, koneessa on yksi ylimääräinen kovalevy siinä lattakaapeli kytkentä mutta tarvitsisi ilmeisesti 6pin uros molex liittimen tjms
Hankkimalla paremman virtalähteen.
Anonyymi kirjoitti:
mistä vois ottaa virrat tai miten saisin virrat siihen, koneessa on yksi ylimääräinen kovalevy siinä lattakaapeli kytkentä mutta tarvitsisi ilmeisesti 6pin uros molex liittimen tjms
On olemassa välijohtoja joilla kovalevy-virta-liittimen saa muutettua 6-pin liittimeksi MUTTA EN SUOSITTELE.
Jos virtalähteessä ei ole tarvittavaa liitintä, ja vain yksi kovalevy-virta on vapaana, niin todennnäköisesti virtalähteen teho ei riitä näytönohjaimelle eikä tuollaisen välijohdon käyttäminen siis ole turvallista.
Oikea ratkaisu on parempi virtalähde jossa on kaikki tarvittavat johdot mukana ja riittävästi tehoa.- Anonyymi
malaire kirjoitti:
On olemassa välijohtoja joilla kovalevy-virta-liittimen saa muutettua 6-pin liittimeksi MUTTA EN SUOSITTELE.
Jos virtalähteessä ei ole tarvittavaa liitintä, ja vain yksi kovalevy-virta on vapaana, niin todennnäköisesti virtalähteen teho ei riitä näytönohjaimelle eikä tuollaisen välijohdon käyttäminen siis ole turvallista.
Oikea ratkaisu on parempi virtalähde jossa on kaikki tarvittavat johdot mukana ja riittävästi tehoa.Vainniin! taas valheita!
- Anonyymi
malaire kirjoitti:
On olemassa välijohtoja joilla kovalevy-virta-liittimen saa muutettua 6-pin liittimeksi MUTTA EN SUOSITTELE.
Jos virtalähteessä ei ole tarvittavaa liitintä, ja vain yksi kovalevy-virta on vapaana, niin todennnäköisesti virtalähteen teho ei riitä näytönohjaimelle eikä tuollaisen välijohdon käyttäminen siis ole turvallista.
Oikea ratkaisu on parempi virtalähde jossa on kaikki tarvittavat johdot mukana ja riittävästi tehoa.Itellä oli joskus vuosia sitten HEC:in 380W:n virtalähde, missä ei ollut PCI-E lisävirtakaapelia. Otin kahdesta molex-liittimestä Y-mallisella 6-pin kaapelilla lisävirran. Näytönohjaimena oli nVidian 8800 GT. Hyvin tuo tuollakin pelasi, ja kortti kesti ylikellotustakin tuolla kaapelilla.
- Anonyymi
Väärä ajuri siinä ainakin on nyt.
Sinun pitää poistaa NVidian ajuri kun se Nvidian Quadro on koneessa ja laittaa ajuriksi standardi MS:n VGA.
Sitten sammutat koneen, vaihdat kortin, ja laitat sille oikean ATI:n ajurin.
Tämä siis sen lisäksi että sen uuden näytönohjaimen pitää muuten olla koneesi emon kanssa yhtensopiva.- Anonyymi
Ja tietysti vielä koneen virtalähteen pitää olla näytönohjaimen kanssa yhteensopiva ja tarpeeksi tehokas.
- Anonyymi
Linux,, Mitään ajureita tarvita!
- Anonyymi
Koneen käynnistysvaiheessa ei vielä mitään ajureita ole ladattuna, ne ladataan vasta käyttöjärjestelmän käynnistyessä. Kuvan pitäisi tulla kuitenkin. Eikä silläkään ole merkitystä, vaikka Quadron ajurit taustalla olisivatkin, kun uusi laite havaitaan käyttöjärjestlemä lähtee etsimään sille sopivaa ajuria. Mikäli sopivaa ei löydy tulee sille automaattisesti käyttöön perus VGA-ohjain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492