Asiakkaat kadehtii

Anonyymi

Olen huomannut, että suomalaiset turskat todella kadehtii seksityöntekijöitä!!!! Olen kaunis, nuori, urheilullinen ja plajon siviilissä aina kehuja saanut esim. luonteesta, sosiaalisista taidoista, fiksuudesta jne. Minä en voi maksullisilla tapaamisilla esiintyä kroppani kanssa, kuin esim. fitness tähtöset lavalla, koska saan todella rumia kateellisia mulkaisuja kroppaani näiltä löysiltä, läskeiltä, huonoryhtisiltä, ruma naamaisilta säälittäviltä turskilta, jotka ei ole yhtään mitään, eivät menesty edes työelämässään hyvin. Kateellinen naama vaan näkyy, muna seisoo testosteronittomuuden johdosta vain just ja just ja nainen joutuu tekee hirveesti töitä, kun miehestä ei ole mihinkään ja naisen pitäis sormikin jo työntää turskan perseeseen, kun turska täysin tervettä miehistä ylpeyttä vailla. Turskat oksettaa. On oikeasti tosi surullinen asia, jos joku nainen joutuu myymään itseään, koska seksinosto Suomessa vetää ihan kamalia miehiä puoleensa, sellaisia, joita ei virallisesti kehtaa missään näyttää. Ne ovat niiiin KATEELLISIA säälittäviä vätyksiä, joilla on naiseudessa varmasti todella epäonnistunut äiti ollut. Hyhy.

13

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joitain säälittää se, kun Suomessa joutuu tällaiset kauniit, terveet ja urhelilulliset nuoret naiset myymään itseään, kun taas hyvissä viroissa Suomessa esiintyy rumia, lihavia, rupsahtaneita vanhoja akkoja..

• Anonyymi

Kertoo paljon Suomesta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo paljon Suomesta tämä.

Aloittaja kertoi juuri kaiken oleellisen itsestään hyvä hyvä 👌

• Anonyymi

Koska nykyisin Suomessa läski nainen haluaa olla K-O-K-O-N-A-I-N-E-N.

• Anonyymi

Kehut itseäsi liikaa, se ärsyttää. Terveitsetuntoisen ei tarvitse kehua, senkun elelee onnellisena.

Mieti sitä.

• Anonyymi

Paljon matkustaneena hämmästelen aina Suomalaisten halua olla siivottoman näköisiä. Ei toki kaikki, mutta huomattavan suuri osa naisistamme on ylipainoisia, tatuoituja, lävisteltyjä, värjänneet kotona tukkansa kamalan näköiseksi ja pukeutuvat säkkeihin. Hyi saatana.

• Anonyymi

Kaikki mikä peittää, kaunistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki mikä peittää, kaunistaa.

Moni kakku päältä kaunis

• Anonyymi

Olen naisena miettinyt, miltä tuntuu harrastaa seksiä maksullisena naisena. Kun asiakkaitaan ei voi valita- mukaan mahtuu varmasti miehiä laidasta laitaan. Joku ylipainoinen, huonon hygienian omaava mies..noh, kait se raha kuitenkin antaa jotain takaisin.

• Anonyymi

Tekiskö mieli koittaa puhdasta poikaa?

• Anonyymi

Olet väärässä. Asiakkan voi toki valita, viimeitään käännyttää ovelta.

• Anonyymi

Sananvalintasi ja tyylisi osoittaa, ettei sinusta ole ainesta kunnolliseen asiakaspalveluun.

• Anonyymi

^Olet mies, joka haluaa maksulliselle naiselle pahaa. Luulet, että hänen täytyy ottaa se kauhein törkimyskin. Surullista, jos näin täytyy, suurimman osan ei onneksi tarvitse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1811
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      127
      1541
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      51
      1521
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1285
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      66
      1105
    Aihe