muistaa rukouksin. Itselläni kaikki on epäselvää ja epävarmaa. Kamala sotku ja kamala tilanne ja se kestää kauan ja tuntuu että olisin umpikujassa enkä vielä näe ulospääsyä tästä kaikesta ja vielä vankina tämän asian kanssa saamatta ulospääsyä. Herra tietää tilanteeni! Ja olen ihan poikki.
Kiitos että muistat minua rukouksin! Herra tietää!
Moi, minua saa
10
93
Vastaukset
- Anonyymi
> Itselläni kaikki on epäselvää ja epävarmaa.
Olisi kiva tietää mikä on epäselvää.- Anonyymi
Herra tietää.
- Anonyymi
Kiitos, rukoilijat, missä lienette!
- Anonyymi
Voimia Sinulle! Asiat järjestyy.
- Anonyymi
Tämä sanoma pätee kaikkeen:
Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Fil. 4:6-7 KR33/38
- Anonyymi
Oletko vielä järjilläsi?
Ps. Rukoilin sinusta vihannesta.- Anonyymi
Mitähän iloa sinäkin sait tuosta kommenttistasi... ?
Miksi olet niin pahansuopa?
Mitä iloa siitä on sinulle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän iloa sinäkin sait tuosta kommenttistasi... ?
Miksi olet niin pahansuopa?
Mitä iloa siitä on sinulle?Häiriintyneet ihmiset saavat iloa toisten, ihmisten ja eläinten kiusaamisesta.
- Anonyymi
Aiheeton kirous ei käy toteen. Eikä Herra ota korviinsa jumalattomia pyyntöjä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417417Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393851Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172168- 381428
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261427- 331362
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3391186Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141992Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23928Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7907