Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Myötähäpeän toimittelija Timo Sihvo

Anonyymi

Kirjoituksenne IS Tuula Palonen, 71, joutuu pulittamaan Kotkan kaupungille 30 135 euroa – ja vielä suolaisempi lasku on vasta tulollaan. Oleellinen jäi kertomatta.

9

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se menee keltaisessa lehdistössä. Eläkeikäinen irtisanottiin organisaatio muutosten yhteydessä. Ei kelvannut, piti alkaa urheilemaan itse omaan piikkiin, ei ollut ilmeisesti järjestäytynyt, olisi saanut lainoppineilta ilmais apua. Vai oliko järjestäytynyt eikä uskonut viisaampia ja lähti sooloilemaan? Oikeudessa tuli turpaan ja nyt itketään toimittajille kautta Suomen.

      Laskun summat vaihtuu jatkuvasti lehdessä

      23.6. IS 70 000 euroa
      3.8. IS 29 279 euroa
      24.8. IS 30 135 euroa

      Odotan IS seuraavaa ulostuloa aiheeseen liittyen Haminan toimitsijalta.

    • Anonyymi

      Jäi jotain oleellista kertomatta ?? Mitähän se mahtaa olla, kerro kun tiedät.
      Jotenkin uskon, että ihan kaikki oleellinen on kerrottu julkisuudessa.
      Tyhmä mikä tyhmä. Nainen sekä aloittaja, voivat olla ihan sama henkilö. Tai puolisot.

      • Anonyymi

        Toimittajalta jäi kertomatta miksi lähti yksityishenkilönä sooloilemaan , eikö ollut järjestäytynyt vai eikö kuunnellut asiantuntija oikeusoppineita.

        Turha itkeä "keltaisille urheilu toimittajille" , kantaa itse vastuun tekemisistään. Taisi ottaa mallia haminalaiselta museomestarilta miten yhteiskunnalta kerätään ylimääräistä.

        T. paikallinen veronmaksaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittajalta jäi kertomatta miksi lähti yksityishenkilönä sooloilemaan , eikö ollut järjestäytynyt vai eikö kuunnellut asiantuntija oikeusoppineita.

        Turha itkeä "keltaisille urheilu toimittajille" , kantaa itse vastuun tekemisistään. Taisi ottaa mallia haminalaiselta museomestarilta miten yhteiskunnalta kerätään ylimääräistä.

        T. paikallinen veronmaksaja

        "Toimittajalta jäi kertomatta miksi lähti yksityishenkilönä sooloilemaan".
        Tuota pitää kysyä naiselta itseltään, ei toimittaja voi arvailla yksityisen henkilön sekavaa "logiikkaa" julkisuudessa.


    • Anonyymi

      Palonen piti irtisanomistaan perusteettomana. Hän yritti ensin tuloksetta saada muutosta kaupungin ratkaisuun hallinto-oikeudesta ja korkeimmasta hallinto-oikeudesta.

      Sitten hän vei kiistan Kymenlaakson käräjäoikeuteen. Hän vaati Kotkan kaupungilta yhteensä 72 000 euron korvauksia työsopimuslain rikkomisen, syrjinnän sekä yt-lain vastaisen toiminnan perusteella.

      Lisäksi Palonen vaati kaupungilta 42 270 euron oikeudenkäyntikuluja.

      Käräjäoikeus hylkäsi Palosen kanteen ja velvoitti hänet korvaamaan Kotkan kaupungille 29 279 euron oikeuskulut.

      Lähes 40 vuotta Kotkan palveluksessa työskennellyt lentopalloilija Palonen ,, eläkkeen varassa elävä . Ei jäänyt sukanvarteen.

      Ennen yhteiskunta sponsoroi urheilijoitaan , ei enää.

    • Anonyymi

      Aloittaja. Kerropa nyt mikä oleellinen jäi kertomatta ja vielä, kenen kannalta oleellinen.
      Eihän tuo kenellekään muuten kuuluisi eikä kiinnostaisi mutta kun nainen itse levittelee omaa typeryyttään vielä julkisuuteen/ lehdille !

    • Anonyymi

      Peli elää, itku poku raivari kerää rahallista sympatiaa. Minne meni rahat ennen virallista eläkeikää.

      Paloselle perustettu rahankeruu kampanja, yhteiskunnalla yritti maksattaa omat hölmöilynsä kun ei ole ymmärtänyt ajallaan 66v antaa tilaa nuoremmille.

      • Anonyymi

        "rahankeruu kampanja" ? Mikä on rahankeräyksen luvan numero ??


    • Anonyymi

      Eikö tämä lentopalloilija ollut reippaasti yli eläkeiän, kun hänet irtisanottiin - 66v ja risat ja työt vähentyneet organisaatiomuutoksessa? Olisi jäänyt vaan ansaitulle eläkkeelle. Hulluutta alkaa riitelemään ja pilaamaan elämäänsä. Itse olen "vasta" 60 v ja suunnittelen irtisanovani itseni piankin. Nuoremmat tarvitsevat työpaikkoja ja me vanhat luuskat joudamme pois. Miksi pitää olla ahne? No ahneella on just sellainen loppu. :'(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe