Useimmat ihmiset tulevat uskoon nuorina

Anonyymi

ja varsinkin lapsina. Itsekin tulin uskoon lapsena, mutta uudistuin sitten nuorena.
Niinhän Raamattu kehoittaakin.

”Ja muista Luojaasi nuoruudessasi, ennenkuin pahat päivät tulevat ja joutuvat ne vuodet, joista olet sanova:
"Nämä eivät minua miellytä";...
Saarnaaja 12:1,2a

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun tulee uskoon nuorena, voi välttyä monelta pahalta Jeesuksen armon kautta.

      • Anonyymi

        Meinaat että ryöstömurhaajasta ei tule sitä, jos on jeesustelijoiden seurassa.
        Meinaatteko pitää pitkässä talutusnuorassa, vai lyhyessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat että ryöstömurhaajasta ei tule sitä, jos on jeesustelijoiden seurassa.
        Meinaatteko pitää pitkässä talutusnuorassa, vai lyhyessä.

        Et kai sinä noin yksinkertainen voi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sinä noin yksinkertainen voi olla?

        Jos sanot anteeksiannon muuttavan ihmisen perimää olet kaikkien jeesustelijoiden äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sanot anteeksiannon muuttavan ihmisen perimää olet kaikkien jeesustelijoiden äiti.

        Jeesuksen anteeksianto muuttaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen anteeksianto muuttaa ihmistä.

        Sittenhän ei tarvita vankiloita ei muuta kun ryöstömurhaajat kaduille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen anteeksianto muuttaa ihmistä.

        Annoin kaikki Jeesuksen tekemät jutut anteeksi ja se muutti minua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen anteeksianto muuttaa ihmistä.

        Psykopaattia ei muuta mikään, mutta psykopaatti voi olla oikein hyvä näyttelemään muuttumista, jos hän saavuttaa sillä hyötyjä.


    • Anonyymi

      En ole tullut uskoon nuorena enkä vanhana, olen ateisti.

      • Anonyymi

        Kirjoitinkin niistä ihmisistä, jotka tulevat uskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitinkin niistä ihmisistä, jotka tulevat uskoon.

        Ai niistä jotka ovat laitoksessa, olisit heti sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niistä jotka ovat laitoksessa, olisit heti sanonut.

        Kirjoitin uskoon tulleista, siis kristityistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin uskoon tulleista, siis kristityistä.

        Kaikki kristityt ovat laitoskamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kristityt ovat laitoskamaa.

        Entäs muslimit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs muslimit?

        Entäs kommunistit (uskonnottomia) jotka tappoivat enemmän ihmisiä kuin kukaa maailmahistoriassa? Taas tyypillinen ateisti. Länsimainen ateismi ei ole ateismia, se on kristinuskon pilkkaamista, vaikka muuta yritätte väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kommunistit (uskonnottomia) jotka tappoivat enemmän ihmisiä kuin kukaa maailmahistoriassa? Taas tyypillinen ateisti. Länsimainen ateismi ei ole ateismia, se on kristinuskon pilkkaamista, vaikka muuta yritätte väittää.

        Kommunismi nimenomaan oli ja on uskonto. Ei silläkään ole perusteita todellisuudessa. Kaikkivaltias elämästä ja kuolemasta päättävä jumala vain oli Lenin, Stalin, Mao, Xi, Kim, Pol Pot, Hoxha, Ho, Cheke tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitinkin niistä ihmisistä, jotka tulevat uskoon.

        Nyt ei ole pelkoa enää eskoon tulosta, sillä olen jo vanhus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommunismi nimenomaan oli ja on uskonto. Ei silläkään ole perusteita todellisuudessa. Kaikkivaltias elämästä ja kuolemasta päättävä jumala vain oli Lenin, Stalin, Mao, Xi, Kim, Pol Pot, Hoxha, Ho, Cheke tms.

        Näinhän homma käytännössä meni. Tarkemmin sanottuna jumala oli proletariaatti, uskonto kommunismi ja nuo henkilöt sen ylipappeja, jotka tiesivät erehtymättä jumalan tahdon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kommunistit (uskonnottomia) jotka tappoivat enemmän ihmisiä kuin kukaa maailmahistoriassa? Taas tyypillinen ateisti. Länsimainen ateismi ei ole ateismia, se on kristinuskon pilkkaamista, vaikka muuta yritätte väittää.

        Kristinuskoa pilkkaa se, jolla on uskoa mutta joka ei ota Jeesusta vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitinkin niistä ihmisistä, jotka tulevat uskoon.

        Minut aivopestiin 13-vuotiaana!Siksi ymmärrän hyvin nuoria fanaatikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskoa pilkkaa se, jolla on uskoa mutta joka ei ota Jeesusta vastaan

        Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.


    • Anonyymi

      Itse uskoin lapsena. Rukoilin iltaisin. Teini-iässä kadotin uskoni. Nyt nuorena aikuisena sen taas löysin. Ja oivalsin, että kaikessa hiljaisuudessa Jumala oli sanatarkkaan vastannut lapsuuteni rukouksiin. Jumala pysyy uskollisena, vaikka me emme. Itseäni kaduttaa jo nuo välivuodet todella paljon. Katuminen käy varmasti todella vaikeaksi mitä vanhemmaksi ihminen tulee. Itse olin täysi idiootti ja ymmärtämätön olen yhä. Jeesusta rakastan kuitenkin nyt, eikä kukaan ota minulta pois iloani.

      • Anonyymi

        Minun elämässäni tapahtui samoin. Jumala voi vetää tuhlaajalapsen uudelleen elävään uskoon.


      • Anonyymi

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        olet perinyt jeesustelun jalon taidon kiitos jeesus 🤣kiitos kiitos


      • Anonyymi

        Samoin! Minulla oli tosi parikymmentä vuotta välissä, että koko asia jäi jotenkin taka-alalle enkä rukoillut kuin satunnaisesti.

        Nyt kun uskon, tai ainakin haluan uskoa että uskon ja yritän uskossa kasvaa, niin koko ajan sitä huomaa miten syntinen on ja miten vaikea siitä on pysyä erossa! Yritän kuitenkin rukoilla säännöllisesti ja parantaa tapani.

        Kaikkinensa niin toivoton olo kun on niin kurja maailma ja itsekin syntinen, mutta ainoa toivo on Herrassa. Se lohduttaa, että on joku joka on tie totuus ja elämä, johon voi sen ainoan toivon laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! Minulla oli tosi parikymmentä vuotta välissä, että koko asia jäi jotenkin taka-alalle enkä rukoillut kuin satunnaisesti.

        Nyt kun uskon, tai ainakin haluan uskoa että uskon ja yritän uskossa kasvaa, niin koko ajan sitä huomaa miten syntinen on ja miten vaikea siitä on pysyä erossa! Yritän kuitenkin rukoilla säännöllisesti ja parantaa tapani.

        Kaikkinensa niin toivoton olo kun on niin kurja maailma ja itsekin syntinen, mutta ainoa toivo on Herrassa. Se lohduttaa, että on joku joka on tie totuus ja elämä, johon voi sen ainoan toivon laittaa.

        Olet kuin räsänen pummaat autoista tupakka ja viinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun elämässäni tapahtui samoin. Jumala voi vetää tuhlaajalapsen uudelleen elävään uskoon.

        Minä tasasen olen säilyttänyt todellisuudentajuni koko aikuisikäni. Perusteettomiin satuihin lakkasin uskomasta jotain alle 10v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! Minulla oli tosi parikymmentä vuotta välissä, että koko asia jäi jotenkin taka-alalle enkä rukoillut kuin satunnaisesti.

        Nyt kun uskon, tai ainakin haluan uskoa että uskon ja yritän uskossa kasvaa, niin koko ajan sitä huomaa miten syntinen on ja miten vaikea siitä on pysyä erossa! Yritän kuitenkin rukoilla säännöllisesti ja parantaa tapani.

        Kaikkinensa niin toivoton olo kun on niin kurja maailma ja itsekin syntinen, mutta ainoa toivo on Herrassa. Se lohduttaa, että on joku joka on tie totuus ja elämä, johon voi sen ainoan toivon laittaa.

        Kuulostaa hiukan siltä, että usko ei ole oloasi parantanut, tai sitten se olisi äärimmäisen kurja sitä ilman.

        Uskonnottoman ei tarvitse koko ajan pohtia sitä minkä tason synti jokin teko on, vaan riittää että hän miettii onko se lähimmäisiä kohtaan oikein, väärin vai jotain siltä väliltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet perinyt jeesustelun jalon taidon kiitos jeesus 🤣kiitos kiitos

        komea hymisösi


    • Anonyymi

      Ympäröivä kulttuuri manipuloi herkän lapsen mielikuvitusta siihen mitä ympärillä on ja tapahtuu. Siksi lahkot pyrkivätkin eristämään jäsenensä. Nuorena, itsenäsityessä on viimeistään oikea hetki kyseenalaistaa kaikki mitä opetettu on, vaatia näyttöä opinkappaleista. Kun objeltiiviset rehelliset näytöt puuttuu niin ihmisen tulisi kyetä tekemään omat tähän todellisuuteen perustuvat johtopäätökset.

      • Anonyymi

        Täytyy muistaa myös dementoituneet vanhukset, joita lahkolaiset usein pyrkii käyttämään hyväkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy muistaa myös dementoituneet vanhukset, joita lahkolaiset usein pyrkii käyttämään hyväkseen.

        Siinä touhussa on eräs tietty lahko ylitse muiden.


      • Anonyymi

        Mitä uskoa sellainen sitten enää olisi? Toisilla on uskoa...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä uskoa sellainen sitten enää olisi? Toisilla on uskoa...!

        Siis uskovainen ei saa ottaa selvää tosiasioista, no tuo selittääkin naurettavat uskomuksenne.😂


    • Anonyymi

      Jorimäntysalon lapset menee isänsä teitä. Ateismilla on omat marttyyrinsa.

      • Anonyymi

        Kiitokset! Jori Mäntysalon tekemästä hienosta valistustyöstä.


    • Anonyymi

      Samoin kuin on kriminalisoitu huumeiden, tupakan ja alkoholin myyminen ja välittäminen alaikäisille, lapset ja nuoret ansaitsevat erityistä suojelua myös uskontokauppiaita, ja heidän manipulointiaan vastaan. Valitettavan moni lapsi sortuu nykyäänkin uskonnon uhriksi.

    • Anonyymi

      Taipumus muihinkin huumeisiin ja riippuvuuksiin omaksutaan useimmiten juuri nuorena, herkästi altistuvassa iässä.

    • Anonyymi

      Kunnia Jumalalle!

      • Anonyymi

        Tarkoitit kai epäjumalalle, koska oikeasta jumalasta ei ole mitään todisteita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit kai epäjumalalle, koska oikeasta jumalasta ei ole mitään todisteita!

        Paljonhan sitä puhutaan jostain "puujumalasta", suhtautuisin kyllä sellaiseenkin melkoisella varauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonhan sitä puhutaan jostain "puujumalasta", suhtautuisin kyllä sellaiseenkin melkoisella varauksella.

        Puusta tehty crusifksi on siis epäilyttävä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puusta tehty crusifksi on siis epäilyttävä ?

        Kaikki raamattuun ja kirkkoon liityvät, asiat ja symbolit ovat epäilyttäviä.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonhan sitä puhutaan jostain "puujumalasta", suhtautuisin kyllä sellaiseenkin melkoisella varauksella.

        On myös sanonta, että seisoo kuin "puujumala."


    • Anonyymi

      Tässä ei tulla todelliseen uskoon, vaan tekopyhäksi:

      Kun nuorelta rippikoulussa tai jonkun lahkon kristillisessä opistossa kysytään: Haluatko tulla Jeesuksen omaksi?
      Kyllä.

      Sitten vaan kädet hänen päänsä päälle siunausta varten: Sinä olet nyt Jeesuksen oma.

      Näin saadaan turvattua pappien palkat.

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin että yhä nuoremmat ryhtyvät ateisteiksi tai muuten vaan uskonnottomiksi. Johan nyt kirkosta eronneiden suuri määräkin sen todistaa, jumalanpalveluksissakin vain vanhoja mummoja enimmäkseen.

    • Anonyymi

      Todella ikävä ilmiö nämä uskottomat, kuka kohta enään maksaa pappien ja suntioitten kirkkoviinien lipityksenkään?

      • Anonyymi

        No miksi kristityt tappavat maksajiksi syntyneitä????
        Vai ovat tyytyväisiä siitä saamiin maineeseen???
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi kristityt tappavat maksajiksi syntyneitä????
        Vai ovat tyytyväisiä siitä saamiin maineeseen???
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

        SE johtuu Saatanan käskystä Paavalille:

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SE johtuu Saatanan käskystä Paavalille:

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Sanoo suojelija edeltäjien puolustajako?


      • Anonyymi

        KOlehti maksaa


    • Anonyymi

      Nuorena uskoon tullut voi varjeltuja monelta pahalta.

      • Anonyymi

        Uskoon "hurahtaneelta" nuorelta, jää nuoruus elämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoon "hurahtaneelta" nuorelta, jää nuoruus elämättä.

        Paljolta pahalta ja synnin seurauksilta säästyy. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljolta pahalta ja synnin seurauksilta säästyy. 😁

        Eilen illalla tuli televisiosta viimeinen osa "kaikki synnit" sarjasta. Siinä tuotiin hyvin esille millaista helvettiä nuorten naisten elämä kyseisessä lahkossa on, kuin myös vanhempien naisten. Siinä sitä oli mallia paljonpuhutusta anteeksiannosta.


      • Anonyymi

        Aijaa, "voi" oli epäluottamus sanana oikein:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ((( viitaten mm yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        Joten, kristinuskossa korvataan Kaikkivaltias Jumala ja Kaikkivaltias Jeesus näillä "Herroilla" raamatun mukaan ja todistuksina ovat mm kristittyjen laittomuuden historia ja jo mainitut asiat MIKSI nämä muuten olisi kristittyjen omassa raamatuissa???!!!https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        ja "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


    • Anonyymi

      Kukapa sitä enää sen jälkeen kun harkintakyky on kehittynyt.

      • Anonyymi

        Harvapa sitä aktiiviaikanaan uskovaiseksi ryhtyy. Usko on perua joko lapsuudesta,
        tai sitten korkean iän mukanaan tuoma oire.


    • Anonyymi

      Jeesukselta Kristukselta uskon saanut on helppo tunnistaa:

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi.

      Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. "

      • Anonyymi

        No missä tällaäisiä on? Ainakaan Hämeessä ei ole näkynyt yhtään tuollaista. Kyllä Raamattua osaatte lainata, mutta entäs se 'riivajien ulos ajaminen, sairaiden parantaminen, jonka Jeesus käski tekemään jotta ihmiset terveiksi ja vapaiksi tulisivat?? Tervetuloa kokeilemaan, tunnen erään sokean, johon voitte testata onko teissä Jumalan voimaa nimeltä Pyhä Henki, vai puhutteko vain lämpimiksenne tarinoita Ison kirjan opistosta? Terveisin sellainen, jolle evankeliumi piti ensin julistaa, vaan eipä teitä vielä ole näkynyt niin tekemässä. No saisikohan Venäjän armeijan tulo Suomeen vipinää kinttuihinne?
        Minä heitä jo kovasti odottelen, eräskin maahanlaskujoukkojen eversti asuu lähellä Idän rataa ja valtatietä 6. Ja siinä sen katolla on muitakin antenneja kuin televisio...jos ymmärrätte mitä taarkoitan ja tuskin hän ihan sattumalta sellaisessa logistisessa paikassa on.


    • Anonyymi

      Mikähän siinä on kun minä en ole tullut uskoon, onko teksti niin lapsenomaisille tarkoitettu. En usko edes vappusatasiin.

      • Anonyymi

        Ei kannata siitä olla huolissaan, terve ihminen ei vaan usko utopioihin.


    • Anonyymi

      kristityt uskoo kaikki valtiaan kiellosta huolimatta laittomuuden herrojaan...
      Joten, kristinuskossa korvataan Kaikkivaltias Jumala ja Kaikkivaltias Jeesus näillä "Herroilla" raamatun mukaan ja todistuksina ovat mm kristittyjen laittomuuden historia ja jo mainitut asiat MIKSI nämä muuten olisi kristittyjen omassa raamatuissa???!!!https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      ja "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      Uskoville muistutukseksi.....
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      ((( viitaten mm yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

    • Anonyymi

      Pysytäänpä totuudessa. Ylivoimaisesti useimmat ihmiset ei tule uskoon missään elämänsä vaiheessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe