Uskovaiset

Haluaisin. Jehovaan uskovan naisen ystäväksi

96

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ala käymään ensin kokluksissa ja ala tutkimaan, ja mene kasteelle. Sitten ala käymään ovilla.

      • Anonyymi

        Aivan oikein!
        Ja mikä parasta, saat hyvän naisen, ei koskaan sano miehellen......ei.
        Tämä on totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein!
        Ja mikä parasta, saat hyvän naisen, ei koskaan sano miehellen......ei.
        Tämä on totta!

        Ei tuo kyllä pidä paikkaansa, että ei koskaan sano miehelleen ei. Ei sitä sentään mitään robotteja olla. Riippuu naisesta. Ja pystyisitkö itse olemaan koko ajan pelkkä juu juu mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo kyllä pidä paikkaansa, että ei koskaan sano miehelleen ei. Ei sitä sentään mitään robotteja olla. Riippuu naisesta. Ja pystyisitkö itse olemaan koko ajan pelkkä juu juu mies?

        Oppi sanoo että mies on perheen pää. Pitää totella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo kyllä pidä paikkaansa, että ei koskaan sano miehelleen ei. Ei sitä sentään mitään robotteja olla. Riippuu naisesta. Ja pystyisitkö itse olemaan koko ajan pelkkä juu juu mies?

        Naiset eivät ymmärrä miestä.
        Raamattu kertoo sen teille, naiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset eivät ymmärrä miestä.
        Raamattu kertoo sen teille, naiset

        Höpö, höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppi sanoo että mies on perheen pää. Pitää totella.

        Sellaista tottelijaa minusta ei koskaan tule, että oma tahto ei merkitse mitään. Jo pieni lapsi osoittaa omaa tahtoa. En kestäisi päivääkään tahdottomana tottelijana oloa. Sama kuin olisi armeijassa koko elämänsä komenneltavana. Olisi pakko saada oma asunto,minne pääsee lepäämään välillä,koska en kestäisi tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista tottelijaa minusta ei koskaan tule, että oma tahto ei merkitse mitään. Jo pieni lapsi osoittaa omaa tahtoa. En kestäisi päivääkään tahdottomana tottelijana oloa. Sama kuin olisi armeijassa koko elämänsä komenneltavana. Olisi pakko saada oma asunto,minne pääsee lepäämään välillä,koska en kestäisi tuollaista.

        Sitten on kaikilla helpompaa, kun avioliitto loppuu paratiisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista tottelijaa minusta ei koskaan tule, että oma tahto ei merkitse mitään. Jo pieni lapsi osoittaa omaa tahtoa. En kestäisi päivääkään tahdottomana tottelijana oloa. Sama kuin olisi armeijassa koko elämänsä komenneltavana. Olisi pakko saada oma asunto,minne pääsee lepäämään välillä,koska en kestäisi tuollaista.

        Tottele Jehovaa niin saat siunauksia. Raamatussa lukee:

        Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niin kuin Herralle; sillä mies on vaimon pää, niin kuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja. Mutta niin kuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista tottelijaa minusta ei koskaan tule, että oma tahto ei merkitse mitään. Jo pieni lapsi osoittaa omaa tahtoa. En kestäisi päivääkään tahdottomana tottelijana oloa. Sama kuin olisi armeijassa koko elämänsä komenneltavana. Olisi pakko saada oma asunto,minne pääsee lepäämään välillä,koska en kestäisi tuollaista.

        Sinun pitää pukea päällesi uusi persoonallisuus ja tahtoa sitä mitä Jehova Jumala tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää pukea päällesi uusi persoonallisuus ja tahtoa sitä mitä Jehova Jumala tahtoo.

        Olen yrittänyt miellyttää Jehovaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää pukea päällesi uusi persoonallisuus ja tahtoa sitä mitä Jehova Jumala tahtoo.

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Entiset todistajat foorumilla veljesseura.org tietävät myös kertoa.

        Muistuu mieleen että jos mies lyö silmän mustaksi, niin rouva selittää kokouksella että hän kompuroi niin ...

        Monet kertovat että on ollut kiire ja tarve saada rouva seksuaalitarpeiden vuoksi. Sitten ei kuitenkaan elämä olekaan sillä ratkaisulla kantanut onnellisena, vaan on tullut ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö

        Raamattu kertoo myös millainen on nainen.......suomalainen akka on kaukana siitä.
        Ulkomaalainen on paljon enemmän sellainen millaiseksi Jumala loi naisen!!!
        Toimikaa sen mukaan miehet, saatte rauhan elämäänne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista tottelijaa minusta ei koskaan tule, että oma tahto ei merkitse mitään. Jo pieni lapsi osoittaa omaa tahtoa. En kestäisi päivääkään tahdottomana tottelijana oloa. Sama kuin olisi armeijassa koko elämänsä komenneltavana. Olisi pakko saada oma asunto,minne pääsee lepäämään välillä,koska en kestäisi tuollaista.

        Älä usko mitä täällä kirjoitetaaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko mitä täällä kirjoitetaaan!

        Ei pidä.kyllä.uskoa mitä.täällä kirjoitellaan
        Uskon ainoastaan Jehovan sanaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä.kyllä.uskoa mitä.täällä kirjoitellaan
        Uskon ainoastaan Jehovan sanaan

        Oikein!
        Käytännössä olet kumminkin lahkolainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt miellyttää Jehovaa

        Yritä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko mitä täällä kirjoitetaaan!

        Minä kirjoitan vain totuuden puhdasta kieltä. Usko pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottele Jehovaa niin saat siunauksia. Raamatussa lukee:

        Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niin kuin Herralle; sillä mies on vaimon pää, niin kuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja. Mutta niin kuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.

        Eli mies saa nauttia vapaudesta ja tehdä asioita kyselemättä lupaa, mutta naisen tehtävä on myötäillä miestä, ja olla miehen käskytettävänä tottelijana. Sellaista miestä en tarvitse elämääni. En todellakaan pysty olemaan toisen ihmisen pompoteltavana sätkynukkena. Satuin vuosia sitten näkemään erään jt:n, joka käskytteli vaimoaan, joka kuin raketti juoksi ympäri sä samantien toteuttamaan everstin käskyt. Oli vielä korkeasti koulutettu ihminen. Kyllä se jäi mieleen. Ajattelin, että kamalaa! Olen ennemmin yksin, kun juoksen tuollaisen everstin käskyläisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottele Jehovaa niin saat siunauksia. Raamatussa lukee:

        Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niin kuin Herralle; sillä mies on vaimon pää, niin kuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja. Mutta niin kuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.

        En ysko, että se sellaista tarkoittaa, että vaimon tehrävä on olla miehen käskyteltävänä, juoksutettavana ja komennettavana. On eri adia olla siinä mielessä alamainen, että mies tekee lopulliset päätökset asioista, joista keskustellaan. Ja muutenkin on johtoasemassa. Mutta käskyttelyyn, jossa vsimo juoksee kuin raketti täyttämään käskyt milloin tahansa, kun nappia painaa. Enkä ainakaan minä tuollaista tilannetta elämääni halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ysko, että se sellaista tarkoittaa, että vaimon tehrävä on olla miehen käskyteltävänä, juoksutettavana ja komennettavana. On eri adia olla siinä mielessä alamainen, että mies tekee lopulliset päätökset asioista, joista keskustellaan. Ja muutenkin on johtoasemassa. Mutta käskyttelyyn, jossa vsimo juoksee kuin raketti täyttämään käskyt milloin tahansa, kun nappia painaa. Enkä ainakaan minä tuollaista tilannetta elämääni halua.

        Ja tuollainen joka äännähdyksen totteleminen ja juoksuun laukkaaminen on koiran elämää naiselle. Miltä tuntuisi olla pomon käskyteltävä koko elämän 24/7 lähtövalmiina joka sekunti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mies saa nauttia vapaudesta ja tehdä asioita kyselemättä lupaa, mutta naisen tehtävä on myötäillä miestä, ja olla miehen käskytettävänä tottelijana. Sellaista miestä en tarvitse elämääni. En todellakaan pysty olemaan toisen ihmisen pompoteltavana sätkynukkena. Satuin vuosia sitten näkemään erään jt:n, joka käskytteli vaimoaan, joka kuin raketti juoksi ympäri sä samantien toteuttamaan everstin käskyt. Oli vielä korkeasti koulutettu ihminen. Kyllä se jäi mieleen. Ajattelin, että kamalaa! Olen ennemmin yksin, kun juoksen tuollaisen everstin käskyläisenä.

        Upea pariskunta. He ottivat Raamatun periaatteet selvästikin tosissaan.
        Näin Jumala on tarkoittanut asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entiset todistajat foorumilla veljesseura.org tietävät myös kertoa.

        Muistuu mieleen että jos mies lyö silmän mustaksi, niin rouva selittää kokouksella että hän kompuroi niin ...

        Monet kertovat että on ollut kiire ja tarve saada rouva seksuaalitarpeiden vuoksi. Sitten ei kuitenkaan elämä olekaan sillä ratkaisulla kantanut onnellisena, vaan on tullut ero.

        Näin kyllä kerran tuollaisen tapauksen, että oli silmä mustana sisarella.Oli yrittänyt perunajauholla peittää sitä. Sisar kertoi, että oli törmännyt oveen. En tietänyt sen tarkemmin, mutta uskoin selityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea pariskunta. He ottivat Raamatun periaatteet selvästikin tosissaan.
        Näin Jumala on tarkoittanut asian.

        Niin, he olivat virkamiespariskunta. Heillä otetaan säännöt vähän erilailla kuin taiteilijoilla. Taiteilijat eivät niin orjallisia sääntöjen noudattajia ole. Ja kun itse olen taiteilija ja luova ihminen, niin en tietenkään avioliittoonkaan voi mennä virkamiehen tai liikemiehen kanssa. Siksi jos avioliittoon haluaa mennä, on etsittävä muualta kuin jt:n joukosta., koska kaikki näyttävät virkamiehiltä, ja sellaisia tai sen henkisiä yleensä ovatkin. Virkamiehet olemuksineen kun eivät taiteilijoita vedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea pariskunta. He ottivat Raamatun periaatteet selvästikin tosissaan.
        Näin Jumala on tarkoittanut asian.

        En usko tuota. Se oli säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko tuota. Se oli säälittävää.

        Nykypäivänä aito usko on niin harvinaista.
        Yleensä aina alkaa ne puheet että en usko tätä ja en usko tota. Nykyajan ihminen on niin itsekäs ja haluaa uskoa vain siihen mikä miellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kertoo myös millainen on nainen.......suomalainen akka on kaukana siitä.
        Ulkomaalainen on paljon enemmän sellainen millaiseksi Jumala loi naisen!!!
        Toimikaa sen mukaan miehet, saatte rauhan elämäänne!

        Samoin ulkomaalaiset miehet ovat paljon parempia kuin suomalaiset miehet. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppi sanoo että mies on perheen pää. Pitää totella.

        Totteleminen on koiria varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea pariskunta. He ottivat Raamatun periaatteet selvästikin tosissaan.
        Näin Jumala on tarkoittanut asian.

        Siinähän rikottiin ihan räikeästi Raamatun säkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää pukea päällesi uusi persoonallisuus ja tahtoa sitä mitä Jehova Jumala tahtoo.

        Se tarkoittaa sitä, että taiteilijat alkavat miellyttää lakimiehiä ja virkailijoita, ja alkaa pukeutua heidän mielikseen virkailijoiden vaatteisiin menneiltä vuosikymmeniltä, ja unohtavat omn luovan ja taiteellisen persoonansa. Voi tietysti joskus välissä maalata taulun. Mutta vain virkailijoilla on ikuisuus odottamassa. Muuten kuolee, jos ei taiteilija ala lakimiesten tavalla toiminaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totteleminen on koiria varten.

        Nyt teit kyllä Jehovan surulliseksi. Jumalinen antaumus saa kaikki tosi kristityt tottelevaiseksi, olipa kyseessä Jehova, avioliitto tai järjestö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt teit kyllä Jehovan surulliseksi. Jumalinen antaumus saa kaikki tosi kristityt tottelevaiseksi, olipa kyseessä Jehova, avioliitto tai järjestö.

        On vaikka kuinka paljon asioita, joita en pysty tekemään. Sanoipa kuka tahansa mitä tahansa.


      • Anonyymi

        Minä en ymmärräkään ketään miestä, joka on lakimiehen ja virkailijan näköinen. En voisi koskaan sellaisen kanssa avioitua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entiset todistajat foorumilla veljesseura.org tietävät myös kertoa.

        Muistuu mieleen että jos mies lyö silmän mustaksi, niin rouva selittää kokouksella että hän kompuroi niin ...

        Monet kertovat että on ollut kiire ja tarve saada rouva seksuaalitarpeiden vuoksi. Sitten ei kuitenkaan elämä olekaan sillä ratkaisulla kantanut onnellisena, vaan on tullut ero.

        Tuttavapiirissäni on jehovissa väkivaltaa, on mustelmaa niin meinataan piiloon ym. Eräskin väitti tosiaan yöllä kävelleensä jotain päin, juu varmaan.. nyrkkiä päin kertoi myöhemmin kun ero tuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttavapiirissäni on jehovissa väkivaltaa, on mustelmaa niin meinataan piiloon ym. Eräskin väitti tosiaan yöllä kävelleensä jotain päin, juu varmaan.. nyrkkiä päin kertoi myöhemmin kun ero tuli

        Kyllä minäkin mietin jt sisaren mustaa silmää pitkään. Mietin, että kun ovi on litteä, ja kulmat ovat ylhäällä ja alhaalla, ja ovenkahvat keskellä,niin miten hän on oikein onnistunut kompuroimaan niin, että juuri keskelle silmää on osunut, ja tullut iso pyöreä mustelma. Kyllä se mietitytti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttavapiirissäni on jehovissa väkivaltaa, on mustelmaa niin meinataan piiloon ym. Eräskin väitti tosiaan yöllä kävelleensä jotain päin, juu varmaan.. nyrkkiä päin kertoi myöhemmin kun ero tuli

        Jt:t kävelevät paljon päin ovia ja seiniä.


      • Anonyymi

        Pitää alkaa käydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein!
        Käytännössä olet kumminkin lahkolainen!

        Käytännössä olet kumminkin ääliö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä enemmän.

        Kannattaisiko lopettaa kokonaan se miellyttäminen kun se ei johda mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mies saa nauttia vapaudesta ja tehdä asioita kyselemättä lupaa, mutta naisen tehtävä on myötäillä miestä, ja olla miehen käskytettävänä tottelijana. Sellaista miestä en tarvitse elämääni. En todellakaan pysty olemaan toisen ihmisen pompoteltavana sätkynukkena. Satuin vuosia sitten näkemään erään jt:n, joka käskytteli vaimoaan, joka kuin raketti juoksi ympäri sä samantien toteuttamaan everstin käskyt. Oli vielä korkeasti koulutettu ihminen. Kyllä se jäi mieleen. Ajattelin, että kamalaa! Olen ennemmin yksin, kun juoksen tuollaisen everstin käskyläisenä.

        Näin toimii jokainen itseään edes hieman kunnioittava ja arvostava nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea pariskunta. He ottivat Raamatun periaatteet selvästikin tosissaan.
        Näin Jumala on tarkoittanut asian.

        😂😂😂 Ääliö. Onneksi kukaan nainen jolla on vähänkin älyä päässä ei usko tuollaisten yksinkertaisten miesten juttuja 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea pariskunta. He ottivat Raamatun periaatteet selvästikin tosissaan.
        Näin Jumala on tarkoittanut asian.

        Onhan se varmaan mielestäsi upeaa kun sulla on aina ollut niitä alistamisfantasioita 😂😂😂 Sinähän haluatkin koiran etkä naista 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, he olivat virkamiespariskunta. Heillä otetaan säännöt vähän erilailla kuin taiteilijoilla. Taiteilijat eivät niin orjallisia sääntöjen noudattajia ole. Ja kun itse olen taiteilija ja luova ihminen, niin en tietenkään avioliittoonkaan voi mennä virkamiehen tai liikemiehen kanssa. Siksi jos avioliittoon haluaa mennä, on etsittävä muualta kuin jt:n joukosta., koska kaikki näyttävät virkamiehiltä, ja sellaisia tai sen henkisiä yleensä ovatkin. Virkamiehet olemuksineen kun eivät taiteilijoita vedä.

        Täällä myös kaltaisesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykypäivänä aito usko on niin harvinaista.
        Yleensä aina alkaa ne puheet että en usko tätä ja en usko tota. Nykyajan ihminen on niin itsekäs ja haluaa uskoa vain siihen mikä miellyttää.

        No jos joku ei miellytä niin siihen on syynsä! Miksi kukaan olisi niin tyhmä että uskoo johonkin mikä ei miellytä? Tietenkään se ei miellytä kun jollekin saatetaan huono olo pomottelemalla! Epämieltymys on merkki siitä ettei kaikki ole kunnossa, mieti seuraavan kerran kun sinuun sattuu,kun vaikka lyöt pääsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt teit kyllä Jehovan surulliseksi. Jumalinen antaumus saa kaikki tosi kristityt tottelevaiseksi, olipa kyseessä Jehova, avioliitto tai järjestö.

        😂😂😂 Jehova oli annunaki, joten..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ymmärräkään ketään miestä, joka on lakimiehen ja virkailijan näköinen. En voisi koskaan sellaisen kanssa avioitua.

        En minäkään. Elämme täysin erilaisissa maailmoissa


    • Anonyymi

      Uskotko jehovien alistamistouhuihin. Ne pystyvät siihen. Sukulaisetkin pitää hylätä siksi että jehovat ovat keksineet sääntöjä siksi, että järki ei palaisia enää takasin, kun kerran hulluuteen on uponnut.

      • Anonyymi

        No minä kylläkin pidän sukulaisiini ihan tiiviisti yhteyttä. Päivittäin ollaan monta kertaa päivässä yhteydessä. Olen sen verran etäällä, että toimin omalla tavallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä kylläkin pidän sukulaisiini ihan tiiviisti yhteyttä. Päivittäin ollaan monta kertaa päivässä yhteydessä. Olen sen verran etäällä, että toimin omalla tavallani.

        Ja onpa minulla ei - jt ystäviäkin. Aika usein soitellaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onpa minulla ei - jt ystäviäkin. Aika usein soitellaankin.

        Ja taiteilijat ovat taiteilijoita, ja muut ovat sitten muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä kylläkin pidän sukulaisiini ihan tiiviisti yhteyttä. Päivittäin ollaan monta kertaa päivässä yhteydessä. Olen sen verran etäällä, että toimin omalla tavallani.

        En ole käynyt tosin vuosiin kokouksissa. Enkä aio0 koskaan enää käydäkään. En sopeutunut koskaan jt ympyröihin. Minusta ei ollut miksikään armeijamaiseen kuritususkontoon. Kokouksetkin olivat kuivia pitkäveteisiä tilaisuuksia ja saman asian jatkuvaa jankkaamista. Täysin mielenkiinnotonta ja väritöntä kuivaa seurattava. Kyllä nykyisin voin paljon paremmin, kun en enää ole jt ympyröissä. On ihan suunnaton helpotus, että ei ole tarvinnut lähteä kokouksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole käynyt tosin vuosiin kokouksissa. Enkä aio0 koskaan enää käydäkään. En sopeutunut koskaan jt ympyröihin. Minusta ei ollut miksikään armeijamaiseen kuritususkontoon. Kokouksetkin olivat kuivia pitkäveteisiä tilaisuuksia ja saman asian jatkuvaa jankkaamista. Täysin mielenkiinnotonta ja väritöntä kuivaa seurattava. Kyllä nykyisin voin paljon paremmin, kun en enää ole jt ympyröissä. On ihan suunnaton helpotus, että ei ole tarvinnut lähteä kokouksiin.

        Joku sanoi, että kun on erilainen, kannattaa miettiä, onko mitään järkeä olla jt uskonnossa mukana. Eipä mikään lakimies-virkamies uskonto oikein sovi luoville ja taiteellisille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sanoi, että kun on erilainen, kannattaa miettiä, onko mitään järkeä olla jt uskonnossa mukana. Eipä mikään lakimies-virkamies uskonto oikein sovi luoville ja taiteellisille ihmisille.

        Joskus vartiotorni kirjoitti että lahkolaisen avioliitot olisivat kestävämpiä kuin muiden.
        Siitä asiasta innostui ulkopuolinen taho tekemään tutkimuksen, ja tulos oli, että itse asiassa lahkolaisten, vartiotorniuskovaisten liitot hajosivat nopeammin / enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vartiotorni kirjoitti että lahkolaisen avioliitot olisivat kestävämpiä kuin muiden.
        Siitä asiasta innostui ulkopuolinen taho tekemään tutkimuksen, ja tulos oli, että itse asiassa lahkolaisten, vartiotorniuskovaisten liitot hajosivat nopeammin / enemmän

        En usko, pelkkiä huhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, pelkkiä huhuja.

        Entisten todistajain sivut veljesseura.org on hyvä.
        Arvioin, että tuonkin kysymyksen lukisi joku sieltä, joka osaisi antaa varman vastausken lähdetietoineen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, pelkkiä huhuja.

        Olen alkanut uskoa Jehovaan

        Haluan seurata häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onpa minulla ei - jt ystäviäkin. Aika usein soitellaankin.

        Hei minulla ei ole ketään Jehovaa uskovaa ihmistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onpa minulla ei - jt ystäviäkin. Aika usein soitellaankin.

        Olis kiva kun olisi Jehovaan uskova nainen ystävänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva kun olisi Jehovaan uskova nainen ystävänä

        juu itekin olen yrittänyt löytää todistaja naista johon tutustuu m40sjk mut taidan voittaa eurojaskankin ennemmin


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        kuka seurustelemisestä on puhunut voi jeesus heti niinkuin muslimit jos mies puhuu naiselle ne automaattisesti seurustelee.sairasta sakkia sanon minä


    • Anonyymi

      Lahko antaa todistajanaiselle tehtävät. Ensimmäiseksi tehtäväksi tulee miesystävän saaminen lahkon maksavaksi jäseneksi.
      Lahko on myös kova, jos onnstuminen viipyy, saattaa nainen saada kovaa arvostelua, "jos sinä olisit kunnollinen, niin olisit jo saanut hänet mukaan vartiotorneja myymään".

      Lahko pyritään saamaan keskipisteeksi.
      Esim. uskoutuminen ei tapahdu kumppaneiden/puolisoiden välisesti, vaan kumpikin uskoutuu erikseen lahkon vanhimmalle.
      Tuotakin sääntöä noudattaa yli puolet jäsenkunnasta ilman muuta - miksei, vannotaanhan siellä pikaiseen maailmanloppuunkin.

      Raamatun jae, jota ei noudateta on Jeesuksen kehotus
      1 korintt. 10:25 "syökää kaikkea mitä lihakaupassa myydään" -todistajat eivät kehotuksesta huolimatta osta verilettuaineksia.

      Muita jakeita löytyy "pilvin pimein" esim. Hannah Jurvansuun kirjasta joka vertailee lahkoaapista Raamattuun.
      Löytyy googlesta, lue ja hämmästy kirja puhu perustellen käyttämällä Raamattua

      Google hakusanat: Hannah Jurvansuu puhu perutellen

    • Anonyymi

      Meinaat että jos uskoo jehovaan niin silloin uskoo ja tyytyy ihan mihin tahansa?

      • Anonyymi

        Vartiotorniuskonnossa on Jehovalla (ja Raamatulla) vain mainosarvo maineensa vuoksi.

        Vartiotorni ja sen kirjoittajat ovat lahkon "Pyhä".

        Vartiotorni muuttelee oppejaan edes - takaisinkin ja aina on oltava samaa mieltä.
        Itsenäinen ajattelu on nimenomaisesti kielletty (Turusen kirjasta näet suoran sitaatin, vartiotornin numero- ja sivutiedot)


    • Anonyymi

      juu itekin haluisin tutustuu todistaja naiseen m40sjk

      • Anonyymi

        Mä ottaisin jehovantodistaja-miehen jos saisin piiskaa aina joskus.......
        Uuuh....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ottaisin jehovantodistaja-miehen jos saisin piiskaa aina joskus.......
        Uuuh....

        minäkin haluan piiskaa konventissa kaikkien edessä!! pussi päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ottaisin jehovantodistaja-miehen jos saisin piiskaa aina joskus.......
        Uuuh....

        Kyllä kelpaisi minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kelpaisi minulle

        kyllä mä voin tulla laittaan teidän ämmien persposket hehkuvan punasiks niin että ette istu viikkoon!kertokaa osote vaan niin otan koivun oksan jajne jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kelpaisi minulle

        Olis kyllä kuumaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä kuumaa.....

        Tervetuloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa

        Olet kuitenkin varattu mies, niin ei käy. Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin varattu mies, niin ei käy. Harmi.

        Salaa käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaa käy

        Minulle ei käy että salaa, olen oikeasti kristitty vaikka bdsm onkin herkkua makuuhuoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei käy että salaa, olen oikeasti kristitty vaikka bdsm onkin herkkua makuuhuoneessa.

        Kyllä minäkin olen kristitty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen kristitty

        Et ole sydämeltäsi kristitty jos olisit ollut tuohon valmis puolisoltasi salaa. Etsin vapaata miestä enkä varattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sydämeltäsi kristitty jos olisit ollut tuohon valmis puolisoltasi salaa. Etsin vapaata miestä enkä varattua.

        meiti o vapaa!onneks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meiti o vapaa!onneks

        Noo, miksi ”onneksi”, haluatko pysyä vapaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, miksi ”onneksi”, haluatko pysyä vapaana?

        en ja haluun varttuneenpi voimakas tahtoinen ja per...heti alttarille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ja haluun varttuneenpi voimakas tahtoinen ja per...heti alttarille

        Minkä ikäinen olet? Tää nainen 52, voimakastahtoinen muussa mutta todella subi välillä sängys. Ja jos et ole oikeasti kristitty niin en kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Tää nainen 52, voimakastahtoinen muussa mutta todella subi välillä sängys. Ja jos et ole oikeasti kristitty niin en kiinnostu.

        Kyllä olen oikeasti kristitty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Tää nainen 52, voimakastahtoinen muussa mutta todella subi välillä sängys. Ja jos et ole oikeasti kristitty niin en kiinnostu.

        Olen 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Tää nainen 52, voimakastahtoinen muussa mutta todella subi välillä sängys. Ja jos et ole oikeasti kristitty niin en kiinnostu.

        Mistä. Päin asut minä asun kaakkois suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä. Päin asut minä asun kaakkois suomessa

        mä seinäjoen seudult m40sjk matka ei este


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Tää nainen 52, voimakastahtoinen muussa mutta todella subi välillä sängys. Ja jos et ole oikeasti kristitty niin en kiinnostu.

        mä 40v sjk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Tää nainen 52, voimakastahtoinen muussa mutta todella subi välillä sängys. Ja jos et ole oikeasti kristitty niin en kiinnostu.

        ja muut tääl vastailee meitin puolesta kuinka saan sinuun yhteyden nainen52v?? m40sjk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä. Päin asut minä asun kaakkois suomessa

        Meillä aika pitkä välimatka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja muut tääl vastailee meitin puolesta kuinka saan sinuun yhteyden nainen52v?? m40sjk

        Ja minä en nyt hetkittäin tiedä kumman kans puhun :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä en nyt hetkittäin tiedä kumman kans puhun :)

        mun kaa m40sjk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun kaa m40sjk

        Epäröin tätä. Koska en ymmärrä mikä on syy että takerrut tuohon että naisen pitäis olla juurikin jehovantodistaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäröin tätä. Koska en ymmärrä mikä on syy että takerrut tuohon että naisen pitäis olla juurikin jehovantodistaja.

        Ei tarvitse epäröidä, ei tarvitse olla jehovan todistaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäröin tätä. Koska en ymmärrä mikä on syy että takerrut tuohon että naisen pitäis olla juurikin jehovantodistaja.

        kyllä pitää olla todistaja nainen m40sjk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä pitää olla todistaja nainen m40sjk

        Pitäkäähän sitten tunkkinne te molemmat. Kristitty olen mutta jehovalaiseks en ikinä ite ala. Sen sijaan jt-miehen olisin ottanut mielelläni. Hyvää syksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäkäähän sitten tunkkinne te molemmat. Kristitty olen mutta jehovalaiseks en ikinä ite ala. Sen sijaan jt-miehen olisin ottanut mielelläni. Hyvää syksyä.

        no voi kyynel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no voi kyynel

        Mitäs tuota itket. Kaikki on ok.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe