selkeä Malmö 2. Ei epäilystäkään enää.
Helsingistä tulossa jo
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat sen ansainneet
Niin, kyllähän noihin hylättyihin potkulautoihin meinaa kompastua.
- Anonyymi
Niin, laiskoja nykyteinejä. Ja koronaa pelkääviä vanhempia
perkele
t. avaaja - Anonyymi
Entä sitten eduskunta? karkaisi paikalta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten eduskunta? karkaisi paikalta!
Ottaa hatkat Terijoelle.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, laiskoja nykyteinejä. Ja koronaa pelkääviä vanhempia
perkele
t. avaajaMikä Helsingissä viittaa Malmööhön?
- Anonyymi
Niitähän on joka paikassa- vihreitten älynväläys.
- Anonyymi
Ei haittaa meikäläisen elämää, pääasia että ongelmat pysyvät siellä Helsingin alueella, ja vahvasti siltä näyttää ☺️
- Anonyymi
Ei haittaa minuakaan, olen kaukana sieltä. mitä nyt Helsingissä asuvilta tuttavilta kuulen tapahtumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa minuakaan, olen kaukana sieltä. mitä nyt Helsingissä asuvilta tuttavilta kuulen tapahtumista.
Joo pysykää pelokkaat persut siellä takahikiällä. Ei teitä tänne kaivattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pysykää pelokkaat persut siellä takahikiällä. Ei teitä tänne kaivattakaan.
Niin pysytäänkin, täällä on niin rauhallista ja turvallista :)
- Anonyymi
Punavihreät kusevat omiin muroihin hankkimalla mamuja maahan.
- Anonyymi
Niin mutta koskee vain vuokra-asunto alueita?
- Anonyymi
Vokki kauniaisiin ja sipooseen niin tuo alueelle kivasti "pirteyttä"?
- Anonyymi
Hyvä ajatus
- Anonyymi
Turkuhan on saanut vok alueen :) Onko asuinaluekkin? Onnea Turku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkuhan on saanut vok alueen :) Onko asuinaluekkin? Onnea Turku.
Sitten kun antifanttien Hesassa alkaa olla meno sitä mitä Tukholman Rinkebyssä tai Kööpenhaminan Norrebrossa voidaan vasta puhua aktionista
https://yle.fi/uutiset/3-11171797 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun antifanttien Hesassa alkaa olla meno sitä mitä Tukholman Rinkebyssä tai Kööpenhaminan Norrebrossa voidaan vasta puhua aktionista
https://yle.fi/uutiset/3-11171797Jengien väliset reviiri ristiriidat ja jengisodat Detroitin tyyliin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006286178.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun antifanttien Hesassa alkaa olla meno sitä mitä Tukholman Rinkebyssä tai Kööpenhaminan Norrebrossa voidaan vasta puhua aktionista
https://yle.fi/uutiset/3-11171797Tanskassa vaikuttaa huumeet ja niihin kuuluva käytännön vapaus rikollisuuteen. Suomessa on pienestä pössyttelystä heti seurannassa Tanskassa se kuuluu muotiin ja arkeen siinä missä kalja ja makkarat
- Anonyymi
Päättäjät ovat kuseneet omiin muroihin ottamalla mamuja.
- Anonyymi
Nämä ovat opetetut jo äidinmaidossa että maailma kuuluu heille. Ei vääräuskoiset saa rajoittaa eikä ohjeistaa mitään.
Lähi-itis on monikulttuurinen paikka ja suomen ensimmäinen kalifaatti.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Olen seurannut sen kehitystä jo n,27 vuotta. Eiköhän se ole jo siellä. 15v sitten oli vielä kohtuupaikka mutta nyt ......
Ruotsin tiellä ollaan .....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701