Uusi kausi

Anonyymi

Ajattelin katsoa kaiki jaksot vaikka Vappu Pimiän olemus, maneerit ja esintymistapa inhottaakin. Ennalta arvattavaa oli se, että neljä vähiten kirjeitä saanutta putosi pois , heissä ei ollut sitä niinsanottua mediaseksikkyyttä.

Kaksi pulskaa vanhaapoikaa jäi rannalle ruikuttamaan ja pudonneesta naismorsmaikusta jäi fiilis, että ilo ja positiivisuus puuttuu. Heikki varsinainen mörökölli, luuliko saavansa kirjeitä nuorilta pimatsuilta, kun oli kuin myrkyn niellyt kirjeiden jälkeen. Ken leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön ja olisi ottanut huumorilla sekä mielenkiinnolla vastaan mitä tulee. Rima korkealla mutta jätti itsestään huonon kuvan.

10

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika näitä kahta, saivat vain muutaman kirjeen ja alkoivat krantustella heti. Ken leikkin ryhtyy, leikin kestäköön ....huumorilla vain mukaan vaikka saattaisi tuntuakin siltä, että nyt ei "natsaa". Nyt antoivat itsestään tylyn kuvan, jos ei ihmiset innostuneet heille kirjoittamaan niin jo se kertoo, etteivät olleet niitä halutuimpia itsekään.

    • Anonyymi

      En voi katsoa, Vappu pilasi tämänkin ohjelman. Miia takaisin!

      • Anonyymi

        Eihän tuota Vappua edes paljon näytetty koko ohjelmassa, ja se vähä minkä näkyi, juonsi hyvin.
        Vappu on asiallinen, mukava ja selkeäsanainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuota Vappua edes paljon näytetty koko ohjelmassa, ja se vähä minkä näkyi, juonsi hyvin.
        Vappu on asiallinen, mukava ja selkeäsanainen.

        Kahtoshan tuota ohjelmaa jos Miia Nuutila juontas.


    • Anonyymi

      Ei nyt tule mieleen,kuka siihen tilalle laitettaisiin.

      • Anonyymi

        Voisi olla mies juontamassa välillä. Suomessa on paljon upeita miehiä, jotka osaisivat sydämellä ja adiallisuudella viedä tilanteet fixusti läpi. V. Pimiä on niin outo, kun aina on niiiin liikuttunut ja niiiiin menee hänellä kylmänväreet. Liian teennäinen. Kukaan osaava ei taida lähteä tähän. Pimiä lähtee.


    • Anonyymi

      Ei Nuuttila senkummempi juontaja! En muutenkaa oikein näitä naittamis ohjelmia ymmärrä hömppppää kaikki😆! Eikö nyky ihminen löydä seuraa muualta!

    • Anonyymi

      Onpa outo mielipide Vapusta. Olisikohan vähän kateutta taustalla...

    • Anonyymi

      Joo.........Bonde söker fitta.

    • Anonyymi

      Toimittajien taso on niin alhainen Suomessa,ei se vaihtamalla parane.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe