Niin, että olet ulkopuolella kaikesta ja usein käy monille niin. Ikävää.
Elämä voikin päättää
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulosta surulliselta. Toivottavasti sinulle ei ole käynyt niin. 😔
Aurinkoa päivääsi 🤗 - Anonyymi
Monesti käy niin.. Hups.. Mutta aina voi jatkaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, kun ei näillä ole merkitystä. Sivusta
- Anonyymi
No se vähän riippuu siitä porukasta, että haittaako se ulkopuolelle jäänti vai ei, toisinaan se tuntuu haittaavan niitä muita kun yhtä ei kiinnostakaan osallistua heidän kyläkerhoonsa tms
- Anonyymi
Tunnen tällaisen tapauksen. Täysin eristäytynyt kaikesta. Toisaalta säälin häntä, mutta ehkäpä hänen tekemät valinnat johtaneet siihen, ettei kukaan halua olla hänen lähellään.
- Anonyymi
Mitkä valinnat? Peruskoulukin on pakollinen.
- Anonyymi
Ehkä hänkin säälii sinua surkeaa ja heikkoa yhteisöllisyyspelleä joka tarvitsee jonkun hovin samanlaisia tasapäitä ympärilleen.
- Anonyymi
Säkin olet hänet varmaan ihan omalla käytökselläsi ajanut pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkin olet hänet varmaan ihan omalla käytökselläsi ajanut pois.
Ehkäpä...
- Anonyymi
Itse olen huomannut, että jos olet se ainoa sinkku kaveripiirissä niin et kelpaa mihinkään mukaan.
- Anonyymi
Mikä ihmeen tekohurskastelija sinä oikein olet joka suollat näitä kummallisuuksia palstalle, senhän näkee jokainen kun elää elämää eteenpäin, vai oliko tämä jollekulle heitetty uhkaus tai vain ikävä viesti.
Mistä muuten tiedät että usein käy monille niin. ?? Montako heistä tunnet ? - Anonyymi
Ja yhtälailla se voi päättää toisinpäin, mikäs tuomion enkeli se sinä koet olevasi kun pidät tarpeellisena leikkiä ennustajaa kenellekään.
- Anonyymi
Suurin osa ihmisistä on laumasieluja ja teeskentelijöitä. Ei menetä mitään kun ei ole mukana heidän typerässä standardimaailmassaan.
- Anonyymi
Tälle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, niin samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi
Minusta siitä ei kannata tehdä ongelmaa, itsekin aikoinaan jättäydyin ulkopuolelle, ku en kokenut samanarvoisuutta sinkkuna parien keskuudessa. Täytin arkeni harrasteilla, mukauduin tilanteeseen, ehkä minäkin löydän vielä oikeanlaisen kumppanin rinnalleni, en kiirehti asian kanssa. Ajattelen tyyliin, tulee jos on tullakseen? Pärjään hyvin yksiksenikin, jos tilanne pysyy muuttumattomana.
On minulla muutama ystävä, joiden kanssa olen yhteydessä satunnaisesti. Tasapaino löytyy sisältä, itse en kaipaa epätasapainoista ystävää, huomannut myös, ettei luonteeni ole omimmillaan silloin jos tällaisen kohtaan. Uhattu on, kun olen kohdannut vähemmän mieleisiä ihmisiä. Niistä turha itseään syyttää, kun meitä on moneksi. Minäkin omanlainen hyvine ja huonoine puolineen.
Minulle on sanottu, että olen helposti lähestyttävä ja siksi kohtaan myös näitä, ei niin mieluisia ihmisiä. Varuillaan oltava ja varovainen, koskaan ei tiedä mitä uusi päivä tuo tullessaan, optimistisena suhtaudun tulevaan myönteisesti, vaikka huonojakin päiviä mahtuu aina joukkoon. Suht avoimin mielin tulevaan suhtautuva, vastoinkäymiset voi muuttaa arkea. - Anonyymi
Pahanilman lintu elementissään. Näyttää olleen päivän aihe olla ankeuttajana palstalla.
- Anonyymi
Voi, voi sentään, ja oikein piti tulla palstalle moinen postaamaan, kannattaisiko mieluummin koittaa kylvää hyvää ja positiivista tännekin etenkin nyt tähän tilanteeseen ja aikaan mutta ei ainakaan aloittajan toimesta näköjään.
- Anonyymi
Mikäs se tämä aika ja tilanne mahtaa voivottelijalla olla? Itse en koe mitään tunteita aloituksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs se tämä aika ja tilanne mahtaa voivottelijalla olla? Itse en koe mitään tunteita aloituksesta
Sehän on vain ja ainoastaan sinun häpeäsi.
- Anonyymi
Ei elämä päätä yhtään mitään suuri osa on tiettyjen satanististen piirien kuten vapaamuurareiden ohjattua toimintaa eivätkä he kysy haluatko olla osa heidän satanistista ryhmää vaan he ovat niitä jotka päättävät. Armeijassa on upseereita jotka päättävät muiden elämästä ja heitä on myös työelämässä kaikkialla. Jos haluaisit elää maailmassa jossa ei ole yhtään upseeria niin se ei ole mitenkään mahdollista sellaista ei ole olemassakaan ja samaan aikaan selitellään että ketään ei pakoteta mihinkään.
- Anonyymi
Kun synti on suureksi tullut.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/12630f37-9efe-45bd-9011-0209f5da6a35
zerozero - Anonyymi
Täällähän on kova poru käynnissä ja hirveet henkilökohtaiset herneet nenussa jonkun trollin aloituksesta, miksi näin?
- Anonyymi
Niin olenkin aina kokenut itseni ulkopuoliseksi. En sopinut missään porukkaan mukaan, kun en osannut olla oikeanlainen. En kelvannut muille, ei auta vaikka mitä tekis tai olis tekemättä mitään. Tuolla yhdessä paikassa en ollut tarpeeks hyvä ja täydellinen, koko ajan pidettiin ulkopuolisena, en ollut heidän mielestään edes ihminen vaan joku kummajainen. Miksiköhän sitten tälläselle kummajaisellekin on tunteet annettu, ehkä en ollutkaan siks sinne paikkaan sopiva kun en ollut yhtä kylmä ja kovaluontoinen kuin muut siellä paikassa🤔🤔.
- Anonyymi
Ei ihmisen tarvi mihinkään porukkaan kuulua. Riittää kun on lähimmäisiä ja muutama ystävä ja väliin saa yksikseenkin olla. Mua ei saisi minnekään laumaankuulujaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisen tarvi mihinkään porukkaan kuulua. Riittää kun on lähimmäisiä ja muutama ystävä ja väliin saa yksikseenkin olla. Mua ei saisi minnekään laumaankuulujaksi.
riittää kun Kunkku niittää, ole rauhassa Jeesus Kristus on Kuningas
https://www.youtube.com/watch?v=D6CB2uIoczQ
- Anonyymi
Eilisen teeren poika voin kertoa että me kaikki olemme omalla tavalla ulkopuolisia syntymästä kuolemaan, ei vaarallista kuuluu elämän sietämättömän iltakuuteen.
- Anonyymi
M/LPR.. no sori kun en halua kuulua sisäsiittoisten sisäpiiriin, uskoaa pois kierrän kaikki teidät tarkoituksella kaukaa. Jos todella sinulla tai jollain muulla on jotain asiaa , nii tulkaa ihmeessä kertomaa livenä. Ei muutoin mutta ei tarvi täällä ulista. JAKSU HALIT JOKAISELLE!!!!
- Anonyymi
Oon myös yksi miljoonista joille kävi niin
- Anonyymi
Kuitenki pitäs saada ite päättää, ei niin että pakotetaan johonki puolivillaseen mukaan, sen jälkeen entistäki vieraantuneempi olo.https://youtu.be/XFkzRNyygfk
- Anonyymi
Elämä ei ole kusipään tai täiaivon synonyymi. Et varmaan tiedä sitä?
- Anonyymi
Asun rivitalossa ja täällä puuhataan yhdessä kaikenlaista. Itse en halua moisiin talokerhoihin ryhtyä. Autan kyllä osaltani jos on jotain mitä pitää itse rakennusten osalta tehdä, mutta en vaan jaksa kaveerata kenenkään kanssa. Olen erakko ihan omasta tahdostani. En siksi että joku olisi ulkopuolelle jättänyt. Ei kannata tehdä olettamuksia kun niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
- Anonyymi
Sisällä on parempi huomaat sen kyllä.
- Anonyymi
Onhan se ikävää.
Aloituksesi vaan on kuin narsistin kynästä loihdittua.
"Joko minä me tai ei (mukamas) kukaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345518Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852519Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271339JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51275En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171049Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43853Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4847HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796