Näyttää kyllä siltä, että valtamedia on enemmän valemedia, kuin ns. "valemedia" itse. Paljon jättää valtamedia ainakin kertomatta, Yle varsinkin. Sillä olisi luullut että se esim. olisi kertonut jotain tuosta Ruotsia juuri kuohuttaneesta tapauksesta, jossa kaksi teinipoikaa oli joutunut ryöstetyksi ja raiskatuksi, poikia oli myös kidutettu. Teoista on vangittu kaksi ulkomaalaistaustaista miestä.
Ruotsin media on laajasti kirjoittanut tapauksesta, sillä kyseessä on todella törkeä juttu.
(täälläkö siitä ei saa kertoa?)
Valtamedia vs "valemedia"
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
YLE on täysin vihervassurisuvakkien probagandakanava.
Ei kannata edes katsoa mitään Ylen uutisointia.Milloinka sinne Ruotsiin saadaan oikee demokratia ja saman väriset äänestyslaput ,siis vaalisalaisuus kuten oikeassa demokratiassa kuuluu?
https://www.youtube.com/watch?v=whdsw2lqyeo
Murto-osaa lukuunottamatta kotimainenkin rikollisuus jätetään kertomatta. Siitä yksinkertaisesta syystä, että millään medialla ei riitä aika eikä resurssit uutisoida kaikesta. Jos vielä pitäisi uutisoida ulkomaidenkin rikokset, niin siinä sitä on työsarkaa. Ja varmaan meillä muitakin tärkeitä asioita on, kuin rikokset? Valintaa on vain pakko tehdä. Taitaa joka ikisestä tuntua, että kertomatta jää juuri itseä kiinnostavia asioita. Ne asiat sitten vain vaihtelevat.
- Anonyymi
Juuri niin. Ei jokaista asiaa voida uutisoida suomessa.
- Anonyymi
Yle jättää juuri mamujuen tekoset kertomatta.
- Anonyymi
Media julkaisee sitä mikä myy. Mitä se kertoo kansasta.?
Mutta
Yle täyttää kansan silmät ja korvat, kansan rahoilla pakkorahastamalla, niillä asioilla jotka eivät paljasta mitään todellisia ongelmia vaan saa ihmisten huomion vääriin asioihin.
Corona-uutisoinnilla ei näytä olevan loppua, koska voi syyttää Coronaa.
MUTTA
Miltä näyttää seuraava, lukekaa ja ottakaa kantaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15988121/antin-autokoulu---yrittajyys
Katsokaas, silloin ei voi uutisoida kun se paljastaisi maamme todellisia ongelmia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187