Myllykukko

Anonyymi

Kahden seurueen välillä tullut riitaa Myllykukon pihalla, ammuskelu on.........
Tietääkö kukaan mitä tarkoittaa 'seurueet'?

Onko tää sitä Matti Vanhasen 'nurmijärvi ilmiötä'?

20

3840

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko se nää työssä käyvät suorat housut ja hameet? Mitä ei mitkään säännöt koske.

• Anonyymi

Ei ollut suoria housuja tällä kertaa, vaan pussihousut, naisilla 'vannehameet'......

• Anonyymi

Jos niillä oli myös vasarat mukana niin kyseessä on ollut puupääpersujen keskinäinen välienselvittely.

• Anonyymi

Varmaan vihervassareita kun tuohon aikaa ollut liikenteessä,persut ollut nukkumassa tuohon aikaan ja valmistautumassa seuraavaan työpäivään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan vihervassareita kun tuohon aikaa ollut liikenteessä,persut ollut nukkumassa tuohon aikaan ja valmistautumassa seuraavaan työpäivään

Tällä kertaa ei ollu vihervassareita eikä persuja vaan pesunkestävä romaneja...

• Anonyymi

Mitäs tällä kertaa oli?

• Anonyymi

Veikkaan, että housuissa on ollut kulmia, ja päällä Helly Hansenin takki ainakin toisella osapuolella ?

• Anonyymi

Linkki aloitukseen aivan väärä

• Anonyymi

Kartini paukkui ja toisella oli keklu kädessä.

• Anonyymi

Eipäs ollutkaan kun kanta suomalaisia. Mies tappoi itse itsensä ensin yritettyään ampua entistä naistansa🤣🤣🤣

• Anonyymi

Eli tappoi itsensä ensin, ja yritti sitten ampua entistä naistansa ? Tuo onkin jo sellainen suoritus, että oksat pois.

• Anonyymi

Oliko niitten autot pysäköity asianmukaisesti invapaikoille?

• Anonyymi

Yhdessä kuvassa näkyy likainen farkkumersu, todennäköisesti invapaikalla. Soratiellä lienee ajettu takavedolla hiljattain ennen Kukon pihalle saapumista. Liittyyneekö auto sitten ampumistapaukseen vai ei.

• Anonyymi

Onko tietoa oliko paikkakuntalaisia ja minkä ikäistä sakkia?

• Anonyymi

Hurmaava joukkoitsehurma ?

• Hehheh, kyllä naurattaa!

• Anonyymi

Voimia sepolle

• Anonyymi

Tätä upeaa kansanryhmää tuli taas todistettua pari vk sitten kun tulin omasta futismatsista.

Jonottelin siinä Subin jonossa kun Myllykkoon tuli kaksi nuorehkoa pussihousua sisään. Ensin menivät olut hyllyille jotka olivat kiinni koska klo oli yli 21.

Tämän jälkeen toinen sankari lähti edeltä pihalle ja alkoi valikoimaan panineja. Yhden kohdalla hän omalla "aksentillaan" sanoi "hyi tuota en enää ku oli ihan paskaa" ja siirsi heittäen sen taemmas. Nappasi lopuksi 2-4 panninia ja lähti maksamatta pois. Huolsikan sekä Subin kassoilla nuoret likat myynnissä. Sivullisiakaan ei huvita puuttua koska nykyään olet siinäkin syytteessä. Taas nähtiin tätä upeaa Suomen kulttuurin rikastuttajaa.

Myös Rajamäen uimahallilla sekä saunotaan että uidaan samat(!) bokserit jalassa😡. Ja hallilla työssä oleva kaverini kertoi että usein ne kalsarit on jätettynä suihkun alle😡

Mulle turha tulla rutisee yleistämistä. Olen tuntunut lapsesta saakka näitä ja tunnen +10. Muutama ihan läheinenkin oli, mutta kyllähän heillä jo lapsena tuo varastamisen jne oppi seuraavalle sukupuolelle kulkee.

Ainoastaan se ne eronneet 1-2% on kunnon porukkaa. Ja ME vielä veroilla maksetaan hamekankaat vaikka ne ovat oikeasti käytössä vain Ruotsissa ja Suomessa. Maksetaan myös kaikki heidän asuminen, lääkkeet jne jne.

• Joo, pistää vituttamaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1490
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe