Netflixin sarja Knightfall kertoo Temppeliritareista, Graalin maljasta ja ihmisten manipuloinnista.
Ensimmäinen tuotantokausi on nyt katsottu ja toinen alkoi kun kokelas sai käskyn ajelluttaa tukkansa ja partansa.
Miksi siis partaa ei ajeltu? Oliko näyttelijän takana sopimustekninen seikka että parta on osa kehoa eikä käsikirjoittaja voi vaatia luopumaan osasta kehoa?
Eikö tuotantotiimi huomannut että parta jäi? Pelkäsikö näyttelijä todellista ulkonäköä mitä parta peitteli vai olisiko hän ollut parratta liian haluttava ja oma puoliso ei tykännyt partavarkaista?
Mitäpä muuta tykkäätte sarjasta?
Knightfall Netflixillä ja se parta!
Anonyymi
1
98
Vastaukset
- Anonyymi
Toinenkin tuotantokausi on nyt nähty loppuun. Ainoat kysymykset ovat nämä: tuleeko kolmatta tuotantokautta koskaan ja alkaako se sillä että temppeliritari herää unesta ja on yhä laivassa matkalla mahdollisimman keljuilu jatkuu vielä pari kautta.
Loppujen lopuksi varmaan paljastuu myös se että Vatikaani päättää että paavin kuolemaa ranskassa ei saa julistaa vaan paavi julistetaan kuolleeksi roomassa ja jo vallassa ollut haudataan inkvisition johdosta ja hävitetään historiasta.
Kuka muuten tekee seuraavan Graalin maljan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929