Miksei Niinistö jo

Anonyymi

sano että hätätilahallitus käyttöön? Eihän näin voida mennä enää eteenpäin, Suomi on katastrofitilanteessa jo vähintäänkin...Uudet vaalit järjestettävä heti!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Porvari taas kouhottamassa omiaan mutta onneksi vouhkaamistasi ei kukaan ota vakavasti tällä palstalla ja hyvä niin.

    • Anonyymi

      Saulikki on juuri käynyt kampaajalla ottamassa hiusten värjäyksen.

      Nyt ei sovi innostua, ettei väri lähde hiuksista :)

    • Anonyymi

      Eihän Niinistöllä mitään hätää ole, eikä kusettajilla muutenkaan.

      Jos sopuleilla on hätää, niin eihän se kusettajia vaivaa..... ja olette ne äänestäneetkin vielä valtaan ! Hyville palkoille, ei ne niistä luovu.

    • Anonyymi

      Niinistö on läpeensä vetelä paska T:hiihtäjä 47 härmästä

    • Anonyymi

      En kyllä itse ainakaan uskonut että näin nopeasti Suomi tuhoutuu....punavihreä väri on todella Suomelle pelkkää myrkkyä.

    • Anonyymi

      Puuttuu kokemusta hallitus on pelkkä pentujen hallitus

    • Anonyymi

      Miksi, kun nyt alkaa mennä jo NIIN hyvin?

      Teollisuus ja sijoittajat pakenevat suomesta, eikä koronankaan suhteen kyetä mihinkään OIKEISIIN vastatoimenpiteisiin.

      Miten pärjäsi yritystoiminta Neuvostoliitossa? Sieltä kun otetaan mallia.

      • Anonyymi

        Kunnon persun ynnä muun sisäpolitiikkamme oikeistolaisen erityisasiantuntijajoukkion mielestähän Manu Koivisto oli 1990-luvun laman ja pankkikriisin arkkitehti. :--) :--) :--)
        Kuinkas tuo tämänkertainen ''arkkitehti* onkin nyt vaihtunut pääministeriksi?? Vai olisiko 1990-luvun laman ja pankkikriisin pääarkkitehti ollut sittenkin pääministeri Harri Holkeri (kok).
        Sen sijaan taisi olla nimenomaan Manu, joka ensi töikseen alkoi kaventaa presidentin valtaoikeuksia varsinkin talous/sisäpolitiikassa, jossa UKK mielellään olikin mellastanut jo ainakin 20 vuotta jopa erilaisia palkkasopimuksia myöten.
        Voisiko joku selittää, mitä tekemistä Suomen pääministerillä (olkoon kuka tahansa) voisi olla tekemistä graafisen painopaperin eurooppalaisen, jo kroonisen ylikapasiteetin kanssa?? Työnantaja syyttää tietysti yksistään paperimiesten palkkoja, mutta tuo ikivanha vinkuminen ja palkansaajien syyttely eivät enää uppoa kehenkään. Jokainen ymmärtää, että käytännössä KAIKILLA maamme paperitehtailla noudatetetaan kuta kuinkin samaa yhdessä sovittua palkkataulukkoa. Kuitenkaan KAIKKI maamme paperitehtaat eivät liene lakkautusuhan alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon persun ynnä muun sisäpolitiikkamme oikeistolaisen erityisasiantuntijajoukkion mielestähän Manu Koivisto oli 1990-luvun laman ja pankkikriisin arkkitehti. :--) :--) :--)
        Kuinkas tuo tämänkertainen ''arkkitehti* onkin nyt vaihtunut pääministeriksi?? Vai olisiko 1990-luvun laman ja pankkikriisin pääarkkitehti ollut sittenkin pääministeri Harri Holkeri (kok).
        Sen sijaan taisi olla nimenomaan Manu, joka ensi töikseen alkoi kaventaa presidentin valtaoikeuksia varsinkin talous/sisäpolitiikassa, jossa UKK mielellään olikin mellastanut jo ainakin 20 vuotta jopa erilaisia palkkasopimuksia myöten.
        Voisiko joku selittää, mitä tekemistä Suomen pääministerillä (olkoon kuka tahansa) voisi olla tekemistä graafisen painopaperin eurooppalaisen, jo kroonisen ylikapasiteetin kanssa?? Työnantaja syyttää tietysti yksistään paperimiesten palkkoja, mutta tuo ikivanha vinkuminen ja palkansaajien syyttely eivät enää uppoa kehenkään. Jokainen ymmärtää, että käytännössä KAIKILLA maamme paperitehtailla noudatetetaan kuta kuinkin samaa yhdessä sovittua palkkataulukkoa. Kuitenkaan KAIKKI maamme paperitehtaat eivät liene lakkautusuhan alla.

        Hyvä kommentti.


    • Ei presidentillä ole sellaiseen toimivaltuuksia, tiedät sen hyvin.

      • Anonyymi

        Totta.


    • Anonyymi

      Tulkinta ja luontikysymykset on liian vaikeita voi veikata.

    • Anonyymi

      Kyllä Jenni vielä komentaa Saulikin tarttumaan asioihin.

      • Anonyymi

        Pressalla ei ole toimivaltaa asiassa.


    • Anonyymi

      Saulikki Ninni on huolissaan, että hiusten värjäys kampaajalla onnistuu.
      Muusta Saulikki ei niin välitä.

      Saulikki voi olla kuin Ellun kanat ja niin onkin, koska nyt menossa toinen kausi ja enempää ei tule.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe