Olispa melkoinen vallankumous akkutekniikassa, nähtäväksi jää toteutuuko koskaan.
https://tekniikanmaailma.fi/tuhoutumaton-akku-joka-kestaa-lataa-itse-itsensa-ja-kestaa-tuhansia-vuosia-kuulostaa-uskomattomalta-mutta-tallainen-timanttiakku-on-nyt-kehitteilla/
Timanttiakku kehitteillä?
5
60
Vastaukset
- Anonyymi
Hinta 500 000euroa?
- Anonyymi
Joku varastaisi kuitenkin timantit.
- Anonyymi
Sehän olisi oikea vihervasemmiston painajainen! Mistä he sitten voisivat enää valittaa kun saasteetkin loppuisivat?
- Anonyymi
Aika ajoin tulee uutisia tällaisista ihmevempaimista, joista ei sitten koskaan kuitenkaan kuulu mitään jälkeenpäin.
Kysymykseksi jää, oliko koko vekotin pelkkää humpuukia, vai ostiko joku taho keksinnön pois ja romutti sen, ettei se vaarantaisi oman bisneksen jatkumista...- Anonyymi
Niinpä, tuota minäkin olen ihmetellyt. Onhan niitä huhuja liikkunut jo kauan aikaa sitten, vuosikymmeniä, että jotkut öljyntuottajat ovat niitä akkukeksintöjä ostaneet ja sulkeneet omiin holveihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723