hissiin jumiin. Mitä tapahtuis?
Jos jäätäis kahdestaan
77
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minun pitäisi nuäyt keskittyä työhön eikä.miettiä seksiä..
- Anonyymi
Eipä taida paljon työt painaa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- Anonyymi
Ette te vissiinkää juuri muuta teekkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)..
- Anonyymi
Katsoisin sua silmiin ja hymyilisin. Sanoisin suoraan, että tätä oon toivonut eikä mulla ole kiirettä pois tästä jumista. Tulisin niin lähelle sua kuin päästäisit... (miehelle)
Istuttaisiin lattialla suut supussa odottamassa apua.............
<3
Ehkä pari pusua samalla..........- Anonyymi
😘😘😘😘😜
- Anonyymi
Pari minuuttia kestävän vaivaantuneisuuden ja voivottelun jälkeen sanoisin "No käytetään tämäkin aika hyväksi" ja housut lentäis nurkkaan.
- Anonyymi
Jos ensin suutelisimme... Kätesi voisi siirtyä rinnoilleni. Vaatteitakin voisi vähentää, joka luonnollisesti johtaisi rakasteluun...
- Anonyymi
Jos uskaltaisit rakastella kanssani hississä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos uskaltaisit rakastella kanssani hississä?
Miesten kesken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten kesken
Itse kyllä pidän naisen ja miehen välisestä seksistä.
Jokainen toki tavallaan 😊
- Anonyymi
Saisin kohtauksen ja sinun pitäis rauhotella
- Anonyymi
Noin 1h ja hissi huolto saapuu.. seisten se pitää tehdä, helpointa silleen..sen jälkeen vois ehkä istua lattialla.. ottaisin kaiteesta kiinni ja sitä sitten vaan...tekisit ....
- Anonyymi
Mä rauhoittaisin sua halaamalla ja silittelemällä selkää.
- Anonyymi
Ihanaa..ja kaunista🥰
- Anonyymi
Suloista :)
- Anonyymi
Kuulostat häneltä ihanalta.
Hyvä hetki nukkua..😁
- Anonyymi
Täytyy olla " väsynnyt" jos hissi matkalla nukahtaa...
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla " väsynnyt" jos hissi matkalla nukahtaa...
Nukkumisen voi käsittää monella tapaa..😉
- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
Nukkumisen voi käsittää monella tapaa..😉
Minä en voi..kun nukun niin kans nukun!
- Anonyymi
*Töms
"Eikä! Jäätiinkö me oikeasti nyt jumiin??!"
"Siltä vähän näyttää.."
"No kyllähän sä tän varmasti liikkeelle saat eikö"
"No katsotaas"
......
....*Haukottelua
"Ei tää kyllä nyt lähe tästä mihinkään, painetaas tuosta tota hälärinappia"
"Voi elämän kevät"
"No sanos muuta"
*2 tuntia kestävä hiljaisuus laskeutuu
.........
"Milloinkohan me täältä pois päästään?"
" En tiedä"
*Tunnin kestävä hiljaisuus laskeutuu
...............
*Tahaton silmiin katsominen, vieno hymy.
"Nyt riitti!"
"Jep!"
*Intohimoista suutelua ja rakastelua 3 tuntia, jonka jälkeen turistaan ummet ja lammet, apua tulee vasta aamulla ja herätään huoltomiehen hyvän aamun toivotuksiin sylikkäin.
THE END ;)- Anonyymi
Tää oli niin hyvä! Kiitos! Voisin kuvitella jotain tuollaista tapahtuvan, ainakin fantasioissani jos ei muuten :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli niin hyvä! Kiitos! Voisin kuvitella jotain tuollaista tapahtuvan, ainakin fantasioissani jos ei muuten :)
Juu tämä oli lähinnä minun ja erään miehen todennäköinen skenaario, voi toki tapahtua muillekin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tämä oli lähinnä minun ja erään miehen todennäköinen skenaario, voi toki tapahtua muillekin :D
Stoorien loput ovat vähän muuttuneet vuosien takaisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stoorien loput ovat vähän muuttuneet vuosien takaisista
Niin tuppaa elämässä käymään, stoorit muuttuu ja kenties ihmiset siinä mukana.
- Anonyymi
Pari asiaa sulta tuosta unohtui. Molemmat pissii hissin nurkkaan kun ei pysty enää pidättämään. Molemmilla on hirveä nälkä ja jano, mikä tekee olon tukalaksi ja aamuun asti rakastelun mahdottomaksi. Täysin kuvitteellinen tuo sun viesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari asiaa sulta tuosta unohtui. Molemmat pissii hissin nurkkaan kun ei pysty enää pidättämään. Molemmilla on hirveä nälkä ja jano, mikä tekee olon tukalaksi ja aamuun asti rakastelun mahdottomaksi. Täysin kuvitteellinen tuo sun viesti.
Älä pilaa hyvää tarinaa realiteeteilla hei.....
Eihän tuollaista ikinä todellisuudessa edes tapahtuisi jos nyt tarkkoja ollaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois mennä ressistä vattaki vielä sekasi, tulis aika pahaa jälkeä, ja viipyilevää hajua. Se olisi varmasti viimmenen niitti romanttisille haaveille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois mennä ressistä vattaki vielä sekasi, tulis aika pahaa jälkeä, ja viipyilevää hajua. Se olisi varmasti viimmenen niitti romanttisille haaveille.
Heh, juuri näin. Eikä kummallakaan edes paperia mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kamala 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa vaiheessa paperilla tuskin olisi enää mitään merkitystä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kamala 😂😂
Yhdyn tähän :D kunnon ice breaker ettei paremmasta väliä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku siivooja oli juonut omaa pissiään henkensä pitimiksi ollessaan jumissa hississä. Että se siitä hissiromantiikasta varsinkin jos mukana ei ole siivousämpäriä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku siivooja oli juonut omaa pissiään henkensä pitimiksi ollessaan jumissa hississä. Että se siitä hissiromantiikasta varsinkin jos mukana ei ole siivousämpäriä!
No ei meidän aivoilla ja ketteryydellä tuollasta tapahdu. Olihan se joku jäänyt hissiin jumiin ja oikeasti unohdettu sinne, onhan näitä..
- Anonyymi
Painettais hälytysnappia !
- Anonyymi
Juteltais?
- Anonyymi
Siitä olisi hyvä aloittaa. Rento, kiireetön juttutuokio..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä olisi hyvä aloittaa. Rento, kiireetön juttutuokio..
Niin varmaan juu, mistähän se rento ja mukava siihen tuli. Sinut/ hänet tuntien.
- Anonyymi
Apuva!! Happi loppuu pierettää..
- Anonyymi
Sanoisin hänelle, että nyt voidaan tutustua.
Oikeassa elämässä eniten kadun juuri tuota, lun en.. - Anonyymi
Ei tapahtuisi mitää öitä.
- Anonyymi
Tapahtuisi siis päiviä, aamuja vai iltoja?
- Anonyymi
Ei se ole mahdollista, väistellään nykyään toisiamme siihen malliin. Toinen olis mennyt portaita.
- Anonyymi
Samoin meillä ja vielä juosten raput alas.
- Anonyymi
Reality😐
- Anonyymi
Smool tolkki käynnistyisi ja se saattaisi johtaa ihan vaikka jutteluun, aatteleppa ite! :D
- Anonyymi
Katselisimmeme hämmentyneinä pitkin seiniä, sitten minä sanoisin jotain tyhmää ja näkisin silmäkulmissasi huvituksen pilkahduksen.
Vartin päästä valtaamme hissin ja jäämme taloksi.
👫🥨- Anonyymi
Heh 🤗
- Anonyymi
Pidättelisin pieruani siltä varalta jos hän pieraisisi niin minun tulisi myös pieraista kostoksi. Herkeämättä tarkkailisin häntä silmiin katsoen ja kuunnellen.
- Anonyymi
Tämmöinenkö tulee ekana mieleen? :D jessus
- Anonyymi
Putler?
- Anonyymi
Huvitti, hänet tuntien ei tapahtuisi yhtään mitään.
- Anonyymi
Vieraiden anonyymien kanssa ei muuta kuin hätäpuhelun soittaminen.
- Anonyymi
Minusta, kaikki olisi täysin sinusta kiinni mitä tapahtuisi? Aloitekyky kadonnut itsellä.
- Anonyymi
Vielä vähemmän kai aloitekykyä olisi täysin tuntemattomalla ihmisellä hississä.
- Anonyymi
En ehkä kestäisi kauaa. Tulisin lähellesi, vetäisin syliini ja suutelisin. Jos antaisit koskettaisin muualtakin... n>n
- Anonyymi
Uuh..
- Anonyymi
Vihdoinkin. Oikeaa tilaisuutta hänen kanssaan on odotettu...
- Anonyymi
Jos olis meikit mukana, meikkaisin sinut mies...
- Anonyymi
Minä pelkään ahtaita paikkoja ja hissiin jumiin jäämistä erityisesti, joten siitä ei tulisi varmaan kovinkaan herkkää tai romanttista. Luultavasti minä kiljuisin, itkisin ja saisin paniikkikohtauksen ja hän yrittäisi rauhoitella minua. Ja jos hän on minusta kiinnostunut, niin kiinnostus voisi karista sen myötä.
- Anonyymi
Mä tiedän sen. Ottaisin sut hellästi halaukseen. Keinuttais seisaaltaan yhdessä, Hengitettäis yhdessä, että sä rauhoitut. Mun kanssa sä rauhoitut. Niin on käynyt ennenkin..mulla on sellainen vaikutus sinuun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän sen. Ottaisin sut hellästi halaukseen. Keinuttais seisaaltaan yhdessä, Hengitettäis yhdessä, että sä rauhoitut. Mun kanssa sä rauhoitut. Niin on käynyt ennenkin..mulla on sellainen vaikutus sinuun..
Kuulostaa hyvältä, mutta en usko, että hän tietää tästä pelostani. Kovin moni ei tiedä. Enkä muista tilannetta, että hän olisi rauhoittanut minua, hänellä on yleensä minuun päinvastainen vaikutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, mutta en usko, että hän tietää tästä pelostani. Kovin moni ei tiedä. Enkä muista tilannetta, että hän olisi rauhoittanut minua, hänellä on yleensä minuun päinvastainen vaikutus.
Sitten et ole minun hän...
- Anonyymi
Pussaisin sua..
- Anonyymi
Hän muuttuis todennäkösesti nesteeksi ja valuisi raoista sieltä pois, että ei tarvitse olla samassa paikassa mun kanssa.
- Anonyymi
:D..
- Anonyymi
Varmaan vaijerit kuluisi nopeammin.
- Anonyymi
Hissivikojen määrä kasvussa, huollossa säästetään. Pitäs ottaa ihan rauhallisesti, ei kauheeta rynkytystä. Tarraimessa vika, niin hissi putoaa.
- Anonyymi
Jos happi loppuu niin sitten vaan pyörrytään!
- Anonyymi
Hissi-Dj, vinyylinä tietenkin;)
https://www.youtube.com/watch?v=DL7-CKirWZE
Katsoin kristallipalloon. - Anonyymi
Kokeilkaa sitä niin tiedätte.
- Anonyymi
Menisin paniikkiin ja saisin varmaan ahtaan paikan kammon, voisin pahoin ja saattaisin mahdollisesti jopa pyörtyä, siinä olisi miehelle hoitamista.
- Anonyymi
Vois tulla vähän KUUMA 😈
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6111875Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175061Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334557Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4682350Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142240Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2921801FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01461Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921313- 391216
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101205